דיון על הקליפ של Man Down

Gangsta4Life

New member
דיון על הקליפ של Man Down

הקליפ שיצא מלפני יומיים > http://www.youtube.com/watch?v=sEhy-RXkNo0&feature=feedlik מסתבר שעורר סערה בועדת ההורים הטלוויזיונית האמריקאית (WTF?) הוועדה קבעה כי הקליפ "קר ובעל ביצוע מחושב של רצח" והם אמרו "אם כריס בראון היה יורה באישה בקליפ שלו העולם היה סוער ויוצא מגדרו. וגם לריהאנה אין שום חנינה בנושא" , מדובר על הקטע שבו היא רצחה את הגבר שאנס אותה בתחנת רכבת מול כל האנשים. ריהאנה צייצה בטוויטר: "זהו משפט צודק וזהו מסר לכל הנשים" + "לא תוכלו להחביא את הילדים מהעולם מהחברה או מעולם האמיתי, זה העולם האמיתי". אני חושב שהיא העבירה את המסר נכון, ואנשים צריכים לזכור שזה משחק ולא אמיתי מה אתם חושבים?
 

BornThisWay

New member
אני יכולה להבין מאיפה הם באים,

אבל לא צריך לקחת אותם ברצינות, הם מתלוננים על כל דבר. אני זוכרת שהם התלוננו על גוסיפ גירל בלי סוף. וגם על טקס הבילבורד ועל ההופעה של בריטני וריהאנה ששודרה ב- 8 בערב והייתה 'גסה' מידי... אז בסדר היא עשתה משהו נועז. הם צריכים לחשוב על הילדים שבסיפור והם עושים את זה באופן מוגזם לפעמים. אני לא חושבת שילד בן 12 שיראה את הקליפ הזה ירגיש שזה בסדר לירות באנשים. אבל נגיד.
 
../images/Emo207.gifלא ידעתי לאן לשרשר

מקווה שפה זה בסדר
http://www.youtube.com/watch?v=9w6vKswy4L4 לדעתי השיר הזה דפנטלי אנדרייטד
מה דעתכם עליו? אצלי הוא במקום הראשון בזמן האחרון
 

BornThisWay

New member
הוא שיר ממש יפה ../images/Emo13.gif

אני חשבתי שהוא יהיה סינגל. לא חשבתי שמאן דאון יהיה... אני ממש אוהבת אותו, אחד השירים הראשונים ששמעתי מהדיסק החמישי. וברוך הבא
 

omer719

New member
לגמריי אנדרייטד.

שיר מדהים. אבל מי שבאמת אוהב את ריהאנה ושמע את כל הדיסק בהחלט אוהב. אני בטוח שהוא גם היה יכול להיות מוצלח בתור סינגל, אולי הוא התפספס בקטע הזה...
 
פעם ראשונה שאני שומע. זאת לא ריהאנה

בכלל. זה נשמע כמו ג'וגו או אשלי טיסדייל.
 

Gangsta4Life

New member
מה אתה רציני? חח

זה דמו זמרת לא מכורת בשיט ששרה שיר שאם הוא היה טוב מספיק ריהאנה הייתה מקליטה אותו אבל הוא נחמד
 

omer719

New member
ואו כן! אני שומע את זה שוב.

זה באמת לא נשמע כמוה, שמעתי את זה ממש ממש מזמן וזכרתי את השם. עכשיו בשמיעה חוזרת זה באמת לא נשמע כמוה.
 

Harel1444

New member
אהבתי מה שהיא אמרה

אין מה לעשות זה העולם וככה זה.ואני חושב שבעיקרון המסר זה לא להרוג על אונס,אלא שהאישה לא צריכה לשתוק לו.אחלה מסר. ועדת ההורים הטלויזיונית -הדבר הכי צולע ועלוב בעולם.
 
וואו, פעם ראשונה שאני מתלהבת מריהאנה.

סתיד נראתה לי שטחית וילדותית, והנה היא מפגיזה עם שיר שעשוי מעולה, מופק מעולה, מוגש מעולה ויש לו מסר מעמיק וחשוב. וגם, הבחירה ברגאי מעולה על רקע תוכן השיר, מוסר עוד רבדים ועומק. בהחלט שאפו. ומתנגן אצלי כמעט נון-סטופ. (כשיש זמן לשמוע)
 
למעלה