מיכי 10
Member
דיווח מהערב במועדון.
במפגש הערב הִנחה יהושע את המשך הקריאה בסיפור "אספרנטו" של עמוס עוז. היו 14 חברים. (לצערי לא יכולתי להגיע, אלא רק לדקות האחרונות של התוכנית).
*~*~*~*~*~*
בשיעור 13 של הקורס היו 18 תלמידים.
לבקשת תלמידים, חזר דורון בקצרה על נושא האקוזטיבו ועל מושא ישיר, מושא עקיף ו-n הכיוון.
דורון הביא את מילות השיר
Tiel la mondo iras / Juliano Hernandez Angulo (Kubo)
עבר על השיר תוך הסבר המילים, והשמיע אותו מהמצגת המוכרת מיוטיוב.
אחרי זה הוא לימד את הנושאים שעות, מספרים ושברים.
חזר והקרין את השיר, תוך השתתפות התלמידים בשירה.
ולבסוף תִּרגֵל שיחה באספרנטו, בעזרת דף עם ציורים, שיש להסביר באספרנטו מה רואים בהם. ראו בתמונה המצורפת.
היה שיעור מצוין ומגוון, וגם מלא צחוקים, כרגיל.
במפגש הערב הִנחה יהושע את המשך הקריאה בסיפור "אספרנטו" של עמוס עוז. היו 14 חברים. (לצערי לא יכולתי להגיע, אלא רק לדקות האחרונות של התוכנית).
*~*~*~*~*~*
בשיעור 13 של הקורס היו 18 תלמידים.
לבקשת תלמידים, חזר דורון בקצרה על נושא האקוזטיבו ועל מושא ישיר, מושא עקיף ו-n הכיוון.
דורון הביא את מילות השיר
Tiel la mondo iras / Juliano Hernandez Angulo (Kubo)
עבר על השיר תוך הסבר המילים, והשמיע אותו מהמצגת המוכרת מיוטיוב.
אחרי זה הוא לימד את הנושאים שעות, מספרים ושברים.
חזר והקרין את השיר, תוך השתתפות התלמידים בשירה.
ולבסוף תִּרגֵל שיחה באספרנטו, בעזרת דף עם ציורים, שיש להסביר באספרנטו מה רואים בהם. ראו בתמונה המצורפת.
היה שיעור מצוין ומגוון, וגם מלא צחוקים, כרגיל.