פרסום ב-TV
שלום
יש פרסום ישיר (כמו פרסומת של המותג והמוצר) ופרסום עקיף (המתמודד משתמש, ציוד האולפן וכו').
הפרסומאי מחפש "רכב" שישא עבורו את המסר לקהל היעד.
במקרה הזה, הקהל יעד צופה בו: אנשים כמונו ואחרים שאוהבים לבשל ותוכניות בישול.
אז למה שנשתומם לראות פרסום לסכיני ארקוס או ברזי גרוהה?
זה המקום וזה הזמן הנכון לפרסם את המוצרים הללו.
ערוץ 2 הוא ערות מסחרי, ושמח לתת להם במה בעבור התשלום הנכון.
ותאמין או לא אף אחד לא מפסיד מזה. כולל אנחנו, שאולי נחשפים למוצרים חדשים, חדשנות או כלים טובים.
לגבי הנוחות - הרעיון שמגע בגב היד מספקת, בשעה שהידיים אינן נקיות ולא מכתימים את הציוד. נחמד.
אגב, החברה (גרוהה) מהטובות שיש בתחום הברזים. מופת לפאר התוצרת הגרמנית.