למה שאשקר?
אני אודה שאני מאוד מרוצה מאורנג´ ואני מאוד לא אוהב שמשמיצים אותה, אבל זאת כאשר יש ביסוס לדבריי. הסיבה היא שלדעתי מדובר בחברה עם תפיסה שונה מרוב החברות שאני מכיר בארץ- חברה שבאמת מבינה שהלקוח מעל הכול, יחד עם זאת שהיא רוצה וצריכה להרוויח כסף, אחרת אין לה הצדקה כלכלית. אני לפי הסדר הבא, של סלקום (מ96) פלאפון(2000) וorange(תחילת 2001). אני מאוד לא מרוצה מסלקום שלצערי נתקלתי בה לא אחת בנציגים שכל מה שרצו זה לנפנף אותי. בפלאפון יש שירות טוב לטעמי אבל בorange השירות לטעמי מעולה, ומתוך 5 פעמים שיצא לי לשוחח איתם בשנה האחרונה, לאחר 3 מהשיחות מיהרתי ופיקססתי מכתב תודה על השירות המעולה. המידע הרב שיש לי בקשר לorange הוא מכיוון שחבר שלי ללימודים עובד שם, ובנוסף, זה כמובן הטלפון בו אני עושה את מירב השימוש, ולכן אני מתעדכן. אגב, יש לי חברים גם מהחברות האחרות, כך שאני מתעדכן גם לגביהן. אני לא מסכים עם הטענות שיש לי נגיעה אישית וחשוב לי לומר ששום דבר שאני אומר אינו אישי. אני לומד משפטים, סתם לידיעה, ומה שלמדתי במקצוע הזה הוא לבחון דברים בצורה אובייקטיבית ובמידת האפשר ללא שיקולים "שאינם ממין העניין". אז אם אתה חושב שכל מיש מגן על חברה הוא עובד שלה, אני לא מסכים איתך. אילו היית שואל אותי לגבי סלקום לפני 3 שנים, לא הייתי חוסך ממנה מחמאות, אבל לצערי עם ההצלחה הגיע גם הזלזול בלקוחות והלקוחות הם המשאב הכי חשוב שיש לחברה נותנת שירות. אני חושב שהאלימות שמבוטאת בתקיפה שלהם כלפי כל דבר שזז החל מפלאפון דרך בזק וכעת את orange זה דבר שלילי שמעיד על תחושה שהם לא יכולים לפרוש את מה שטוב אצלם בלי קשר לאחרים (ותסתכל בפרסומת של orange ותגיד לי אם זה אפשרי) ולצערי זה מחלחל גם לשירות הלקוחות כשלצערי נציגים חושבים לפעמים שאני אויב שלהם.