דורנר
שאלה לי למשלבים ולמשלבות,
איפה אני יכולה למצוא אינפורמציה כתובה אודות מה המשמעות בתכלס של ועדת דורנר?
את העקרון הבנתי. הסל/הזכאות של התלמיד נודד אחריו באשר יילך.
הסבירו לי גם שזה נכנס לתוקף אך ורק מכיתה ב'.
אבל למה בעצם הכוונה? לאיזה סוג של עזרה בפועל/בשטח, הבת שלי תהיה זכאית בהגיעה לכיתה ב' שאינה אמורה לקבל ב-א'?
בגן חובה, קבלנו סייעת אישית, מרפאה בעיסוק הגיעה מטעם מת"י לייעץ לצוות בענייני ויסות חושי/קשב וריכוז, ובנוסף גם גננת שילוב (בהתחלה פעם בשבוע, לבתי ועוד 2 ילדים, ולאחר מכן החלה להגיע פעמיים בשבוע. ונוספה ילדה נוספת לקבוצה), כמו כן מדצמבר העירייה שלחה גם מטפלת רגשית באמנות לבתי, פעם בשבוע. הבנתי שגננת שילוב מקבלים מגיל גן חובה. אך לא ידעתי שאנחנו זכאים לטיפול רגשי...
אז אם הבנתי נכון, בכיתה א' נהיה זכאים למה שקיבלנו בגן חובה. ומכיתה ב', למה עוד?
ושאלה אחרונה - טיפול רגשי - בית הספר אמור לספק מקרב אנשי הצוות שלו, או שיש אפשרות לקבל שוב מטעם העירייה? הילדה מאוד אוהבת מוזיקה ואמנות. בבית הספר אליו אנחנו מועמדים יש מטפלים רגשים בבע"ח ובגינון. הילדה שלי אמנם מתעניינת כמעט בכל דבר, אך בגינון ממש לא, ולמעט כלבים וחתולים - בע"ח אחרים "מסריחים" לה (רגישות לריח). ונשאלת השאלה אם אפשר להביא לביה"ס מטפל באמנות דרך מת"י (בהנחה שיש כמובן) ...
תודה לעונים ולמפרשנים
שאלה לי למשלבים ולמשלבות,
איפה אני יכולה למצוא אינפורמציה כתובה אודות מה המשמעות בתכלס של ועדת דורנר?
את העקרון הבנתי. הסל/הזכאות של התלמיד נודד אחריו באשר יילך.
הסבירו לי גם שזה נכנס לתוקף אך ורק מכיתה ב'.
אבל למה בעצם הכוונה? לאיזה סוג של עזרה בפועל/בשטח, הבת שלי תהיה זכאית בהגיעה לכיתה ב' שאינה אמורה לקבל ב-א'?
בגן חובה, קבלנו סייעת אישית, מרפאה בעיסוק הגיעה מטעם מת"י לייעץ לצוות בענייני ויסות חושי/קשב וריכוז, ובנוסף גם גננת שילוב (בהתחלה פעם בשבוע, לבתי ועוד 2 ילדים, ולאחר מכן החלה להגיע פעמיים בשבוע. ונוספה ילדה נוספת לקבוצה), כמו כן מדצמבר העירייה שלחה גם מטפלת רגשית באמנות לבתי, פעם בשבוע. הבנתי שגננת שילוב מקבלים מגיל גן חובה. אך לא ידעתי שאנחנו זכאים לטיפול רגשי...
אז אם הבנתי נכון, בכיתה א' נהיה זכאים למה שקיבלנו בגן חובה. ומכיתה ב', למה עוד?
ושאלה אחרונה - טיפול רגשי - בית הספר אמור לספק מקרב אנשי הצוות שלו, או שיש אפשרות לקבל שוב מטעם העירייה? הילדה מאוד אוהבת מוזיקה ואמנות. בבית הספר אליו אנחנו מועמדים יש מטפלים רגשים בבע"ח ובגינון. הילדה שלי אמנם מתעניינת כמעט בכל דבר, אך בגינון ממש לא, ולמעט כלבים וחתולים - בע"ח אחרים "מסריחים" לה (רגישות לריח). ונשאלת השאלה אם אפשר להביא לביה"ס מטפל באמנות דרך מת"י (בהנחה שיש כמובן) ...
תודה לעונים ולמפרשנים