דיווח מכביש 4

McKaby

New member
דיווח מכביש 4

1) במחלף אשדוד וצומת בני דרום התחילו העבודות לבניית הפרדה מפלסתית והשלמת המחלף הקיים(שלב ג').לפי שלט של מע"צ סיום עבודות ביוני 2009. 2) בצומת עד הלום עבודות בנית מחלף חדש בשיא עוצמתן. שטחים גדולים מיושרים והתחילו להרכיב קונסטרוקציות ליציקת עמודים. 3) ליד מחלף יבנה התחילו העבודות להנחת מסילת רכבת רשל"צ-אשדוד 4) חיבור נתיבי איילון לכביש 4 , בונים גשר לרכבת. 5) כחצי קילומטר צפונית רואים כבר תווי הכביש היובל(כביש 431) והתחלות המחלף. 6) בין גנות למסובים מבצעים הרחבת הכביש והוספת נתיבים.
 

fireman

New member
הגיע הזמן באמת לדלג מעל המסילה הזו

בצומת בני דרום.
 

yairp4

Active member
מחלף עד הלום

לפי היקף העבודות במקום נראה שמטפלים שם בשלושה צמתים: צומת גן יבנה, צומת עד הלום (הכניסה הדרומית לאשדוד) וצומת הכניסה לאיזור התעשיה עד הלום. האם באמת בונים שם שלושה מחלפים? אם כן, זאת אומרת שכביש 4 ימשיך כדרך מהירה לאורך חמישה ק"מ נוספים בערך. אגב, למישהו יש סירטוטים או מפות של המחלפים שנבנים שם? לא הצלחתי למצוא שום דבר באינטרנט, ובאמת חבל שמע"צ לא טורחים לספק מידע נוסף בהודעות לעיתונות בנוסף להדמיות שיש בשלטים.
 

McKaby

New member
ציטוט מ- the marker

חברת גילי ויואל עזריה תבצע את העבודות לקידום הזמינות, בהשקעה של 11.5 מיליון שקל. המחלף יוקם בקטע כביש באורך של כארבעה קילומטרים, בין צומת שדה עוזיה לבין צומת גן יבנה. קטע הכביש המיועד כולל כיום שני מסלולים, עם שני נתיבים כל אחד. בחברה הלאומית מציינים כי שיפור השירות לנהגים יושג באמצעות הקמת המחלף, ביצוע הפרדה מפלסית והוספת נתיבים ונתיבי האצה.
 
הבנתי שהחליטו שלא לבנות את המחלף של גן יבנה

בינתיים.. לכן גם מועד הסיום הוקדם ל- סוף 08, במקום אמצע 09..
 

sandbird4

New member
ובצומת רעננה צפון התחילו עבודות עפר

מסביב לצומת. למעשה זה היה לפני שבועיים ומאז הם הפסיקו לעבוד ואין דום התקדמות.
 

Image of me

New member
תודה על העדכון.

אני מקווה שיפתחו את הרכבת מבת ים - חולון לראשון לפני הקטע עד תל אביב, שנראה תקוע כרגע בגלל מנהרת בית הביל"ויים.
 
הסיכוי שהקטע הדרומי יפתח ראשון הוא קלוש למדי

אני מוכרח לציין שעדין מוקדם לקבוע אם בכלל יהיה עיכוב בפתיחת הקטע הצפוני (ת"א- רשל"צ מערב), מכיון שאם יתחילו לעבוד על מנהרת בית הבילוים בתחילת השנה הבאה- עדין יוכלו להספיק לפתוח את הקטע הנ"ל במועד המתוכנן (סוף 09-תחילת 2010). ולגבי הקטע הדרומי- ישנן עבודות בשטח רק על 2 קטעים (משה דיין- מחלף חולות, מחלף יבנה) כמו כן- ממחלף חולות ועד למחלף יבנה- הוצבה גדר במקביל לכביש 4 (ממזרח), התוחמת רצועה רחבה למדי עבור קו הרכבת (על הגדר תלוים שלטים צהובים המציינים שהשטח שייך לרכבת), אך עדין לא ידוע מתי יתחילו העבודות בקטע הנ"ל.. להערכתי- במקרה הטוב- הקטע בין ראשון ליבנה מערב יפתח בו זמנית עם כל הקטע הצפוני, או מאוחר יותר..
 

Shark Alarm

New member
אני לא חושב שזה אותו הדבר ../images/Emo26.gif

כי מנהריה הרכבת פשוט לא ממשיכה. לפני שהרכבת תגיע לאשדוד היא תעצור ביבנה, ומאשדוד הרכבת יכולה להמשיך לאשקלון/ב"ש (במסילה הישנה)
 
באיילון דרום-בין גשר תל גיבורים למחלף וולפסון

יש מצד ימין בית עתיק שיש לו לכאורה משמעות היסטורית, ולכן לא ניתן להרוס אותו.. וכדי לפנות מקום לקו הרכבת, יאלצו לחפור מנהרה תחתיו עבור נתיבי הכביש לכיון דרום.. (התמונה מאתר נתיבי איילון)
 

משה9

New member
אבל יש מקום מדרום לכביש, בשביל מה צריך

את זה? בשמאל התמונה רואים שיש מקום, אפשר למשוך הכל קצת לשם. ממש לא ברור כל הסיפור.
 
למעלה