מיכי 10
Member
דיווח מהערב.
+
במפגש הערב, הִנחה מיכאלו שירה עם ליווי באורגן. לא יכולתי להגיע, אבל דאגתי להתעדכן. התברר שהיו 11 או 12 אנשים, ונהנו מהתוכנית.
*~*~*~*~*~*~*
השיעור באספרנטו היה טוב מאד, וכלל הרבה נושאים. היו 20 תלמידים.
כיוון שכבר מאוחר, אדווח בצורת סעיפים ממוספרים:
1. ההבדל בשימוש במילים ĉar/pro.
2. צורות הכתיבה השונות בתואר הפועל - adverbo.
3. ההבדל בין שֶׁ- רגיל ושֶׁ- במובן של אֲשֶׁר באספרנטו - ke/kiu.
4. חזרה על n הכיוון.
5. איך פותחים כתיבת מכתב באספרנטו.
6. הסיומת -er-.
7. קריאה של דו-שיח מהחוברת.
8. לימוד ימי השבוע, ומשחק משותף על "המלך שמָּלַךְ שבעה ימים".
כיוון שמישהי ביקשה שנצלם את הלוח עם המשחק ונשלח את התמונה בוואטסאפ, אצרף גם כאן את התמונה. דורון מיהר מאד, כי גלשנו קצת מזמן השיעור, לכן הכתב קטן ולא כל כך ברור. אבל אפשר לראות את רעיון המשחק.
במפגש הערב, הִנחה מיכאלו שירה עם ליווי באורגן. לא יכולתי להגיע, אבל דאגתי להתעדכן. התברר שהיו 11 או 12 אנשים, ונהנו מהתוכנית.
*~*~*~*~*~*~*
השיעור באספרנטו היה טוב מאד, וכלל הרבה נושאים. היו 20 תלמידים.
כיוון שכבר מאוחר, אדווח בצורת סעיפים ממוספרים:
1. ההבדל בשימוש במילים ĉar/pro.
2. צורות הכתיבה השונות בתואר הפועל - adverbo.
3. ההבדל בין שֶׁ- רגיל ושֶׁ- במובן של אֲשֶׁר באספרנטו - ke/kiu.
4. חזרה על n הכיוון.
5. איך פותחים כתיבת מכתב באספרנטו.
6. הסיומת -er-.
7. קריאה של דו-שיח מהחוברת.
8. לימוד ימי השבוע, ומשחק משותף על "המלך שמָּלַךְ שבעה ימים".
כיוון שמישהי ביקשה שנצלם את הלוח עם המשחק ונשלח את התמונה בוואטסאפ, אצרף גם כאן את התמונה. דורון מיהר מאד, כי גלשנו קצת מזמן השיעור, לכן הכתב קטן ולא כל כך ברור. אבל אפשר לראות את רעיון המשחק.