דולהאוס 1X13 (ללא ספוילרים)

גיל.

New member
דולהאוס 1X13 (ללא ספוילרים)

הודיעו בטוויטר שהפרק (וכנ"ל הפיילוט המקורי) ניתנים להורדה בלתי חוקית. מישהו הוריד ויכול לספר משהו?
 

On23

New member
כן, יצא.

בדקתי וזה הפרק הנכון. לא ראיתי עדיין, ולא מאמין שאראה בקרוב :( זה יצא עם הריפ של העונה
 

nick at noon

New member
וואו מוזר

אני מנסה עדיין לעכל את זה ואת המשמעויות של זה. אני חושב שאני אהיה חייב לראות את זה שוב כי בצפייה ראשונה הרבה דברים לא מובנים.
 

גלבטרון

New member
יותר מעניין איך תמשיך עונה 2

מהסוף ששודר (פרק 12) או מהסוף של הפרק שלא שודר (פרק 13)? בכל מקרה אילו הסידרה לא היתה ממשיכה שני הפרקים הללו הם סיום טוב לסידרה.
 

nick at noon

New member
אני חושב שברור ../images/Emo58.gif דולהאוס 13

שימשיכו מהנקודה שסיימו בפרק 12 (או מקסימום כמה חודשים אחרי). הפרק הזה לדעתי נתן לנו הצצה למה שעתיד לקרות, למה לצפות ומה הסכנה האיומה באמת שבטכנולוגיה הזאת. אגב, זה קצת כמו פרק סיום עונה 4 של בבילון 5, גם הוא נתן הצצה לעתיד.
 

On23

New member
רגע

שוחרר גם פרק 0 - זה הפיילוט האמיתי שהיה אמור להיות? בלי כל השינויים של הראשון?
 

On23

New member
זה אכן האורגינלי...

טוב,אולי נראה את זה מתישהו...
 

nick at noon

New member
טוב, כמה מחשבות

זא אנחנו יודעים כמה דברים על העתיד לבוא: תהיה כנראה נובמבר חדשה, אקו תתחיל לשמור על הזיכרונות שלה ותפעל בשיתוף עם פול הדולהאוס יתחיל לתת את השירות שנרמז לגביו בפרק שבו מישהי חזרה לחיים דרך אקו. אבל לא ברור מה התגובה של אדל לזה (כלומר אם היא תנסה להתנגד). ובשלב מסוים הטכנולוגיה תהיה כל כך יעילה שיהיה אפשר לעשות לאנשים הורדות דרך הטלפון (כמו שבעצם ראינו שנעשה לאקו פעם, כנראה על ידי אלפא) ולאחר מכן באופן רחב יותר כנראה פשוט על ידי כל מכשיר רדיו. וינצלו את זה. כנראה סין בשלב מסויים גם תוקפת את ארה"ב עם זה (אם כי לא ברור אם זה מה שגרם לרוב האסון, או שזה רק נספח קטן). והדבר המדהים מכל זה שלפחות עד לאירוע וזמן מה אחריו נותרים בחיים אקו, דר' סונדרס, ויקטור, סיירה, אדל וטופר. (נגיד שאלפא לא ברור כי אומנם ציינו אותו אבל ייתכן שהיה אלפא חדש). מה שגורם לי להניח שג'וס ירצח את שאר הדמויות כמו נובמבר ובויד.
 

lightanddark

New member
היו גם מלא דברים לא ברורים ../images/Emo58.gif

מה נסגר עם בויד וויסקי הם נהיו זוג פתאום? ולמה תיקנו לה את הצלקות סוף סוף? איפה קרולין הייתה כל הזמן הזה? (עד שהיא ופול פרצו לדולהאוס). למי שייכים האינפרינטס שהיו חסרים במסתור? למה הייתה תמונה של נובמבר הישנה על הקיר זיכרון? מה עובר על טופר? חמוד והקטע עם הטלפון היה רעיון של טופר, לפי מה שאני הבנתי זה לא נעשה כדי לעשות לאנשים הורדות בטלפון אלא ההפך, זה נועד כדי לבטל את האינפרינט וזה בעצם מה שגרם למלחמה בין אלה שענו לטלפון והבינו מה קרה להם לבין אלה שלא ולא רוצים להחזיר את הגוף בחזרה.
 

nick at noon

New member
ממה שאני הבנתי ../images/Emo58.gif

מה שקורה לטופר זה שהוא סובל מהתמוטטות עצבים בגלל שהוא יצר את הטכנולוגיה שהרסה את העולם. הוא זה שחשב על הרעיון של השיחת טלפון אחת כדי ליצור צבא שלם. השיחת טלפון היא מה שגורם לאנשים להיות מתוכנתים. בגלל זה הוא צועק על אדל שלא תענה לטלפון. הוא לא מדבר על זה כעל רעיון שלו להציל אנשים אלא כרעיון נוראי שהוא נחרד לחשוב שהוא זה שחשב עליו. וכמובן שהרוב לא ברור. למשל מה גורם לכך שחלק מהאנשים הופכים למה שהקבוצה הזאת קוראת butchers (כנראה אלו שמתוכנתים פשוט להרוג), חלק הופכים לdumb show (כנראה אדם מחוק בלי שום זיכרונות) ואחרים פשוט מקבלים אישיות שלמה של מישהו אחר, כנראה באופן רנדומלי. למה בויד בורח, מה פול ואקו מתכננים כשרואים אותם מדברים במעלית ועוד הרבה. היה די משעמם אם היו נותנים לנו תמונה מלאה של לאן הכל הולך.
 

lightanddark

New member
לא יודעת, זה לא מתחבר לי לקטע ../images/Emo58.gif

שהוא היה נגד זה בהתחלה, כשהוא ואדל דיברו עם הביג בוס במטבח. נקווה שיהיה לזה התייחסות בעונה השנייה, אם כל הקטע שפוקס לא שידרו תפרק והכל.
 

nick at noon

New member
זה עניין אחר ../images/Emo58.gif

קודם כל זה עניין של ישום שונה של הטכנולוגיה. מה שראו שהוא בשוק ממנו במטבח זה עניין החיי נצח של אנשים דרך אנשים אחרים. העניין עם השיחת טלפון לעיר שלמה זה בשביל ליצור צבא בבת אחת וזה נעשה בדרך אחרת. כמובן שהם קשורים כי שניהם שימוש לרעה באותו סוג טכנולוגיה. אבל יותר חשוב זה שלא אמרתי שהוא יצר את השיחת טלפון ותיכנן את זה. לדעתי הוא פשוט זה שעלה על הרעיון. ראו בסדרה איך הואו מתלהב מאפשרויות של מה שאפשר להשיג עם הטכנולוגיה בלי לחשוב על ההשלכות האמיתיות של זה. אגב, זה מזכיר לי דברים ששמעתי על דיכאון של חלק מהמדענים שפיתחו את פצצת האטום כשהם הבינו את גודל ההרס שהיא יצרה.
 

lightanddark

New member
../images/Emo58.gif

ופה מדובר בטכנולוגיה יותר נוראית ולכן זה מוזר שהוא מתנגד לזה אבל מצד שני ממציא טכנולוגיה יותר משוכללת למטרה יותר הרסנית.
 

nick at noon

New member
../images/Emo58.gif

אבל לא נאמר שהוא ממציא את זה לאחר מכן. הגיוני שהוא פיתח את זה לפני כן. והגיוני שהוא לא חשב על ההשלכות הענקיות של הרעיון שלו.
 

alonback

New member
כולכם מתעלמים מעובדה אחת חשובה

אחת מיצירות המופת של ג'וס, לא מבייש את הפרקים הטובים ביותר של באפי/פיירפלי. בלי שום ספק הבן אדם גאון (אמר תוך כדי תנועות השתחוות).
 

Arielcohen

New member
רגע אחרי הצפייה, אני לגמרי בשוק...../images/Emo58.gif

אני חושב שאם זה היה הפרק האחרון בהחלט, הוא היה פשוט מדהים, מעולה ומציג באופן מופלא את הביקורת המרכזית העולה מהסדרה, ההתקדמות הטכנולוגית לעומת איוד האנושיות... אני צריך עוד לעכל ולראות אותו שוב כדי להבין את מה שהלך שם כי דברים בהחלט מעורפלים. בכל מקרה אני סקרן לראות איך ממשיכים עם הסדרה בעונה הבאה, ואיך בכלל יסיימו את הסדרה כשהסוף ידוע (בערך), בהנחה שהיא לא תשודר 10 עונות עד 2019...
 
למעלה