תחבורה ציבורית נועדה לשרת את התושבים והעיר ולא ההפך
מה שאתה אומר זה לא הגיוני, יש שכונה של בתים פרטיים, שם רוצים לשים 2 תחנות מטרו, לעומת זאת קילומטר משם יש אזור תעשיה + פארק + מקום לבנות עיר שלמה נוספת (אני לא מגזים, שטח מטורף) ללא הפרעה ועם תכנון מלא. מדוע שכל האנשים במקום הזה יצטרכו לצעוד כ20 דקות ברגל במקום שתהיה להם תחנת מטרו זמינה? עלות העתקת הקו והוספת 5 דקות נסיעה בטלות בשישים לעומת השארת התחנות איפה שתוכננו.
צפה בקובץ המצורף 11361
התוואי המוצע שלך לא פותר את הבעיות.אני הייתי הולך על משהו הרבה יותר ישיר ושיכול קווים ברעננה דרום / צומת רעננה.
את ענף רעננה הייתי ממשיך לכפר סבא ואת ענף הוד השרון הייתי שולח לאזור התעשייה של רעננה.
בהוד השרון עצמה הייתי הולך על התוואי האלכסוני של רחוב הפרדס שמקצר טיפה את המסלול. שתי תחנות מטרו ותחנת רכבת על 60,000 תושבים זה סביר ביותר ויש מקום לתחנה נוספת ממערב לכביש 4 אם האזור יפותח בעתיד.
זה קנה המידה של פרישת מטרו בפרברים.
התחנה שאני מציין בכפ"ס היא מחוץ לקניון כפ"ס, מוקד די חזק בציר וויצמן.
כל איזור מערב הוד השרון מאופיין בבניה נמוכה
ודוקא האזורים שבבניה רוויה לא מקבלים מענה מהמטרו
למעט תחנת הבנים, כל שאר התחנות לא נותנות מענה להוד השרון