דודו טופז -הטעות של גלי לוסי נדיב

הכוכב33

New member
דודו טופז -הטעות של גלי לוסי נדיב

04/06/09 22:15 בפעם מיליון- חוצנים אינם קשורים לזה. אני מתקשרת עם ישויות אור גבוהות. ניקרא להם חוצנים מתערבים- רק בנושא רפואי ונותנים מענה לשלות בנושאים רפואיים בלבד.. לפי דעתי לגבי דודו טופז- האדם חולה תשומת לב- וכשהיא חלפה ונעלמה. היא התנקם בכל מי שהמשיך וקיבל תשומת לב והצלחה במדיה, פרט אליו. הוא אחוז קנאה ונקמנות.. אמרנו כבר- האגו- רק האגן מדבר-כי " אין יותר טוב ממני" הוא לא ינסה להתאבד שנית אבל הוא לא סולח לעצמו כי הבין שהמשחק הילדותי נגמר ופ אחד לא יאהב אות יותר. אדם שמתחתן עם 3 שנים ומתגרש מכולן..? הלו - משהו לא בסדר ...שוב האגו הגדול מדבר - כי "לא אתן לאישה לשלוט בי." יש לו ילדים- תחשבו כמה קשה להם להבין ולשמוע מה אביהם עשה..זה הקשה מכל. גלי לוסי כפי שבנוי היקום במעגליות חוזרת: על מנת שהמידע יתקבל כבעל ערך לשואל - רצוי לקבל תמורה והיא : אשמח באם תפיצו את שמי ברבים. אתר הבית: http://g-lucy.fav.co.il מייל : [email protected]
 

הכוכב33

New member
המשך

למעלה ,העתקתי דברים שכתבה לוסי נדיב ביום 4.06.09 היא גם כתבה שטופז יקבל 6 שנות מאסר. לפעמים החוצנים טועים. המתקשרת טעתה ביותר. אם נניח הקרובים של טופז סמכו על התקשור הזה.וחשבו שאין צורך לדאוג לטופז.ואפשר להיות שאננים .אז יש כאן פגיעה קשה
 

Markup

New member
זה חינוך הציבור להפעיל שיקול דעת

לפני שפונים למעגל השלישי. זה לא שתקשור אינו אפשרי, רק צריך לדעת לוודא שלא מפילים אותך בפח, בחינם או בתשלום. לגלי היו המון טעויות, אי דיוקים ותקשורים מתוקנים בתקופה שפעלה כאן.
 

Markup

New member
אז זהו, שלא רק משרד החינוך משתתף

בתהליך החינוך הציבורי, אבל רק הוא מבין את זה. אם גם התקשורת היתה מבינה את זה (כן, כולל תפוז ופורטלים אחרים), העולם היה נראה אחרת...
 

DEANDEAN1

New member
ובאמת נראה לך שהם לא היו דואגים לו

על סמך התיקשור הזה? איפה אתה חי?
 

randy1982

New member
אם קרובים של טופז סומכים במאה אחוז

על תחזיות בפורומים אז יש להם בעיה נפשית ושכלית קשה. גם כשאני פונה ליעוץ רוחני אישי שעורך שעה וחצי אחד על אחד ועולה לי 300 ש"ח, אני משאירה את האופציה של אחוז 1 של טעות. יאללה לכי חפשי ת'עצמך, צדקנית בגרוש. אני בטוחה שגלי כבר מזמן לא נכנסת לפה כי המקום הפך למזבלה, ולגלי לא חסר עיסוקים.
 
יש הבדל באחוז הדיוק אם משלמים?

נגיד אם משלמים 300 שקל מקבלים תשובה כמעט מדויקת ואם משלמים 500 אז התשובה יותר מדויקת? ואם לא משלמים בכלל, התשובה בכלל לא מדויקת??
 

randy1982

New member
אמנם השאלה שלך נשמעת אידיוטית לא פחות

משאר דבריך, אתייחס לנקודה זו. לא יודעת אם יש קשר בין גובה התשלום לדיוק התחזית. תעשה על זה מחקר אם משעמם לך. אני משערת שבהחלט יש קשר בין דיוק התחזית למפגש אחד על אחד. זה יותר רציני והמתקשר יותר מרוכז בעניין שלך. פורומים, עם כל הכבוד, אינם המקום לשאלות מהותיות במיוחד הקשורות בחיים או מוות.
 

melancholy man

New member
את מנסה להגיד..

שמי שנותן תשובות לדברים כאלה בפורום הוא שרלטן? המחתרת ניסתה להגיד משהו כזה, אבל מחקו לה את ההודעה.. אגב, לכל המתרגזים, מאחר ואתם מתקשרים ויש לכם קשר עם יישויות על קסומות שיודעות את העתיד, העבר ההווה וכל מה שבאמצע, המחתרת, מוכנה להציע לכם הצעה: אם תגלו מה שמה במציאות של המחתרת ומהיכן בארץ או בעולם נכתבות הודעותיה, המחתרת תעלם מהפורום הקסום שלכם.
 

randy1982

New member
אני מאמינה שלמתקשרים יש דברים

יותר מעניינים לעשות מלבד למשחק מחבואים עם אידיוט שמכנה עצמו "פיטמה". באשר לשאלתך הראשונה - הדיוק בפורום הינו נמוך מזה ביעוץ אישי. דבר זה נאמר ע"י גלי יותר מפעם אחת כאן בפורום. תם הדו שיח. אני מרגישה את הסירחון שנוצר פה לאחר עזיבתה של גלי.
 
אי אפשר לקלקל את המחתרת

היא באה מקולקלת מהבית, אבל יש לי שאלה לרנדי, מה רע בפטמה? המחתרת מאוד אוהבת את הפטמות שלה ועוד לא פגשה פיטמה שהיא לא אוהבת באופן כללי, שלא לדבר על זה, שכך המחתרת קוראת את העתיד. למה זה בעיה?
 

אחרת11

New member
מחתרת, עילוי אינטליגנטי שכמוך

נהניתי מכל תג, מההצבעה על ה"חיזוי ההזוי", והפרשנות התכליתית.
 
למעלה