דיווח 1301 - כמה שאלות

AMTD30

New member
1. הייתי מועסק בשבוע הראשון בלבד בשנת 2020, יתר השנה קיבלתי אבטלה. - איזה פרטי מעסיק עליי לרשום בדו"ח? האחרון שהיה? אני ממלא דו"ח מקוון ולא ניתן להשאיר את זה ריק.
2. כתוב שניתן להגיש דו"ח מקוון מלא כולל נספחים - האם זה אומר שאפשר להעלות דרך האתר את כל המסמכים הרלוונטיים - טופס 106, אישורים שונים, קבלות על תרומות וכו' ואין צורך לגשת למשרד מס הכנסה ולהגיש?
3. האם צריך להכניס בדו"ח סכומים שהתקבלו כהחזר דמי ביטוח לאומי? באיזה סעיף? הכנסות פטורות? יחד עם קצבת ילדים?
 

roheshbon

Member
1) מי שהעסיק אותך שבוע
2) נכון
3) מה הסיבה שקיבלת החזר מביטוח לאומי ? תפרט
קצבת ילדים לא נכללת בדוח השנתי.
 

AMTD30

New member
אישתי קיבלה החזר מביטוח לאומי בגלל שעשינו תיאום ביטוח לאומי למספר שנים אחורה, עקב עבודתה אצל מספר מעסיקים
 

boriska1

Member
ביטוח לאומי בכל הקשור לגביה אין צורך לדווח. הדיווח הוא אוטומטי בין המחשבים בין שני הגופים. לכן ההחזר של אשתך גם אם לא תרשום, יופיע באופן אוטוממטי.
 

roheshbon

Member
ביטוח לאומי בכל הקשור לגביה אין צורך לדווח. הדיווח הוא אוטומטי בין המחשבים בין שני הגופים. לכן ההחזר של אשתך גם אם לא תרשום, יופיע באופן אוטוממטי.
החזר מביטוח לאומי הוא עודף גביה ולא הכנסה ולכן לא יופיע בשומת מס הכנסה
 

boriska1

Member
בדיוק לזה אני מתכוון. אם יש הכנסות כעצמאי, אז הסכום מנוכה מתשלומי ביטוח לאומי ששולמו. אם זה שכיר, זו לא רק הכנסה פטורה, אלא גם לא ברת דיווח.
 
למעלה