דולהאוס פרק 12 ואחרון לעונה

דולהאוס פרק 12 ואחרון לעונה ../images/Emo58.gif

מה להגיד? נפתח ונאמר שזה פרק מצויין. אין מה להגיד, באמת פרק מעולה. מה שכן, אפשר להרגיש את הטראומה של ג'וס מפיירפליי והפחד שלו: הוא דאג מאוד יפה לסגור את כל הפינות במידה ולא ימשיכו לעוד עונה. לי זה היה מאוד בולט. נכון שהוא עשה את זה גם בבאפי, החל מהעונה הראשונה, אבל דולהאוס היתה סדרה הרבה יותר עמוקה ומתוסבכת יחסית לסדרת עונה אחת. הוא פתח הרבה רמזים, זרק הרבה הערות, אבל הפרק הראשון הניח את כל הקלפים על השולחן והשאיר מעט מאוד לדמיון. יפה שהצלחנו לעלות כמעט על הכל. אצל Whiskey באמת נחשנו הרוב, ואפילו הועלתה תאוריית בוני&קלייד שאוששה חלקית. הופתעתי שאף אחד לא מת. כנראה שג'וס יכול לעבור עונה שלמה בלי להרוג אף אחד. הסיפור רקע של וויסקי היה יפה. אהבתי את כל הרעיון של "אם אתה לוקח מהאדם את הזכרונות שלו, הרגשות שלו, והמחשבות שלו מה נשאר לו?" שכמובן ג'וס טרח לענות: הנשמה שלו ה"טוויסט" הקטן בסוף, שבו פול מחליט לשחרר את נובמבר במקום את אקו, היה חמוד אבל צפוי. אני הבנתי ישר שזה מה שייקרה, גם בגלל שזה מתאים לדמות שלו לבצע כזה שינוי בתפיסה, וגם בגלל שג'וס לא ימשיך לעוד עונה בלי אלייזה
הסוף עצמו היה טיפה לא משהו, כל הזמן מפריע לי שארגון שהוא כביכול כל כך גדול חזק ומרשים הוא גם כל כך חסר אונים מול דברים מסויימים. כמו לתפוס את אלפא. למה שלחתם רק את פול ובויד? תשלחו 30 הליקופטרים! היה חסר לי טיפה סיירה ונובמבר, הן לא עשו כלום. רק עשו להן אימפרינט מול פול אבל לא הראו אותן שוב. אם אני צריך לסכם את הסידרה, אני כן חושב שהיא היתה מצויינת. אבל לצערי, לא נראה לי שהיא מתאימה לעוד עונה. אני חושב שחלק גדול מהפוטנציאל שלה כבר מוצה. כן, יש עוד על מה לדבר ולחקור, עוד לא בטוח שאלפא הוא המרגל מבפנים, או האחד שמחק את אקו בטלפון באחד הפרקים הראשונים, או מה ייקרה עכשיו לדר. סונדרס, אבל בכל זאת, הרעיון עצמו כבר דיי יבש. אני אשמח מאוד אם היא תמשיך לעוד עונה, כי אני בטוח שלג'וס יש עוד דברים טובים ומעניינים לעשות, אבל אני בספק אם פוקס ימשיכו לעוד עונה.
 

¥otamsh

New member
משהו שלא הבנתי :0

דר סונדרס שאלה את טופר למה הוא תכנת אותה לשנוא אותו... והסוף הזה שאקו באה אל טופר... למה זה? הוא כאילו אהב אותה או משהו?
 

darthziv

New member
ספוילר

לגבי סונדרס נגלה בהמשך, ההנחה שלי היא שהוא בטח הכיר אותה קודם ומרגיש אשם לגבי אקו כי היא ראתה שהוא עצוב
 

גלבטרון

New member
יתכן כי...

היתה ביניהם מערכת יחסים כלשהי לפני שהיא נהייתה בוב וטופר ראה את עצמו כאשם למה שקרה לה. זה לפחות הרושם שנוצר.
 

גלבטרון

New member
זה לא ממש הפרק האחרון

הפרק האחרון, מס' 13, שמהווה מעין סיכום לעונה יהיה רק במארז ה-DVD.
 
היה כיף!

ודיאלוג האוברמענטש בין אקו לאלפא היה משעשע ביותר, הרצתי אותו פעמיים
 

lightanddark

New member
../images/Emo58.gif

טכנית נובמבר מתה. לא מתתי על זה שהיילו שיחרר אותה כשכל העונה הוא בכלל ניסה להציל את פיית'. ולמרות שידענו שסונדרס בובה הגילוי של זה היה מעולה (למי שלא ידע). ועכשיו לא רק מספיק למצוא שחקני באפיוורס בסדרות שלו, עכשיו יש גם זהה את שחקן הBSG! שאין לי בעיה עם זה אבל במקום להקשיב לשיחה שלהם בפעם הראשונה דיי ניהלתי בניהם שיחה משל עצמי.
 

Gal El

New member
איך ידענו את זה כבר? ../images/Emo12.gif../images/Emo58.gif

אני מתכוון שהיא כבר בובה. יכול להיות שפספסתי את זה כי לפעמים אני קצת יוצא מריכוז אם הפרק לא מספיק מושך אותי (פרקים טרום פרק 6
) אבל הייתי ממש בהלם.
 

lightanddark

New member
לפי מה שהיה בפרק הקודם../images/Emo58.gif

שדומיניק קרא לה וויסקי, ואלפה אמר שהיא משקרת כשהיא אמרה שהיא תמיד רצתה להיות רופאה.
 

nick at noon

New member
../images/Emo58.gif לפרק

וואו, פרק מעולה. היו לי ציפיות גבוהות והופתעתי לטובה. זה היה גאוני להפגיש את קרוליין ואקו. כמובן שאלפא עצמו לא הבין עד כמה הוא בעצם דומה לאישיות המקורית שלו (שאותה הוא הרס). לכן כמו שהוא באופן בסיסי (בנשמה) רוצח שאוהב לחתוך פרצופים, אקו היא באופן בסיסי אדם טוב. לדעתי יש עוד הרבה לעונה נוספת. מה יהיה עם ויקטור? האם גם הוא יהפוך לאיש צוות? מה בעצם הסיבה שקרוליין הפכה לבובה. ראינו עכשיו שאפילו כשהייתה לה הזדמנות היא מרגישה מחוייבת לחוזה שהיא חתמה עליו. מה יהיה עם סונדרס/וויסקי? מי הוא זה ששלח את ההודעות לפול באלארד? איך באלארד ממשיך מכאן? ומה הצעד הבא של אלפא? אני מקווה שהשחקנית ששיחקה את נובמבר תחזור (כלומר אם הסדרה תחזור) כי היא הייתה טובה. אולי עדיין אפשר להפעיל אותה מרחוק.
 

alonback

New member
קצת התאכזבתי מאלפא

לא יודע, בהתחלה ניסו לצייר לנו מין רוצח מושלם ועילאי ולבסוף מה יצא? משוגע שפ'יית מצליחה לנצח אותו, לא יודע ציפיתי ליותר ממנו (לפעמים אפשר שהדמות החזקה תהיה גבר ולא אישה ג'וס!!).
 
למעלה