דיווח ראשוני ומפתיע!!!!!!!

arielguelman

New member
דיווח ראשוני ומפתיע!!!!!!! ../images/Emo2.gif../images/Emo9.gif

כרגע שמעתי שגל''צ שאלעל עומדת לרכוש עד שנת 2007 4 מטוסים חדשים מהדגמים הבאים: 2 בואינג 777 1. אירבאס A340-600 1. בואינג 787-400 האם יש אישור לידיעה?
 

ארזS

New member
חדשות מעניינות. אבל...

אבל אלא רק כוונות. עד הביצוע [אם בכלל...] יזרום הרבה סילון באוויר...
 

singera

New member
לדעתי זו טעות לקנות את הA340

כי אין לאלעל האנגר מתאים בשבילו. מישהו רשם בתגובה לכתבה על זה שה757 וה767 שלהם ישנים. נכון שה767 בן 22 שנה אבל אני חושב שמשפצים אותו תמיד. ה757 הם מטוסים חדשים למיטיב ידיעתי בני 10 שנים
 
גם אני חושב שזאת טעות לקנות A340

אבל מסיבה אחרת לגמרי והסיבה היא שיצטרכו להקים מערך שלם חדש של הדרכה וטיפול במטוס מסוג שונה. האנגר זאת לי סיבה. האנגר אפשר לבנות. זה לא רציני. אבל לבנות מערך שלם למטוס חדש זה הסיפור כפי שאני מבין אותו. ובעניין ה-757 אני חושב שהם יותר זקנים מאשר 10 שנים כפי שכתבת. אולי אפילו הרבה יותר.
 

daveair

New member
גם לדעתי זו שטות לקנות אירבוס

ולכך אני יכול לייחס 2 סיבות. 1. ביצועי המטוס כמעט זהים ל777, ורוב חברות התעופה שהלכו על האירבוס הלכו עליו בשביל שיהיה משהו שנקרא FLEET COMONALITY, שזה אומר שהצי מטוסים שלה יהיה הכי זהה שאפשר. אז אם כבר יש 777 בצי, למה לא לקנות עוד יותר מהם מאשר לחלק את הקנייה בין ה777 ל340? 2. בואינג הינה חברה אמריקאית, ואילו אירבוס נחשבת צרפתייה ברובה. אומנם אל על כבר חברה פרטית אבל היא עדיין נחשבת "החברה של ישראל" בעיני רוב העולם. לדעתי הממשלה האמריקאית תרגיש קצת נבגדת אם אל על תלך ותקנה אירבוסים מהצרפתיים אחרי מעל 50 שנה של קניית מטוסים אמריקאים.
 

mickey lip

New member
אני מאמין

שאלעל לא תקנה איירבס ,אבל בשביל לקבל מחיר טוב על ה777 צריך לעשות שרירים ולאיים לעבור למתחרה.
 

singera

New member
תחשבו שכמה A340 וניסתם לנו השדה

הצרפתים האלו עשו את המטוס הזה יחסית צר אם איני טועה 2-3-2 או 2-4-2 וככה עשו אותו 76 מטר (A340-600) ולכן הוא מתאים רק לאחד הגייטים בC חבל שלא עשו אותו 3-3-3 למרות שבתור נוסע תצורת 2-4-2 עדיפה כאשר אתה יושב בחלון החיסרון לא ניתן לשכב במושבים הצדדיים בטיסות ריקות
 

כברימן

New member
גילאי מטוסי אל על

מטוס + שנת יצור 757-200: EBS 1990 EBT 1991 EBU 1993 EBV 1993 767-200: EAA 1982 EAB 1982 EAC 1983 EAD 1983 EAE 1990 EAF 1990 767-300: EAJ 1991 (חכור)
 

singera

New member
הבעיה היא לפי דעתי שאנשים משווים

גיל של מטוס לגיל של מכונית, כולנו יודעים שיש הבדל "קטן" בין מחיר של מרצדס 82 (בשנת 82) לבין 762. ולא ניתן להחליף כל 4 שנים מטוס לדוג' אוטובוסים מחזיקים אם אני לא טועה 15 שנים בממוצע. לפי דעתי עוד 5-6 שנים ישביתו את הEAA ואת הEAB
 

T281

New member
ואולי במקום להקים מערך שלם אפשר..

להיעזר במערך קיים כמו מערך הA340 הירדני למשל ? איחוד מלאים ,איחוד הזמנות חלפים, איחוד שטחי טיפול ותשומות תפעול. איחוד טכנאים ואיחוד אנשי הדרכה . תחשבו כמה כסף ניתן לחסוך אם הצי של אל על וROYAL JORDANIAN היה אחיד.
 

ארזS

New member
אחלה רעיון. באמת.

רק נשאלת השאלה אם הוא בר ביצוע. ובכל מקרה, כפי שצויין לעיל, לא מדובר רק במערך הטכני אלא בהכשרת טייסים וכו'. אני סקפטי בקשר לרכישת איירבס לאל-על. למרות שבהחלט לא הייתי מתנגד לגיוון הצי...
 

T281

New member
היו איחודים יותר מורכבים בעולם...

ואם כבר מפנטזים הייתי מוסיף את CYPRUS AIRWAYS לחגיגה ויוצר את ה ALLAIANCE של מזרח הים התיכון עם צי אחד גמיש שיכול לנוע לפי הצורך ממרכז אחד לשני תוך 20 דקות ומאחד את השיווק ,מבצעים,טכני,כספים וכח אדם ...
 

ארזS

New member
על כגון זה נאמרה האמרה הידועה :

'' יש רצוי ויש ... . . . . . . ............................מ צ ו י . . . . . .
 

Aviation Addict

New member
לדעתי אל על רק מנסים לסחוט מחיר טוב

מבואינג, לכן הם מזכירים איירבוס, לא שווה כל כך לערבב מערכות בשביל סוג מטוס אחד, רק אם הם רוצים לעבור רישמית רק לאיירבוס. אני אישית אשתדל לטוס אך ורק על בואינג.
 
למעלה