יום אחד, היא קיבלה הודעה לפני תביעה, ובה הודיעו לה מחברת הנייד, שיש לה חוב
של 200 ש"ח ואם לא תמהר לשלמו, היא תיתבע לדין.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות וזעמתי עליהם מאד... 'בגלל חוב של 200 ש"ח? אין לכם בושה?
ואיך בכלל נוצר החוב, אם היא משלמת בכרטיס האשראי את מלוא החשבונות שהיא מקבלת'?
אז נעניתי, שמדובר בשיחה שנעשתה מחו"ל ושיחות אלה אינן נכללות בחיוב הרגיל.
'אבל לא היה לה בכלל טלפון חו"ל והסים שלכם לא מאפשר שיחות מחו"ל'
'הייתם בחו"ל בין התאריכים X ל-Y'?
'כן. אבל כשהיינו בנתב"ג הייתי עם אשתי כל הזמן וברור לי שהיא לא לקחה נייד שנועד לחו"ל,
אלא אם יש לכם עמדת חלוקה בשירותי הנשים, שלשם לא נכנסתי עמה'.
'האם מס' הטלפון שלה הוא XXX43XX'?
'לא! מס' הנייד שלה הוא XXX34XX'.
'אופס. סליחה. נפלה כאן טעות בהקשת המספר'
'אה. ובגלל זה אתם מאיימים במשפט. כבוד'!