דו"ח שנתי, עוסק מורשה
במהלך 2016 הוצאתי בסך הכל כ 7 חשבוניות, בסכום כולל של כמה עשרות אלפי שקלים סה"כ,
אני עוסק מורשה וגם עובד שכיר,
את הנהלת החשבונות וניהול הספרים ביצעתי בעצמי (כולל שימוש בתוכנת ניהול אינטרנטית מוסמכת).
עד כמה מורכב להגיש דו"ח שנתי לבד?
ראיתי את חוברת "דע את זכויותיך" של 2015, היא מאוד ארוכה,
אקרא אותה/את החדשה,
אבל אשמח לדעת האם בסופו של דבר זה אמור להסתכם בטפסי 106 שלי ושל אישתי,
יחד עם מסמכי ההוצאות/הכנסות של העסק, ואת כל הנתונים יש להזין לטופס מסויים וזה הכל,
או שיש כאן משהו הרבה יותר מורכב?
אם יש למישהו קישור למאמר תמציתי יותר מאשר החוברת הארוכה,
לפחות רק כדי לקבל מושג, אשמח לקרוא.
במהלך 2016 הוצאתי בסך הכל כ 7 חשבוניות, בסכום כולל של כמה עשרות אלפי שקלים סה"כ,
אני עוסק מורשה וגם עובד שכיר,
את הנהלת החשבונות וניהול הספרים ביצעתי בעצמי (כולל שימוש בתוכנת ניהול אינטרנטית מוסמכת).
עד כמה מורכב להגיש דו"ח שנתי לבד?
ראיתי את חוברת "דע את זכויותיך" של 2015, היא מאוד ארוכה,
אקרא אותה/את החדשה,
אבל אשמח לדעת האם בסופו של דבר זה אמור להסתכם בטפסי 106 שלי ושל אישתי,
יחד עם מסמכי ההוצאות/הכנסות של העסק, ואת כל הנתונים יש להזין לטופס מסויים וזה הכל,
או שיש כאן משהו הרבה יותר מורכב?
אם יש למישהו קישור למאמר תמציתי יותר מאשר החוברת הארוכה,
לפחות רק כדי לקבל מושג, אשמח לקרוא.