דואר שליחים של דואר ישראל - שירות פח

או: איך זרקתי לפח 125 ש"ח
הזמנתי משלוח מאתר NEXT, כשהחבילה הגיעה לסניף הדואר, בחרתי להשתמש בשירות דואר שליחים ("דואר בא אליי") כדי שהחבילה תגיע אליי עד הבית עם שליח.
נבחר מועד מסירה להיום. כשראיתי שהשעות חולפות והחבילה לא מגיעה, פניתי לדואר ישראל בטלפון (171), אמרו לי שם שנראה שהחבילה נמסרה אבל כאמור היא לא נמסרה.
אמרו לי את מספר השלוחה של דואר השליחים, חייגתי, חיכיתי נצח ולא נעניתי.
גם באימייל לא הצלחתי לשלוח פנייה, כי הם רוצים גם את הכתובת של השולח ואין לי מושג מה הכתובת של השולח לצורך העניין.
פניתי ל-NEXT בבקשה להזדכות על החבילה כי לא קיבלתי אותה. אמרו לי שהם צריכים קודם לקבל בחזרה את החבילה מחברת השליחויות ורק אז אוכל לקבל החזר כספי. הסכמתי שיפנו לחברת השליחויות אבל אם מבחינת חברת השליחויות הפריט נמסר, זאת אומרת שהוא כבר לא אצלם אלא נזרק איפשהו אי שם.
ככה החבילה והכסף הלכו לאיבוד.
בינתיים אני מחכה לחבילה נוספת מ-NEXT אותה כבר אלך לקחת מהסניף כאשר היא תגיע.
החבילה הראשונה לצערי אבודה.
 

GoldenEyes

Well-known member
או: איך זרקתי לפח 125 ש"ח
הזמנתי משלוח מאתר NEXT, כשהחבילה הגיעה לסניף הדואר, בחרתי להשתמש בשירות דואר שליחים ("דואר בא אליי") כדי שהחבילה תגיע אליי עד הבית עם שליח.
נבחר מועד מסירה להיום. כשראיתי שהשעות חולפות והחבילה לא מגיעה, פניתי לדואר ישראל בטלפון (171), אמרו לי שם שנראה שהחבילה נמסרה אבל כאמור היא לא נמסרה.
אמרו לי את מספר השלוחה של דואר השליחים, חייגתי, חיכיתי נצח ולא נעניתי.
גם באימייל לא הצלחתי לשלוח פנייה, כי הם רוצים גם את הכתובת של השולח ואין לי מושג מה הכתובת של השולח לצורך העניין.
פניתי ל-NEXT בבקשה להזדכות על החבילה כי לא קיבלתי אותה. אמרו לי שהם צריכים קודם לקבל בחזרה את החבילה מחברת השליחויות ורק אז אוכל לקבל החזר כספי. הסכמתי שיפנו לחברת השליחויות אבל אם מבחינת חברת השליחויות הפריט נמסר, זאת אומרת שהוא כבר לא אצלם אלא נזרק איפשהו אי שם.
ככה החבילה והכסף הלכו לאיבוד.
בינתיים אני מחכה לחבילה נוספת מ-NEXT אותה כבר אלך לקחת מהסניף כאשר היא תגיע.
החבילה הראשונה לצערי אבודה.
לא חידשת כלום עם השירות פח של הדואר על כל שלוחותיו
וזה רק מחמיר
גובים כספים ושערות לא נותנים
נשלח אלי מכתב בדואר 24 ביום ראשון
רואים על המעטפה שזה דואר 24
רואים בביול של המכונה שלהם שזה דואר 24
רואים שגובים כסף על השירות הזה
ובסוף , מתי קיבלתי את המכתב ? היום
לא ידעתי שזה שירות 24 ימים
 
לא חידשת כלום עם השירות פח של הדואר על כל שלוחותיו
וזה רק מחמיר
גובים כספים ושערות לא נותנים
נשלח אלי מכתב בדואר 24 ביום ראשון
רואים על המעטפה שזה דואר 24
רואים בביול של המכונה שלהם שזה דואר 24
רואים שגובים כסף על השירות הזה
ובסוף , מתי קיבלתי את המכתב ? היום
לא ידעתי שזה שירות 24 ימים
לפחות קיבלת את המכתב.
אני רציתי לחסוך את ההגעה לסניף, גם תמורת תשלום, בסוף זרקתי 125 ש"ח לפח. (הסכום הכולל של ההזמנה + השירות של הדואר שלא ניתן)
 

GoldenEyes

Well-known member
לפחות קיבלת את המכתב.
אני רציתי לחסוך את ההגעה לסניף, גם תמורת תשלום, בסוף זרקתי 125 ש"ח לפח. (הסכום הכולל של ההזמנה + השירות של הדואר שלא ניתן)
ובעוד שנה תמצאי את החבילה שלך במכירה פומבית של הדואר בקטגוריה של דברי דואר שלא נדרשו
 

SicTransit

Active member
או: איך זרקתי לפח 125 ש"ח
הזמנתי משלוח מאתר NEXT, כשהחבילה הגיעה לסניף הדואר, בחרתי להשתמש בשירות דואר שליחים ("דואר בא אליי") כדי שהחבילה תגיע אליי עד הבית עם שליח.
נבחר מועד מסירה להיום. כשראיתי שהשעות חולפות והחבילה לא מגיעה, פניתי לדואר ישראל בטלפון (171), אמרו לי שם שנראה שהחבילה נמסרה אבל כאמור היא לא נמסרה.
אמרו לי את מספר השלוחה של דואר השליחים, חייגתי, חיכיתי נצח ולא נעניתי.
גם באימייל לא הצלחתי לשלוח פנייה, כי הם רוצים גם את הכתובת של השולח ואין לי מושג מה הכתובת של השולח לצורך העניין.
פניתי ל-NEXT בבקשה להזדכות על החבילה כי לא קיבלתי אותה. אמרו לי שהם צריכים קודם לקבל בחזרה את החבילה מחברת השליחויות ורק אז אוכל לקבל החזר כספי. הסכמתי שיפנו לחברת השליחויות אבל אם מבחינת חברת השליחויות הפריט נמסר, זאת אומרת שהוא כבר לא אצלם אלא נזרק איפשהו אי שם.
ככה החבילה והכסף הלכו לאיבוד.
בינתיים אני מחכה לחבילה נוספת מ-NEXT אותה כבר אלך לקחת מהסניף כאשר היא תגיע.
החבילה הראשונה לצערי אבודה.
בעיקרון חברת השליחויות היתה אמורה להחתים אותך שקיבלת את החבילה, אבל אני יודע שבד"כ הם לא טורחים.

אני משער שניסית לבדוק במעקב, אבל אם לא אולי תגלי שם משהו מועיל.
 
בעיקרון חברת השליחויות היתה אמורה להחתים אותך שקיבלת את החבילה, אבל אני יודע שבד"כ הם לא טורחים.

אני משער שניסית לבדוק במעקב, אבל אם לא אולי תגלי שם משהו מועיל.
כמובן שבדקתי במעקב וכאמור גם התקשרתי ל-171.
כאמור בסופו של דבר קיבלתי את החבילה בשעה מאוחרת יותר מהצפוי.
חשבתי שהחבילה כבר אבודה כי ב-171 אמרו לי שאצלם רשום שהחבילה נמסרה כשבפועל היא עדיין לא נמסרה באותו זמן. חשבתי שקרה מה שקורה הרבה פעמים שהשליח שם את המשלוח במקום לא נכון. אבל בסופו של דבר כאמור קיבלתי את החבילה בשעה 20:30 בערב ולא בין 11:00-13:00 כפי שהיה אמור להיות מלכתחילה.
 

רכות מפנקת

Well-known member
מעדכנת שהמשלוח הגיע עכשיו (היה צריך להגיע בין 11:00 ל-13:00) קצת באיחור אבל העיקר שהגיע.
בכל אופן את המשלוח הבא כבר אקח מהסניף כאשר יגיע.
על הטוב הזה עוד שילמת כסף, נכון? הכוונה שיגיע אליך עד לבית. כמה זה עולה<?
 
על הטוב הזה עוד שילמת כסף, נכון? הכוונה שיגיע אליך עד לבית. כמה זה עולה<?
כן, עלה לי 20 ש"ח. בערך אותו סכום שהייתי משלמת אם מלכתחילה הייתי מזמינה משהו עם משלוח עד הבית. לפעמים משלוחים כאלה עולים יותר. הבעיה היא לא התשלום אלא טיב השירות.
 
למעלה