דיון בכנסת על דו"ח וינוגרד

דיון בכנסת על דו"ח וינוגרד

ראש הממשלה נאם מעל בימת הכנסת על דו"ח וינוגרד, ועסקנים סוג ב' השתמשו בכאב שלהם ובשכול שלהם כדי לצעוק באמצע הנאום של ראש הממשלה, כמובן שלאחר שיושבת ראש הכנסת נאלצה להוציא אבא אחד, יצאו היתר במופגן, השאלה היא-מה תרם הביזיון הזה? האם זה לא שפל שעסקנים מנצלים בצורה כזאת הורים כואבים?
 

Ja Tomer

New member
זה אכן שפל

אין מה לומר - ניצול של הורים שכולים הוא באמת שפל.
 

Leibovitz

New member
צריך לדרוש מאולמרט שיפסיק לנצל הורים שכולים

מה עוד שהוא אביהם של שני משתמטים ידועים שברחו מהארץ ומפחדים לחזור אליה ושך בת לסבית עם קטנוע בין הרגליים.
 

timeless1

New member
אתה מודע לכך שאתה חצוף נכון?

בינתיים מי שעושה שימוש ציני בהורים השכולים הם דווקא הצד הימני, שמנסה להגיע לשלטון על חשבונם. מרבית ההורים השכולים יוצאים נגד אולמרט, אז כיצד הוא יכול להתשמש בהם?
אני חושבת שאם אתה לא רוצה שנדבר על הנכבד של בגין ועל האחיין של אשתו של נתינהו, אז תוציא את הילדים שלו מחוץ לוויכוח הפוליטי, תודה.
 

Ja Tomer

New member
"האחיין של אשתו של נתניהו"

כמה מתאמצים כדי למצוא לכלוך בכל תחום לגבי נתניהו זה לא ייאמן. מה לגבי הגיס מצד הדוד שמייבש כביסה באותה שמש עם החמות של....?
 

timeless1

New member
למה לכלוך?

זה מאוד בסדר לדחוף את הילדים של אולמרט, אבל זה ממש לא בסדר להזכיר שאחד הסרבנים הכי מפורסמים שיש הוא אחיין של שרה נתינהו?
 

Ja Tomer

New member
זה קצת שונה

יש קצת טיפ טיפה הבדל בין הילדים של ראש הממשלה ל"אחיינים של אשתו של". כאילו שאת לא מבינה את זה.
 
אין שום הבדל, משפחה זו משפחה

ומה איכפת לך בדיוק מזה שבתו של ראש הממשלה בחרה לחיות עם אשה כבת זוגה? אם לך תיוולד בת שתתגלה מאוחר יותר כלסבית, מה תעשה? תנדה אותה? תזרוק אותה מהבית? אם כך במה אתה שונה מהפונדמנטליסטים באיראן?
 

Paranoid Eyes

New member
אבל למה אתה דוחף לאנשים מילים לפה?

ועוד מסיק מסקנות ומגיב על הדברים שאתה החלטת!!!
 

timeless1

New member
הוא לא דחף כלום.

בסך הכל מנסים לומר שאם רוצים למצוא לכלכך על כל איש ציבור בהקשר המשפחתי שלו אפשר למצוא בקלות. אולמט בין היתר אדם פרטי וכמו כן גם הילדים שלו, הילדים שלו, כמו האחיין של נתינהו או הנכד של בגין , מסוגלים לבד לאמץ לעצמם סגנון חיים ודעות משל עצמם מתוך אמונה שהם אנשים ברי יכולת לעשות זאת. הם מעולם לא עמדו לבחירות, ואין שום סיבה שהם יועמדו באור הזרקורים בניגוד לרצונם המוחלט. ואם מישהו שחושב שבת לסבית זה כתם שחור, אני מאחלת לו אחת כזאת, ואז נראה מה הוא יעשה.
 

Paranoid Eyes

New member
הוא דוחף וחצי

איפה בהודעה שלו תומר אמר שיש לו בעיה עם לסביות או משהו כזה?
 

timeless1

New member
תתחילי לקרוא את השרשור מהודעתו של ליבוביץ

ותראי איך כל השרשור הזה התפתח . בשורה התחתונה: אפשר להשאיר את הילדים ואת האחיינים ואת הנכדים מחוץ לתמונה.
 

Paranoid Eyes

New member
אני מסכימה עם השורה התחתונה שלך.

אבל לא עם השטויות שהוא דוחף לתומר לפה, ועוד לפני שתומר מגיב , הוא כבר מסיק מסקנות לגבי סו קולד דעותיו של תומר.. כשבעצם ממתיק כתב אותן! ולא תומר!!
 

timeless1

New member
אני הבאתי את התדוגמה של הנכד של בגין ואת

המשתמט המפורסם ביותר שמגיע מכיוון שמפחת נתינהו, ואז תומר טוען שזה שונה. אז ממתיק אמר לו שמשפחה זה משפחה ובדרך הכל הוסיף דוגמה אשר התייחסה לבת של אולמרט. כאלו, את מי זה באמת צריך לעניין שהבת של אולמרט היא שמאל קיצוני ולסבית? האם היא חייבת לנו משהו? לא. האם היא החליטה לרוץ למשרה ציבורית כלשהי? לא. האם זכותה לחיים פרטיים מבלי שאיזה ליבוביץ ימתח עליה ביקורת כאלו היא חייבת לו משהו? כן. התשובות רלוונטיות לכל הילדים, האחיינים והנכדים של אישי ציבור. זה הכל. לתקוף את אולמרט ואת כל אישי הציבור? סבבה. אני בעד. אבל את בני המשפחה? אין שום סיבה שהיא.
 

Paranoid Eyes

New member
אז את לא מבינה בכל זאת מה אני מנסה לומר

סה"כ אמרתי... שתומר לא כתב שום דבר על זה שהיא מהשמאל ושהיא לסבית... למעשה הוא לא פירט עדיין למה היא שונה או משהו כזה. לכן, לא הבנתי למה ממתיק קפץ ישר למסקנות שלזה תומר התכוון.. ויתרה מכך.. ישר שפט את תומר על משהו שהוןא בעצמו עוד לא אמר. זו כל הבעיה שלי.
 

timeless1

New member
הוא "שפט" את דעתו של תומר על סמך התגובה שלו

אלי. את רוצה לומר לי, שאת לא מבינה למה תומר חותר ללא פרשנות מילולית של הבחור?
 

Paranoid Eyes

New member
פייר

לא אני עדיין לא בטוחה למה תומר התכוון פה, גם אם יתברר בסופו של דבר שממתיק צדק לגבי מסקנותיו... עדיין.. לא מסיקים מסקנות ושופטים מישהו על תגובה שהוא בעצמו עוד לא כתב.
 

Ja Tomer

New member
אני בכלל לא אמרתי כלום על הלסביות

אבל לך ולממתיק נוח לייחס לי דברים. כמו שנוח לך ולאברמן להתעלם ממה שאמר יחזקאל דרור, כאילו שהכל בסדר. כן - אין ספק שהמציאות משתנה לפי הנוחיות שלכם.
 
באמת תומר? אל תיתמם...

את זהאתה כתבת, לא אני. "יש קצת טיפ טיפה הבדל בין הילדים של ראש הממשלה ל"אחיינים של אשתו של". אז בוא תסביר לי למה התכוונת במשפט הזה? האם לא התכוונת לכך שלאחיינים של נבחר ציבור מותר מה שאסור לילדים של ראש הממשלה? בוא תבהיר לי ולכולנו כאן עד כמה "טעיתי" לגבי פירוש המשפט הזה שלך?
 
למעלה