דה-מרקר: בקשה לתביעה ייצוגית של 101 מיליון דולר נגד איביי
מייקרת את המשלוח בעת הרכישה
לטענת המבקש, נמצאו פערים בלתי-מוסברים של עד 90% בין מחיר המשלוח המוצג לפני ההזמנה, למחיר שהלקוח משלם בפועל ■ איביי: לא קיבלנו את כתב התביעה, לא נוכל להתייחס למקרה
https://www.themarker.com/consumer/1.5864970
הדר קנה 28.02.2018
זכור לי שקראתי כאן תלונה או שתיים בנושא... נראה לי מוזר בעבר, בד"כ תלונות כאלה מגיעות מלקוחות שפחות מתמצאים בפלטפורמה ומפספסים משהו במידע... אבל כאן מדובר בתביעה ייצוגית שנאספו לה ראיות כמובן והיא נבדקה ע"י עורכי דין. מעניין יהיה לשמוע התפתחויות. אישית לא קרה לי כי מעולם לא הזמנתי דרך GSP. התמחור תמיד גבוה להחריד באופן חסר פרופורציות וגורם לי לחפש אפשרויות אחרות (עד היום גם מצאתי, לשמחתי).
מייקרת את המשלוח בעת הרכישה
לטענת המבקש, נמצאו פערים בלתי-מוסברים של עד 90% בין מחיר המשלוח המוצג לפני ההזמנה, למחיר שהלקוח משלם בפועל ■ איביי: לא קיבלנו את כתב התביעה, לא נוכל להתייחס למקרה
https://www.themarker.com/consumer/1.5864970
הדר קנה 28.02.2018
זכור לי שקראתי כאן תלונה או שתיים בנושא... נראה לי מוזר בעבר, בד"כ תלונות כאלה מגיעות מלקוחות שפחות מתמצאים בפלטפורמה ומפספסים משהו במידע... אבל כאן מדובר בתביעה ייצוגית שנאספו לה ראיות כמובן והיא נבדקה ע"י עורכי דין. מעניין יהיה לשמוע התפתחויות. אישית לא קרה לי כי מעולם לא הזמנתי דרך GSP. התמחור תמיד גבוה להחריד באופן חסר פרופורציות וגורם לי לחפש אפשרויות אחרות (עד היום גם מצאתי, לשמחתי).