דיון כדי להעביר את הזמן בפורום...

DorSht

New member
דיון כדי להעביר את הזמן בפורום...

אני מניח שרובנו כאן כבר ראה מספר הופעות של שלמה,
מישהו יכול לדרג את ההופעות שהיה בהן או להגיד מי לדעתו הכי טובה? (כדאי להסביר למה)
 

DorSht

New member
טוב, אני רואה שלא זורמים עם הרעיון, אז אני אתחיל...

אז להלן ריכוז ההופעות שהייתי בהן:
1. קיסריה 9.7.2011
2. קיסריה 25.8.2012
3. צוותא 12.3.2013
4. קיסריה 6.6.2013
5. בית ג'וברין 21.7.2013
6. זאפה 30.1.2014
7. היכל התרבות 22.8.2014

להלן הסדר מבחינתי, מהטוב אל הרע:
1. אז מי שכבר מכיר אותי, יודע שצוותא היא ה-הופעה מבחינתי. ללא ספק זו הייתה הופעה מיוחדת מבחינת האווירה, שונה מהזאפה ושונה מאוד מהקיסריות שראיתי. הופעה אקוסטית, ביצועים שקטים אבל הכי חשוב - המון ביצועים מיוחדים של שירים שלא בוצעו בעבר או שלא שומעים בדרך כלל. ההפתעה הגדולה ללא ספק - כמו חצר גדולה. זה שיר שלא בוצע בהופעות המון זמן.
בנוסף היו שירים שנדיר יחסית לשמוע כמו אחרת אתה מת (שנכנס אחר כך להרבה הופעות), עפיפונים, פלורידה, שלא ייעלמו הדברים היפים ועוד שירים טובים אחרים.
2. לדרג את ההופעה השניה גם פשוט עבורי יחסית. זאת הזאפה שהייתי בה. מקום ישיבה לא משהו, אבל אחלה של הופעה. ושוב מכה בי הפתעה - ביצוע של כמו חצר גדולה. באותה הופעה גם היה השיר לעיתים, שהמשיך אחר כך להתגלגל להופעות נוספות בזאפה. בכללי אפשר להגיד שאני אוהב את ההופעות הקטנות והאינטימיות האלו.
3. קיסריה 6.6.2013 - הופעה נחמדה מאוד, בסך הכול הרוב היה להיטים, אבל הייתה אווירה טובה עם הקהל, היו ביצועים נחמדים עם אסתר ראדה, והכי חשוב - שורה ראשונה

4. בית ג'וברין - הופעה טובה גם כן, אך סידור בעייתי ורמאות של מי שמכר את הכרטיסים. בסופו של דבר ישבתי בשורה שניה במקום לא רע. הופעה טובה שפתחה בשבילי שבועיים של חופש, גם כן אווירה טובה וביצועים נחמדים. פעם ראשונה הופעה קרובה לבית...
5. קיסריה 25.8.2012 - הופעה טובה גם כן, אבל לא משהו מיוחד או חריג שאני זוכר לטובה/לרעה. ישבתי בפודיום, מקום נחמד.
6. קיסריה 9.7.2011 - ההופעה הראשונה שהייתי בה. מקום סביר למדי (פודיום תחתון יציע 3), הופעה די סטנדרטית למעט ביצוע של "כרטיס ללונה פארק" שהיה מפתיע, ולצערי הרב רוב הקהל לא ידע את המילים.
7. אם כן לכאן מצאה את דרכה ההופעה של היכל התרבות ב22.8.2014. זו הייתה הופעה בתקופה של המבצע. קיוויתי שתהיה הופעה טובה לנוכח העובדה שאנשים סיפרו שההופעות הקודמות בהיכל התרבות היו טובות. לא בוצע שם שיר מיוחד יחסית, למעט "כרטיס ללונה פארק" וביצוע ל"לילה לא שקט" (שמאוד התאים לנוכח התקופה), הרוב היו להיטים נדושים ובאופן מפתיע לא היו שירים מוכרים כמו "האהבה הישנה". ההפתעה הגדולה - ביצוע של אסי ישראלוף (משלישיית מה קשור) ביחד עם שלמה ארצי לאהבתיה. היה מצחיק.
בכל מקרה לא היה מי יודע מה, האווירה הייתה לא טובה ולא זורמת במיוחד, המקום שקיבלתי סביר ותו לא, בדרך כלל אנשים קמים ורוקדים בהופעות, הפעם הרבה פחות. אני באופן אישי התאכזבתי. אחרי שהתרגלתי לסטנדרטים של זאפה וצוותא שהיו הופעות מעולות מבחינתי, ההופעה הזאת היא הנפילה הגדולה.


מפה לשם, אני אשמח לשמוע דעות של אנשים אחרים.
חג שמח!
 
למעלה