דואר ישראל- אני לא חושב שאפשר לתת שירות יותר גרוע
הזמנתי פריט יחסית יקר= 250 שח באיביי,
הספק מאירחלנד שלח לי,
לאחר כשבועיים קיבלתי סמס מהדואר שהפריט הגיע למיון (או משהו כזה) ומפאת גודלו יועבר ליחידת הדואר, ואקבל סמס על כך שאפשר לבוא לאסוף מיחידת הדואר.
לאחר ששבועיים עברו ולא קיבלתי סמס פניתי לדואר בפייסבוק.
חזר אליי נציגה בטלפון ואמרה שכנראה זה חזר אליהם מהמקום שבו הייתי אמור לאסוף כי זה קטן מידי.
יום לאחר מכן קיבלתי מייל ממחלקת תלונות הדואר שלא ידוע היכן הפריט.
ושהם ממליצים שאפננה למוכר ושהוא יתלונן מול הדואר שלו שיבצעו חקירה היכן הפריט... ושבעקרון זה לא עניין שלהם יותר.....
פניתי למוכר באיביי (פג תוקף האפשרות לקבל החזר) המוכר אומר שהוא שלח ויש לו הוכחת שליחה ושהוא רואה שרשום שהפירט הגיע לסניף הדואר ושזו בעיה שלי שאני לא הולך לאסוף...
שלחתי לו הודעה שהפריט לא שם ושאני מבקש החזר ואם הפריט יגיע אליי אשלח לו את הכסף. הוא מתעלם...
מה הייתם עושים?
האם לבקש החזר מפייפאל? זה לא אשמת המוכר, אבל שורה תחתונה , אין לי את הפריט....
![](http://timg.co.il/f/Emo123.gif)
![](http://timg.co.il/f/Emo12.gif)
הזמנתי פריט יחסית יקר= 250 שח באיביי,
הספק מאירחלנד שלח לי,
לאחר כשבועיים קיבלתי סמס מהדואר שהפריט הגיע למיון (או משהו כזה) ומפאת גודלו יועבר ליחידת הדואר, ואקבל סמס על כך שאפשר לבוא לאסוף מיחידת הדואר.
לאחר ששבועיים עברו ולא קיבלתי סמס פניתי לדואר בפייסבוק.
חזר אליי נציגה בטלפון ואמרה שכנראה זה חזר אליהם מהמקום שבו הייתי אמור לאסוף כי זה קטן מידי.
יום לאחר מכן קיבלתי מייל ממחלקת תלונות הדואר שלא ידוע היכן הפריט.
ושהם ממליצים שאפננה למוכר ושהוא יתלונן מול הדואר שלו שיבצעו חקירה היכן הפריט... ושבעקרון זה לא עניין שלהם יותר.....
פניתי למוכר באיביי (פג תוקף האפשרות לקבל החזר) המוכר אומר שהוא שלח ויש לו הוכחת שליחה ושהוא רואה שרשום שהפירט הגיע לסניף הדואר ושזו בעיה שלי שאני לא הולך לאסוף...
שלחתי לו הודעה שהפריט לא שם ושאני מבקש החזר ואם הפריט יגיע אליי אשלח לו את הכסף. הוא מתעלם...
מה הייתם עושים?
האם לבקש החזר מפייפאל? זה לא אשמת המוכר, אבל שורה תחתונה , אין לי את הפריט....