הסתכלתי שוב בשידור ביורוספורט 13:30 דקות אחרי תחילת השידור המוקלט (כמנוי, יכול להיכנס שוב לשידור). המשפט שלי היה כנראה נחרץ מדי. המכונית שעקפה הייתה של אינאוס גרנדירס. היא כנראה ליוותה את אית'ן הייטר שעקף את בואה דקה לפני כן ושוחררה על ידי השופטים לעקוף את הרוכב הצרפתי ולהצטרף לרוכב שלה. אני עדיין חושב שהעקיפה שלה מימין סיכנה את הרוכב ומעניין כיצד היא עומדת מול תקנות ה-UCI. אבל בצפייה שנייה, נראה לי שהסטייה של הרוכב הייתה קלה יחסית ולכך שהוא היה מודע שהיא תעקוף אותו מימין ואולי ניסה לתפוס עליה טרמפ, בלי שהיה מודע לכך שבהפרשי המהירויות שביניהם הוא לא יזכה אפילו בשנייה אחת של הגנה מהרוח.היום היה נג"ש של 31.9 ק"מ. ניצחון לפיליפו גאנה מאינאוס-גרנדיר כששני - שתי שניות אחריו, ווט ון ארט שממשיך להוביל בדרוג הכללי במרוץ בצורה די משכנעת. מקומות 64 ו-66 בפיגור של 3:06 ו-3:08, כריס פרום ועומר גולדשטיין. אני מעריך שפרום קיווה לתוצאה טובה יותר. מבחינת עומר גולדשטיין התוצאה היא מצויינת. מדובר בנג"ש ארוך ומישורי יחסית והיכולת להשתוות לרוכבים מן השורה הגבוהה (גם אם לא הראשונה בנג"ש) היא טובה מאוד.
היה רגע בשידור שלא ראיתי שהקדישו לו תשומת לב והיה נראה לי חמור ביותר. ראו את Maxime Bouet מקבוצת ארקיע-סמסיק רוכב בצד שמאל של הכביש. לפתע עקפה אותו מימין מכונית ליווי אדומה (אולי מהקבוצה שלו שחשה ללוות רוכב אחר של קבוצתו במעלה המסלול ואולי של קבוצה אחרת, לא הספקתי לזהות) שנסעה במהירות גבוהה. בשניה שהמכונית חלפה על פניו סטה Maxime Bouet בחדות ימינה והמשיך לרכוב. לפי מה שאני יודע, בעקיפה במהירות גבוהה (לא במתן אוכל, מים, עצות) מכוניות הליווי חייבות לעקוף משמאל. ההנחה שלי ממה שראיתי, היא ש Maxime Bouet שמע את המכונית מתקרבת (ואולי אפילו צפרה) ולכן סטה ימינה, כדי לאפשר לה מעבר בצד שמאל. לרוב מזלו, המכונית נסעה כל כך מהר, כך שהוא נעקף מימין בטרם סטה ימינה. אם היה מקדים בשנייה הייתה יכולה להתרחש תאונה חמורה. אבל יתכן שזה הכל דמיון פורה שלי ויש הסבר פשוט יותר.
הסתכלתי שוב בשידור ביורוספורט 13:30 דקות אחרי תחילת השידור המוקלט (כמנוי, יכול להיכנס שוב לשידור). המשפט שלי היה כנראה נחרץ מדי. המכונית שעקפה הייתה של אינאוס גרנדירס. היא כנראה ליוותה את אית'ן הייטר שעקף את בואה דקה לפני כן ושוחררה על ידי השופטים לעקוף את הרוכב הצרפתי ולהצטרף לרוכב שלה. אני עדיין חושב שהעקיפה שלה מימין סיכנה את הרוכב ומעניין כיצד היא עומדת מול תקנות ה-UCI. אבל בצפייה שנייה, נראה לי שהסטייה של הרוכב הייתה קלה יחסית ולכך שהוא היה מודע שהיא תעקוף אותו מימין ואולי ניסה לתפוס עליה טרמפ, בלי שהיה מודע לכך שבהפרשי המהירויות שביניהם הוא לא יזכה אפילו בשנייה אחת של הגנה מהרוח.היום היה נג"ש של 31.9 ק"מ. ניצחון לפיליפו גאנה מאינאוס-גרנדיר כששני - שתי שניות אחריו, ווט ון ארט שממשיך להוביל בדרוג הכללי במרוץ בצורה די משכנעת. מקומות 64 ו-66 בפיגור של 3:06 ו-3:08, כריס פרום ועומר גולדשטיין. אני מעריך שפרום קיווה לתוצאה טובה יותר. מבחינת עומר גולדשטיין התוצאה היא מצויינת. מדובר בנג"ש ארוך ומישורי יחסית והיכולת להשתוות לרוכבים מן השורה הגבוהה (גם אם לא הראשונה בנג"ש) היא טובה מאוד.
היה רגע בשידור שלא ראיתי שהקדישו לו תשומת לב והיה נראה לי חמור ביותר. ראו את Maxime Bouet מקבוצת ארקיע-סמסיק רוכב בצד שמאל של הכביש. לפתע עקפה אותו מימין מכונית ליווי אדומה (אולי מהקבוצה שלו שחשה ללוות רוכב אחר של קבוצתו במעלה המסלול ואולי של קבוצה אחרת, לא הספקתי לזהות) שנסעה במהירות גבוהה. בשניה שהמכונית חלפה על פניו סטה Maxime Bouet בחדות ימינה והמשיך לרכוב. לפי מה שאני יודע, בעקיפה במהירות גבוהה (לא במתן אוכל, מים, עצות) מכוניות הליווי חייבות לעקוף משמאל. ההנחה שלי ממה שראיתי, היא ש Maxime Bouet שמע את המכונית מתקרבת (ואולי אפילו צפרה) ולכן סטה ימינה, כדי לאפשר לה מעבר בצד שמאל. לרוב מזלו, המכונית נסעה כל כך מהר, כך שהוא נעקף מימין בטרם סטה ימינה. אם היה מקדים בשנייה הייתה יכולה להתרחש תאונה חמורה. אבל יתכן שזה הכל דמיון פורה שלי ויש הסבר פשוט יותר.
ראו מסמך של ה-UCI בנושא זה מפברואר 2021. https://downloads.ctfassets.net/761...1-uci-road-guidelines-for-circulation-eng.pdfהסתכלתי שוב בשידור ביורוספורט 13:30 דקות אחרי תחילת השידור המוקלט (כמנוי, יכול להיכנס שוב לשידור). המשפט שלי היה כנראה נחרץ מדי. המכונית שעקפה הייתה של אינאוס גרנדירס. היא כנראה ליוותה את אית'ן הייטר שעקף את בואה דקה לפני כן ושוחררה על ידי השופטים לעקוף את הרוכב הצרפתי ולהצטרף לרוכב שלה. אני עדיין חושב שהעקיפה שלה מימין סיכנה את הרוכב ומעניין כיצד היא עומדת מול תקנות ה-UCI. אבל בצפייה שנייה, נראה לי שהסטייה של הרוכב הייתה קלה יחסית ולכך שהוא היה מודע שהיא תעקוף אותו מימין ואולי ניסה לתפוס עליה טרמפ, בלי שהיה מודע לכך שבהפרשי המהירויות שביניהם הוא לא יזכה אפילו בשנייה אחת של הגנה מהרוח.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.