דו"חות להולכי רגל

דו"חות להולכי רגל../images/Emo73.gif../images/Emo18.gif

בשבוע האחרון החלה אכיפה מוגברת על עבירות תנועה של הולכי רגל ( לדוגמא: חציית כביש שלא במעבר חצייה או לחילופין באור אדום). ראו הוזהרתם!
 

ShaniNaor

New member
קראתי על זה בעיתון....

אבל לא הבנתי, יחלקו גם לילדים? זתומרת לאנשים שהם לא אזרחי ישראל?
 
ילדים הם לא אזרחים?

אני מניחה שזה יחולק למי שיש לו איזושהי תעודת זיהוי (16 ומעלה סביר להניח..). אבל אני לא בטוחה בנוגע לחוק בנושא.
 

ba r2 0 1 0

New member
אני כל יום עושה את זה../images/Emo70.gif

שאני יוצא מאז"ר לרחוב טשרניחובסקי, המעבר חצייה נמצא 100 מטר בערך משם וזה סתם מאריך את הדרך. אז בגלל שזה רחוב מסודר עם רמזורים, פשוט מחכים שהרמזור אדום ואז אין מכוניות בכביש ועוברים
 

nofar17

New member
חחחחחחח

אני עושה את זה גם שהמעבר חציה הוא מטר לידי ... אחח... מה אני אגיד לכם? הנוער של היום
 

Super Chuly

New member
זה נכון

לפני כמה ימים ראיתי במו עיניי (כשעצרתי, במהלך שיעור נהיגה, באחד הצמתים המשתלבים עם וייצמן) איך שוטר רודם דו"ח לאדם שחצה את המעבר חצייה באדום (אם כבר באדום, אז בשביל מה אתה בכלל טורח לעבור במעבר חצייה?!) בכל מקרה, אני חושבת שזו יוזמה מבורכת, הרבה אנשים מזנקים לכבישים מבלי להזהר, ובכך מסכנים את הנהגים בכביש, ובייחוד את עצמם, אולי זה יפחית את התופעה. ליהי :)
 
לא מסכימה בכלל!

הולך רגל שעובר באדום עושה עבירה בדיוק כמו רכב שנוסע באדום ולא עוצר. אני ממש בעד. זה שעד היום לא הייתה אכיפה בנושא לא אומר שלא היו חוקים.
 
הטענה הקבועה של הציבור....

על כל דבר שהמשטרה עושה ישר זורקים לה "נגמרו כל הצרות בעולם וזה מה שיש לה לעשות". אז אני מודיע בחגיגיות- כן, זה התפקיד של המשטרה בין הייתר, אכיפת חוקים. וכן, אסור לעבור באור אדום מכיוון שזה מסכן חיי אדם. לא נשמע לכם מספיק חשוב להגן על חיי אדם, אז תשלחו מכתב לחברי הכנסת ותאמרו שישנו את החוק. עד אז- "תשבו" בשקט ואל תפריעו לרשות המבצעת לעשות את תפקידה.
 

ToryMaster

New member
וואלה.

יש לך מושג כמה תאונות דרכים כאלו נגרמות כי אנשים לא חוצים לפי החוקים?
 
המאמץ של ללכת עד למעבר החציה

הוא יותר גדול מה"סיכון" של לקבל דו"ח של 50 ש"ח דרך אגב.. היום בבוקר עברתי מול תחנת המשטרה.. ומול ניידות המשטרה את הכביש לחניה השוטרים נסעו להם.. לא אמרו מילה אולי נמאס להם גם מהשטויות האלא
 
למעלה