דיון בנושא תאונת האוטובוס בדרום

דיון בנושא תאונת האוטובוס בדרום

האם לדעתכם ועדת החקירה שהוקמה, תגרום בעתיד לסנקציות נגד נהגי רכב כבד ? לדעתכם, מי אשם: הנהג ? התשתית ? חברת ההסעות ? משרד התחבורה ?
 

Eran De Niro

New member
וואו שאלה מורכבת ,

אז מה היה לנו , אחד נהג דפוק , אחד נהג עוד יותר דפוק , 25 הרוגים , חברת הסעות אחת , ותשתית , בואו נתחיל מהדבר הראשון , האיש שמאחורי ההגה , רובנו נהגי כלים כבדים , וכולנו יודעים שאין לצאת לעקיפה במקום שאין ראות וכמובן במקום שאין לנו שליטה בדרך ב100% , אז פה סיכמנו שהנהג אשם עד כה ! נהג דפוק מ"ס 2 אם אתה רואה מישהו שעוקף אותך ואתה לא רוצה לראות אסון פשוט תשים את האגו ואת הביצים שלך בצד ותאט או שתחתוך לשוליים ,גם פה הנהג השני יצא דפוק , חברת הסעות , בטוח שהוא נהג מעבר למותר ותמיד החברות יתנערו , בגלל זה הצעתי בעבר , שכל רכב יוכל להתניע רק על ידי קוד שקצין הרכב יתן , ועל ידי הקוד הזה ניתנת ההסכמה לחריגת שעות(אף אחד לא יעבוד שעות נוספות אם זה יקרה ) אז תערפו את ראשהם , תשתית , כידוע לרוב רובינו למי שמכיר את הציר הזה , הציר הזה אחד מהמסוכנים בארץ , ואין מה לעשות לגבי התשתית , פשוט להשמע לתמרור אזהרה , ! 25 הרוגים , רק להתפלל שהמספר הזה לא יחזור על עצמו , לסיכום סופי , אני חושב שהכי פשוט להאשים את התשתית , כמו המשפט העתיק רקדן שלא יודע לרקוד תמיד יגיד שהבמה עקומה !!! צריך לחיות את הכביש להבין מתי מותר להרביץ ומתי לנסוע על 15 קמ"ש !!!! את זה לא מלמדים שמוציאים רשיון , ולהוציא רשיון לאוטובוס שיהיה כמו להוציא תואר , לקרוא לזה תואר בזהירות בדרכים , לעשות מספר מבחנים , עייוניים , ומעשיים , לעשות הדמייות של מצבי חירום כמו החלקה עם אוטובוס אחרי הכל לנהג אוטובוס יש לו את הכח של אלוהים הוא שולט בעתידם של 50 נוסעים , הוא יחליט אם להיות רשלן ולשלוח את עתידם לבית לווינשיין או לתת להם לסיים את הנסיעה עם חיוך אני כועס מאוד על הנהגים המעורבים בדבר !!!!!!! פושעים !!!!
 
תאונת האוטובוס

התשובה שכתבתה ממש סיכמה בכמה שורות את המצב. וכימעת תמיד זה הגורם האנושי-הנהג. אני עדיין לא מבין איך נהג יוצא לעקיפה כשהוא לא רואה מה יש מיקדימה וזה עוד אוטובוס זה לא כמו אוטו זה כמו כמה מכוניות ביחד זה ממש הזוי יש לי מישחק משאיות ואפילו במישחק אני לא עוקף אם אני לא רואה מה יש מיקדימה. מה שיותר גרוע זה לא התאונה אלא הרעיון שכמה תאונות נימנעות ביום מיאופנוע 50 סמק" ועד משאית סמי טריילר ענקית יש יש כולכך הרבה מצבים שמיסתיימים בכימעת תאונה בגלל המזל אני בטוח שלאותו נהג היו הרבה מצבים שהוא היה חותך ועוקף ונוסע כמו משוגע ובשנייה האחרונה התאונה נימנעה בגלל נהג אחר שלחץ על הברקס ברגע האחרון וזה קורה כולכך הרבה פעמים ביום. כמה פעמים יצא לכם בתור נהגים שכול היום על הכביש ליראות כימעת תאונה בגלל נהג שפשוט לא היסתכל במראה או כול דבר הכי פשוט הלוואי הנהג היה נהרג מגיע לו אבל שימות עם אוטובוס ריק ולא עם אוטובוס מלא באנשים שביכלל בטח חצי מהם ישנו ולא הבינו מה קורה. ובקשר לתשתית אין מה לעשות עד שלא יהיו כמה תאונות גדולות וימותו הרבה אנשים ברצף לא ייבנו כבישים יותר בטוחים ככה זה הכול עובד על כסף הכביש לאילת כמה מכוניות עוברות שם ביום כמה אנשים נוסעים שם על 160 מישהוא פעם חשב ליבנות גדר שתפריד בין הנתיבים,להוסיף נתיב?? לא
 

Eran De Niro

New member
נהג חביבי

אם היית מכיר את הכביש היית מבין שאין אפשרות להוסיף נתיב, יש אתה נוסע על וואדיות משני הצדדים אתה נוסע על צלעות הרים , אם תנסה לחצוב עוד במקומות מסויימים אתה תגרום לזה שיתמותת עליך צלע ההר , או משהו יותר מסוכן , אנשים יתרגלו לנסוע מהר ופתאום יגיעו לצוואר בקבוק , משגורם לתאונות לא פחות , צריך להכיר את הדרך ושום שינוי תשתית לא יעזור , התשתית היחידה שצריכה לעבור שינוי זאת התשתית להוצאת רשיון להרוג , (נהיגה על רכבים מקצועים , כמו אוטובוס , משאית , וכו,)
 

srurh

New member
תתחדש

ראיתי אותך היום עם האוטו החדש,פנית בצומת גדרה לכיוון כביש 7.נראה מעולה.שיהיה במזל.
 

Eran De Niro

New member
תודה , אחי

אני חושב שראיתי אותך אבל אני מעופף בדרך עד שאני שם לב לחברים בדרך , הטלפונים הרדיו והכל בכל אופן תודה ,
 
ומה לגבי ועדת החקירה ?

האם זהו בזבוז מיותר של כספי ציבור ? דיברתם על "תואר" באוטובוס. האם לדעתכם הועדה תמליץ לנהגים חדשים ללמוד לתואר כזה ?
 

Eran De Niro

New member
לדעתי ,

אם לוועדת החקירה יהיה את הכח לחוקק חוקים חדשים תקנות וכו' אני בעד , הנהג היה בעל נסיון רב , אבל כנראה שכל הנסיון לא עזר אני חושב שתשומת הלב לדרך והדרכות מחייבות בנוסף למסלול לימודי הנהיגה על רכב ציבורי , כמו פעם בחודש תדרוך וחיוב בעבודת שירות שבועית של מספר שעות בבתי חולים שיקומיים לנפגעי תאונות דרכים , אני חושב שאם רואים אנשים שהופכים לצמח זה איזה מטען רגשי שגורם להוריד את הרגל מהגז ומפנה מעט חשיבה לפני מעשה , יש לי המון רעיונות לגבי הנושא אבל אין לי את הזמן לכתוב את זה , לאט לאט אני ארכז את כל הצעותי ודעותי , לילה טוב חברים אני הולך לישון אני גמור ,
 
למעלה