דומינו בתלת מימד - סירטון חדש שלי

WolfHead

New member
אהבתי!

יצא ממש נחמד... רק שנראה לי שעבדת עליו קצת יותר מדי זמן, לא? 3 שנים זה הרבה זמן...
 

cannan

New member
תודה ../images/Emo39.gif

כניראה שהזמן טס לי כי הייתי נורא עסוקה
בעיקרון כשהייתי בקורס עשיתי את המודלינג הטקסטור והאנימציה, אבל זה נתקע כי לא היה לי איך לרנדר את זה (לא רציתי לותר על ריי טרייס), באיזשהוא שלב השאלתי מחשב מאח שלי ורינדרתי את הסרט, ואז זה נתקע שוב כי המחשב שלי לא עמד בעריכה. לפני חודשיים זכיתי בתחרות אנימציה במחשב תותחי וסוף סוף יכולתי לגמור לערוך את הסרט
מסקנה: מחשב חייתי זה הדבר הכי חשוב בחיים חחח
 
הסרטון בסדר גמור אם כי גם לטעמי

ישנם קטעים איטיים. אני מציע בשביל לקבל ביקורת על אנימציה לכי לפורום אנימציה. ברמת המידול והטיקסטור אני מניח שמה שהכי מפריע לי זה שלא ראיתי שום מקום שמחייב רי טרייס. יכולת לחסוך בזמן הרינדור. אני מעדיף גם אבני דומינו עם מספרים אבל ה טעם אישי שלי. הייתי עובד עוד על העשן שבקטר.
 

eldarinn

New member
מוצלח מאד

השאלה היא מה היה לוקח יותר זמן לעשות את הסרטון בתלת מימד או לסדר את הדומינו במציאות
התנועה קצת איטית ומפריעה לריאליזם למרות שעוזרת להעברת המסר. מעבר לכך הגרביטציה והמשחקים עובדים כראוי. סרטון יפה מאד.
 

כרמל 1

New member
ענק!!

חוץ משזה טיפה איטי, זה ממש מצויין. הרעיון של התמונה משובח
 

cannan

New member
תודה על התגובות, אז ככה:

בקשר למהירות אתם צודקים, זה לא ריאליסטי, בזמנו כשעשיתי את האנימציה היא היתה הרבה יותר מהירה, עשיתי פלייבלאסט במאיה והראיתי לכמה חברים וכולם אמרו שזה מהיר מידי והם לא מצליחים לקלוט שום דבר אז האטתי את זה לבומס - מילים לא יעזרו פה, אז רינדרתי לך שני פריימים בלי ריי טרייס שתראה את ההבדל, שים לב להשתקפויות על הגולות ועל הבלון גז ולצללים הרכים שהריי טרייס נותן http://picasaweb.google.com/c.netta/3D/photo#5051024680287941042 פשוט אין מה להשוות חוץ מזה גם אני בעד מספרים על האבנים אבל אתה יודע מה זה אומר מבחינת טיקסטור....
 
שווה ללמוד איך מזייפים ריטרייס.

בשתי הדוגמאות יכולת להשתמש בטקסטורה מקבילה שתראה טוב יותר מהרייטרייס עצמו. ולגבי מספרי אבנים, זה סוג הדברים שהיית צריכה לחשוב עליהם מלכתחילה היית יוצרת כמה מספרים מיישמת את הטקסטורות ואז משכפלת. למרות שאני לא מבין מה המניעה כרגע לעשות משהו דומה. אלה קופסאות ואת צריכה רק שני צדדים. הuvw map הפשוט של הבוקס יספיק וכל מה שנשאר זה לשכפל אותו לכולם. אחרי זה בוחרים עם לאסו מקטעים ומייסמים את הטקסטורה. יש גם דרכים מתקדמות יותר אבל לא נכנס לזה כרגע.
 

cannan

New member
לא הבנתי את כוונתך

איך אתה יכול לזייף את ההשתקפות של הסביבה על גולה שזזה כל הזמן? או לזייף את ההשתקפות של הסביבה על אובייקט שדברים אחרים זזים כל הזמן סביבו? האם אתה מתכוון ל"אפיית" טקסטורה?
 
כשדברים נמצאים בתנועה קשה מאוד

להבחין בפרטים קטנים. את לא יכולה באמת לראות שזאת הסביבה האמיתית שמשתקפת לך בגולה כי אין לך את הזמן לתפוס את הפרט הזה בתנועה. מה שכן מעניין את כולם זה שההשתקפות קיימת. בייקינג הוא פתרון טוב למקרה של קלואז אפים ועצירות. אבל אם זה לא קיים לך בסרט פשוט שימי מפה שמחכה את ההשתקפות. את רוצה שתהיה גם תנועה בטקסטורה? תאנמצי את הגיזמו של ה UVW map.
 
למעלה