דוגמא למדינה שלא מפסיקה לגנוב מאזרחיה.

lemner40

Well-known member
יש טעות בסיסית בכותרת
ישראל מדינה שאפשר לקנות רכב ???
כשרכב חדש משלם מס קניה + מעמ + מכס + תשלום יבוא וביטוח יבוא גבוה פי מכל מדינה אחרת
המס על רוב המכוניות בישראל יעמוד מתחילת 2025 על 129 אחוז מהמחיר.
הרישוי יעלה בעשרות אחוזים
הביטוח עלה ב50 אחוז בשנה האחרונה
מ2026 יהיה מס נסועה פר קילומטר
וכשהמשכורות בישראל ברוטו די נמוכות
והנטו יירד עוד
רוב הציבור לא יוכל לקנות רכב חדש.
אבל זה לא באמת חשוב
כי ישראל היא המדינה עם הכי הרבה מכוניות לקילומטר כביש
כשאי אפשר לנסוע
וכשאין לאן לנסוע כי הצפון, הדרום, והמזרח מסוכנים מאד
והמרכז פקוק
אפשר לקנות אופניים
 

Cranio

Well-known member
יש טעות בסיסית בכותרת
ישראל מדינה שאפשר לקנות רכב ???
כשרכב חדש משלם מס קניה + מעמ + מכס + תשלום יבוא וביטוח יבוא גבוה פי מכל מדינה אחרת
המס על רוב המכוניות בישראל יעמוד מתחילת 2025 על 129 אחוז מהמחיר.
הרישוי יעלה בעשרות אחוזים
הביטוח עלה ב50 אחוז בשנה האחרונה
מ2026 יהיה מס נסועה פר קילומטר
וכשהמשכורות בישראל ברוטו די נמוכות
והנטו יירד עוד
רוב הציבור לא יוכל לקנות רכב חדש.
אבל זה לא באמת חשוב
כי ישראל היא המדינה עם הכי הרבה מכוניות לקילומטר כביש
כשאי אפשר לנסוע
וכשאין לאן לנסוע כי הצפון, הדרום, והמזרח מסוכנים מאד
והמרכז פקוק
אפשר לקנות אופניים

אין שום טעות בכותרת.
 

דגלמנגל

Well-known member
יש טעות בסיסית בכותרת
ישראל מדינה שאפשר לקנות רכב ???
כשרכב חדש משלם מס קניה + מעמ + מכס + תשלום יבוא וביטוח יבוא גבוה פי מכל מדינה אחרת
המס על רוב המכוניות בישראל יעמוד מתחילת 2025 על 129 אחוז מהמחיר.
הרישוי יעלה בעשרות אחוזים
הביטוח עלה ב50 אחוז בשנה האחרונה
מ2026 יהיה מס נסועה פר קילומטר
וכשהמשכורות בישראל ברוטו די נמוכות
והנטו יירד עוד
רוב הציבור לא יוכל לקנות רכב חדש.
אבל זה לא באמת חשוב
כי ישראל היא המדינה עם הכי הרבה מכוניות לקילומטר כביש
כשאי אפשר לנסוע
וכשאין לאן לנסוע כי הצפון, הדרום, והמזרח מסוכנים מאד
והמרכז פקוק
אפשר לקנות אופניים
בכמה יותר, אם בכלל, יעלה רכב חדש בייבוא אישי?
 

דגלמנגל

Well-known member
יופי, אבל זה לא עונה על השאלה שלי, כי אין לי מושג כמה עולה אותה מכונית אצל יבואן רשמי.
ההיגיון אומר שיבואן רשמי מוסיף את הרווח שלו. מצד שני, עלות הייבוא פר מכונית, נמוך אצלו.
זה לא שאני הולך עכשיו לקנות רכב חדש, אבל אני סקרן לדעת, כמה בתכלס, גונבים מאתנו, בקניה
"רגילה", בנוסף להונאה בשנתון הרכב.
 

Cranio

Well-known member
יופי, אבל זה לא עונה על השאלה שלי, כי אין לי מושג כמה עולה אותה מכונית אצל יבואן רשמי.
ההיגיון אומר שיבואן רשמי מוסיף את הרווח שלו. מצד שני, עלות הייבוא פר מכונית, נמוך אצלו.
זה לא שאני הולך עכשיו לקנות רכב חדש, אבל אני סקרן לדעת, כמה בתכלס, גונבים מאתנו, בקניה
"רגילה", בנוסף להונאה בשנתון הרכב.
אז תבדוק ותשווה.
 

lemner40

Well-known member
בכמה יותר, אם בכלל, יעלה רכב חדש בייבוא אישי?
תלוי איזה
אין הבדל בן המיסים שאתה תשלם אם תייבא באופן אישי
לבן מיסים שיבואן משלם
אבל
- יש יבואנים שמיבאים כמויות עצומות לישראל,
ויש להם קשרים מעולים בן היבואן ליצרן, מכל מני סיבות
היצרן מוכר ליבואן הישראלי במחירים תחורתים
ויבוא של רכב כזה יעלה הרבה יותר מקנייה דרך היבואן
- יש יבואנים שמשום מה היצרן לא אוהב אותם ומוכר להם מכוניות במחירים מאד גבוהים
- ויש יבואנים בעיקר יבואני יוקרה שבוחרים למכור את המכוניות בישראל בפער גדול על מדינות אחרות,
אפשר לראות את זה בפערי מחירים בן דגמים שונים
יש מכוניות שבישראל באופן יחסי הרבה יותר יקרים מרכבים אחרים במדינות אחרות
למשל
בארצות הברית הונדה בדרך כלל עולים כ10 אחוז פחות מסובארו או טויוטה
בישראל הונדה עולה 20-30 אחוז יותר מהם.
למה ?
כבר 50 שנה יש קשרים מיוחדים בן סובארו לישראל - בשנות ה80 כשאף אחד בעולם לא שמע על סובארו, ישראל היתה השוק הכי גדול וחשוב של סובארו
היום כשלסובארו יש שוק אחד חשוב - צפון אמריקה - 70 אחוז מהמכירות העולמיות הם בשוק אחד,
עדיין לישראל יש מקום חשוב אצלהם,
אותו הדבר עם קיה ויונדאי, ישראל היתה המדינה הראשונה מחוץ לקוריאה, ששני המותגים האלו היו מקום ראשון ושני ומעל טויוטה, אז היצרן דאג לעזור ליבואן,
מצד שני, מסיבה לא ידועה הונדה היפנית והיבואן הישראלי בקשרים לא טובים, והיצרן מקצה כמויות קטנות לישראל במחירים בשמיים.
או למשל אם תבדוק תראה שמותגים בריטים כמו מיני עולה באירופה עשרות אחוזים פחות ממותגי יוקרה אחרים ודי דומה למותגים עממים, אבל בישראל הם מתומחרים כמו ב.מ.וו
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה