או: איך זרקתי לפח 125 ש"ח
הזמנתי משלוח מאתר NEXT, כשהחבילה הגיעה לסניף הדואר, בחרתי להשתמש בשירות דואר שליחים ("דואר בא אליי") כדי שהחבילה תגיע אליי עד הבית עם שליח.
נבחר מועד מסירה להיום. כשראיתי שהשעות חולפות והחבילה לא מגיעה, פניתי לדואר ישראל בטלפון (171), אמרו לי שם שנראה שהחבילה נמסרה אבל כאמור היא לא נמסרה.
אמרו לי את מספר השלוחה של דואר השליחים, חייגתי, חיכיתי נצח ולא נעניתי.
גם באימייל לא הצלחתי לשלוח פנייה, כי הם רוצים גם את הכתובת של השולח ואין לי מושג מה הכתובת של השולח לצורך העניין.
פניתי ל-NEXT בבקשה להזדכות על החבילה כי לא קיבלתי אותה. אמרו לי שהם צריכים קודם לקבל בחזרה את החבילה מחברת השליחויות ורק אז אוכל לקבל החזר כספי. הסכמתי שיפנו לחברת השליחויות אבל אם מבחינת חברת השליחויות הפריט נמסר, זאת אומרת שהוא כבר לא אצלם אלא נזרק איפשהו אי שם.
ככה החבילה והכסף הלכו לאיבוד.
בינתיים אני מחכה לחבילה נוספת מ-NEXT אותה כבר אלך לקחת מהסניף כאשר היא תגיע.
החבילה הראשונה לצערי אבודה.
הזמנתי משלוח מאתר NEXT, כשהחבילה הגיעה לסניף הדואר, בחרתי להשתמש בשירות דואר שליחים ("דואר בא אליי") כדי שהחבילה תגיע אליי עד הבית עם שליח.
נבחר מועד מסירה להיום. כשראיתי שהשעות חולפות והחבילה לא מגיעה, פניתי לדואר ישראל בטלפון (171), אמרו לי שם שנראה שהחבילה נמסרה אבל כאמור היא לא נמסרה.
אמרו לי את מספר השלוחה של דואר השליחים, חייגתי, חיכיתי נצח ולא נעניתי.
גם באימייל לא הצלחתי לשלוח פנייה, כי הם רוצים גם את הכתובת של השולח ואין לי מושג מה הכתובת של השולח לצורך העניין.
פניתי ל-NEXT בבקשה להזדכות על החבילה כי לא קיבלתי אותה. אמרו לי שהם צריכים קודם לקבל בחזרה את החבילה מחברת השליחויות ורק אז אוכל לקבל החזר כספי. הסכמתי שיפנו לחברת השליחויות אבל אם מבחינת חברת השליחויות הפריט נמסר, זאת אומרת שהוא כבר לא אצלם אלא נזרק איפשהו אי שם.
ככה החבילה והכסף הלכו לאיבוד.
בינתיים אני מחכה לחבילה נוספת מ-NEXT אותה כבר אלך לקחת מהסניף כאשר היא תגיע.
החבילה הראשונה לצערי אבודה.