דוברת וחנ"מ
אולי משהו יודע כיצד ישפיע דו"ח דוברת על המסגרות של החנ"מ היותר קשות? כמו לדוגמא הפיגור הקשה-עמוק. הרי בדו"ח מדברים בעיקר על שילוב ופירוק המסגרות. את ילדי בית הספר שאני עובדת בו אי אפשר לשלב (יש סיעודיים וחצי סיעודיים). בית הספר במתכונת הרגילה פועל עד 18:00, פועל בחופשים (בכולם).. איך ישפיע הדו"ח עלינו?
אולי משהו יודע כיצד ישפיע דו"ח דוברת על המסגרות של החנ"מ היותר קשות? כמו לדוגמא הפיגור הקשה-עמוק. הרי בדו"ח מדברים בעיקר על שילוב ופירוק המסגרות. את ילדי בית הספר שאני עובדת בו אי אפשר לשלב (יש סיעודיים וחצי סיעודיים). בית הספר במתכונת הרגילה פועל עד 18:00, פועל בחופשים (בכולם).. איך ישפיע הדו"ח עלינו?