דו"ח דייג חלק ראשון.
את דו"ח הדייג של אתמול, אני אחלק ברשותכם לשני חלקים. אני מזהיר מראש - זה הולך להיות מעט ארוך ואני מקווה ששוה. עבר עלי יום הדייג הכי מסעיר שהיה לי. ההתחלה היתה בשש וחצי, בגלל הים הגבוה יחסית הוחלט על מרינה הרצליה. התמקמתי על כ-10 מטרים מהמגדלור בשאיפה לדוג לכיוון החוף. פתחתי את התיק, הוצאתי את הבולונז ו.. השפיץ שבור. החכה היתה עם המגן, איך לעזאזל נשבר לי השפיץ סמ וחצי מהטבעת העליונה? אין לי שפיץ של מושג ירוק. לא היתה לי ברירה, עברתי לחכת הז´רז´ור, התחלתי לז´רז´ר את עצמי לדעת עד להגעת חלקי חילוף. כחצי שעה אחרי זה יוביוב מתחיל לצהול בקריאות השמחה שלו. לאחר הגעת התגבורת וקשירת שפיץ חליפי זמני התחלתי לדוג עם הבולנז. בהתחלה לכיוון החוף, ולאחר מכן לכיוון הים הפתוח. עמדנו על שורת הדלוסים הראשונה וזרקנו לים הפתוח בעומק של כחמישה מטרים. לכל הסקפטיים בנושא בולנז, זה שם את המסמר האחרון לדעתי בוויכוח. יש יתרון עצום לשיטה הזאת על בוס, בעובדה שהיא מאפשרת לדוג רחוק יותר. ועל רולר ברגישות ובהצלת ציוד. החסרון של השיטה מודגם בקוריוז הבא: מסטר עזרא, לאט לאט התחיל למלא את הדלי שלו. יותר מפעם אחת הוא תפס דג שמיד ברח לבין הסלעים עם הקרס. באחת ההטלות האחרונות המפורסמות שלו, שיכולו לאירוך שעה שלמה, היתה תפיסה אחת, שהיה ברור שהדג שנתפס היה גדול. החכה התקפלה יפה כמו שחכה ארוכה יודעת להתקפל. אני ואופיר הדיג שרק הסתכלנו על המסטר (תיכף תבינו למה) התחלנו עם קריאות ההתפעלות וההמולה הרגילה. המלחמה היתה ארוכה, ככל שעזרא מושך יותר למעלה הדג יורד יותר למטה. הרולר בשלב הזה לא ממש עזר. אנשים ורצים שהיו מסביב כבר התחילו להתאסף מסביבנו. אופיר לקח יוזמה וירד לשורה השניה של הדלוסים. בעודו מתחיל את הירידה הוא החליק מעט, כשהוא מוריד לנו לפחות שנה מהחיים. המסטר מעביר לו את המקל ואופיר מרים את הדג לאט ובבטחה. סרגוס של לפחות חצי קילו. באשר ללמה אני רק הסתכלתי איך המלאכה נעשית בידי אנשים אחרים - אחרי כמה נסיונות נשברה לי חוליה מספר 2 בחכה. שבר מאוד.. איכותי. אני לא יודע מה עבר על החכה משבוע שעבר עד השבוע. אבל אני באופן אישי ממליץ לא לשים את תיק החכות בתא המטען. כנראה שהנסיעה הלוך וחזור מעכו בשבוע שעבר לא הואילה, שלא לומר הזיקה. החכה בתיקון. כל זה היה רק החלק הראשון שדוח הדייג שלי. מקווה שלא היה משעמם מידי. את החלק השני (שהוא יותר מפתיע) אני אכתוב בערב.
את דו"ח הדייג של אתמול, אני אחלק ברשותכם לשני חלקים. אני מזהיר מראש - זה הולך להיות מעט ארוך ואני מקווה ששוה. עבר עלי יום הדייג הכי מסעיר שהיה לי. ההתחלה היתה בשש וחצי, בגלל הים הגבוה יחסית הוחלט על מרינה הרצליה. התמקמתי על כ-10 מטרים מהמגדלור בשאיפה לדוג לכיוון החוף. פתחתי את התיק, הוצאתי את הבולונז ו.. השפיץ שבור. החכה היתה עם המגן, איך לעזאזל נשבר לי השפיץ סמ וחצי מהטבעת העליונה? אין לי שפיץ של מושג ירוק. לא היתה לי ברירה, עברתי לחכת הז´רז´ור, התחלתי לז´רז´ר את עצמי לדעת עד להגעת חלקי חילוף. כחצי שעה אחרי זה יוביוב מתחיל לצהול בקריאות השמחה שלו. לאחר הגעת התגבורת וקשירת שפיץ חליפי זמני התחלתי לדוג עם הבולנז. בהתחלה לכיוון החוף, ולאחר מכן לכיוון הים הפתוח. עמדנו על שורת הדלוסים הראשונה וזרקנו לים הפתוח בעומק של כחמישה מטרים. לכל הסקפטיים בנושא בולנז, זה שם את המסמר האחרון לדעתי בוויכוח. יש יתרון עצום לשיטה הזאת על בוס, בעובדה שהיא מאפשרת לדוג רחוק יותר. ועל רולר ברגישות ובהצלת ציוד. החסרון של השיטה מודגם בקוריוז הבא: מסטר עזרא, לאט לאט התחיל למלא את הדלי שלו. יותר מפעם אחת הוא תפס דג שמיד ברח לבין הסלעים עם הקרס. באחת ההטלות האחרונות המפורסמות שלו, שיכולו לאירוך שעה שלמה, היתה תפיסה אחת, שהיה ברור שהדג שנתפס היה גדול. החכה התקפלה יפה כמו שחכה ארוכה יודעת להתקפל. אני ואופיר הדיג שרק הסתכלנו על המסטר (תיכף תבינו למה) התחלנו עם קריאות ההתפעלות וההמולה הרגילה. המלחמה היתה ארוכה, ככל שעזרא מושך יותר למעלה הדג יורד יותר למטה. הרולר בשלב הזה לא ממש עזר. אנשים ורצים שהיו מסביב כבר התחילו להתאסף מסביבנו. אופיר לקח יוזמה וירד לשורה השניה של הדלוסים. בעודו מתחיל את הירידה הוא החליק מעט, כשהוא מוריד לנו לפחות שנה מהחיים. המסטר מעביר לו את המקל ואופיר מרים את הדג לאט ובבטחה. סרגוס של לפחות חצי קילו. באשר ללמה אני רק הסתכלתי איך המלאכה נעשית בידי אנשים אחרים - אחרי כמה נסיונות נשברה לי חוליה מספר 2 בחכה. שבר מאוד.. איכותי. אני לא יודע מה עבר על החכה משבוע שעבר עד השבוע. אבל אני באופן אישי ממליץ לא לשים את תיק החכות בתא המטען. כנראה שהנסיעה הלוך וחזור מעכו בשבוע שעבר לא הואילה, שלא לומר הזיקה. החכה בתיקון. כל זה היה רק החלק הראשון שדוח הדייג שלי. מקווה שלא היה משעמם מידי. את החלק השני (שהוא יותר מפתיע) אני אכתוב בערב.