דחוף: בעניין תאריך נרטיב הדייט-רייפ של קריקט

maxyasmin

New member
דחוף: בעניין תאריך נרטיב הדייט-רייפ של קריקט

שלום, בימים אלו אני עומדת להגיש את עבודת התזה שלי במסגרת לימודיי לתואר שני באוני' תל-אביב. עבודתי עוסקת אמנם באופרות סבון בריטיות וישראליות, אך לצורך המבוא, המתאר כיצד נפגשתי עם התחום לראשונה, אני מציינת את נרטיב הדייט-רייפ של קריקט (האונס במהלך הפגישה שלה עם דרק) לצורך המחקר, אני צריכה לכתוב את השנה שבה אירע הדייט-רייפ של קריקט (השנה בה שודר האונס בארה"ב, או בישראל, בישראל זה היה לדעתי בתחילת שנות ה90- אך עליי לציין בעבודה תאריך מדויק) לא הצלחתי למצוא תשובות בנט, ועליי להגיש את העבודה בהקדם, אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי. [email protected]
 

brum

New member
אי אפשר כבר למצוא את זה ../images/Emo58.gif

זה שודר בישראל בערך לפני 14 שנה (כלומר לפני כ-17 שנה בארה"ב) והארכיב של הסדרה לא הולך כל כך רחוק אולם בצח"מ לא חסרים סיפורי אונס. מייקל למשל התחיל את דרכו בצח"מ בתור הבוס שאוהב לאנוס את המזכירות שלו והוא הושלך לכלא רק אחרי שכריס טמנה לו פח יחד עם פול זה היה בשנת 1991בארה"ב (ישראל בערך 1994) - שוב אין כבבר איזכורי ארכיב לזה. בשנת 2001 בערך יש פרק בו טרישה פוגשת את מאט שמתחזה למישהו אחר בשביל בעצם לאנוס את שרון (הוא אנס אותה בעבר כשהיא יצאה איתו לדייט אחרון ואמרה שהיא רוצה להפרד) אך בדרך הוא מפתה את טרישה אליו לדירה, מסמם אותה ואונס אותה (הוא כמעט הצליח לעשות את זה עם שרון גם כן אבל ניק הפריע לו) לפני כחודש-חודשיים שודר בישראל פרק בו פול אונס את כריסטין שלה היה נשוי בעבר אבל זה לא היה ממש דייט בעוד שנה וחצי בערך בישראל ישודר פרק בו לילי מכירה בחור ויוצאת איתו למספר דייטים ובסוף הוא יאנוס אותה באמצעות סמים . מלבד המקרה של פול - כל האנסים מוצגים כפסיכופטים (זה שיאנוס את לילי אח"כ יחזור איכשהו למוטב)
 

עליזה 63

New member
אגב מאט הזה שאנס את

שרון משחק בבית חולים ג'נרל בתור הבעל של אלקסיס.שם גם הוא חריאן לא קטן.
 

maxyasmin

New member
ואם מישהו נזכר/ת בתאריך/שנה- תבורכו

תודה רבה, 14 שנה אכן נראה לי הגיוני אם בכל זאת יש דרך למצוא תאריך מדויק יותר, זה יעזור (וכן, אני יכולה להוסיף אתכם לתודות בפתיחת העבודה...) מקרי האונס האלה מוכרים לי, אבל הדייט רייפ של קריקט בפגישה עם דרק זאת הנקודה האישית, לדעתי זה המקום הראשון בו נתקלתי במושג הזה דייט-רייפ. מי שירצו עדכונים בנושא העבודה, שיכתבו.
 
למעלה