דור - אלון,הצטרפתם ל נ ו כ ל י ם ?

miri zohar

New member
דור - אלון,הצטרפתם ל נ ו כ ל י ם ?

אני עבדכם הקטן ממלא דלק ב"דור" שנים רבות, מרוצה מהשירות, מהמחירים, וגם ... מהמבצעים. בדרך כלל מבצעים אמיתיים, כך שאני שומר אימון לחברה גם בזמן שאין בה שום מבצע, ואפילו, בזמן שחברה אחרת עושה מבצעים. לפני תקופה יצאה חברת "דור" בשיתוף עם "אלון" שגם להם מספר רב של תחנות דלק (כל המבצעים האחרונים שלהם היו ביחד), במבצע "מגרדים וזוכים". מהות המבצע: בכל תידלוק מעל 100 ש"ח אתה מקבל כרטיס בעל שני חלקים. בחלק העליון עליך לגרד 3 משבצות והיה וכולם תואמות זכית בפרס הנקוב בהם. (אינני רוצה כרגע להיכנס למבצע, בו לא שמעתי ולא הכרתי מישהו ששמע על זכיה רצינית בגירודים, ואני מדבר כאחד שמילא באותה תקופה עשרות פעמים, כך שהכל נראה חארטה). אך יש חלק נוסף של ספח הגרלה על הונדה סיוויק, יפה, ממלאים דלק, שומרים ספחים ומדי פעם משלשלים בתיבה המוצבת בכל תחנות הדלק. אך עד מתי נמשך המבצע ? ובכן, אין רמז על כך בשום מסמך. על גבי הכרטיסים עצמם נכתב שניתן למימוש עד 29 במאי, כאשר ההגרלה ב-5 ביוני. (פרט לסוגי פרסים מסוימים הניתנים למימוש תקופה מאוחרת יותר). עבדכם הנאמן עשה הערב -יום אחרון- סיבוב גדול, כדי להניח את השוברים שצבר בתקופה האחרונה בתיבה המיועדת לכך. מילא דלק, המתין לכרטיס ... אין ! רצה להניח את השוברים בתיבה ... אין ! שאלתי את מכובדי המתדלקים, מה קרה ? והם אומרים, מצטערים, התיבה וחלוקת הכרטיסים הסתיימה כבר מיום ראשון. שאלתי אותם מדוע, הרי על הכרטיס נאמר עד 29 בחודש שזה היום. והם התחכמו וענו שזה רק למימוש הכרטיס ולא להשתתפות בהגרלה שהופסקה כבר מיום א´. שאלתי אותם, האם ההסבר הנפלא שלהם רשום באיזה מקום בכרטיס או בדפי מידע שהם חילקו. אמר לי המתדלק, אתה צודק, כל היום באים פה אנשים וצועקים, אבל הדברים לא בידי. האמת, לא כל כך איכפת לי ההגרלה שלהם. אך יש כאן עוולה ציבורית, ואיני יודע האם הדבר עומד מבחינה משפטית (בטוחני שלא). בנוסף לכך יש כאן רמיה כלפי לקוחות נאמנים, מתוך ראיה נאיבית ומטופשת. אני עובר מהם, ותקוותי שכך ינהגו שאר הלקוחות. בכל זאת, האם אפשר להגיש תביעה על רקע זה ? האם ההגרלה שתערך, תוך השמטת חלק גדול מהאנשים שהיו אמורים להשתתף בהגרלה חוקית בכלל ? אודה לכם על תגובתכם- בשם רבים מהמתגלגלים על ארבע.
 

miri zohar

New member
תיקון חשוב להודעתי הקודמת מהנוסח

בכרטיס. "תוקף כרטיס הגירוד לצורך מימוש הפרטים עד ליום 25.9 למעט" וכו´. פרסים מיוחדים. "חלוקת כרטיסי הגירוד מתבצעת בתאריכים 25.5 - 25.3" , כך שהטענה עליהם פחות מאשר כתבתי בפעם הקודמת, היות והחלוקה באמת הסתיימה ביום א´ האחרון, ולכן ניתן לטעון שבאותו תאריך אף מסתיימת אסיפת השוברים. צילצלתי גם למוקד שלהם : 1-800-56-60-60 והם טענו שאפשר לשלוח גם בדואר לכתובת: "דור-אלון", גיבורי ישראל 24 ת.ד. 8223 א.ת. דרום נתניה מיקוד: 42504. ולרשום עבור מבצע מגרדים וזוכים. שאלתי אותם האם לא יותר פשוט שבכל תחנת דלק ישימו את השוברים אצל מנהל התחנה, והאם לא חשובים להם לקוחותיהם, ולא קיבלתי תשובה ברורה.
 

odedg

New member
הגרלות ! יש פיקוח!!!!

שלום miri zohar ! לידיעתך ולידיעת מי ששכח או עוד לא יודע:יש פיקוח על נושא ההגרלות, ולכן כדאי לפנות בכתב גם להנהלת חברת הדלק לתגובה ולקבלת התקנון (כן, חייב להיות תקנון...) וגם לאירגון צרכנות שיבדוק את התלונה ואם יש בה ממש, יפנו הם לאחראי על ההגרלות! ספר לנו מה באמת קורה בהמשך!
 
למעלה