דיון ../images/Emo63.gif
לאחרונה מתקבל אצלי הרושם שיש מעין סטיגמה בפורום כנגד שפה נמלצת. היא נתפסת כדרמאטית, מרוחקת ולא אמינה, היא נחשבת ללא אופנתית וככזו היפה בעיקר לכתיבה במבנים עתיקים כסונטה, סיסטינה וכו'. ( כדוגמה תוכלו להתייחס לפרסום האחרון שלי כאן : אסיר מרצון) אני מבין שבשירה עכשווית יש נטייה לפרוץ כמעט את כל המסגרות שאפיינו את השירה בתקופות אחרות ובין השאר הפך ללגיטימי גם השימוש בשפה רזה ודלה השאובה לעיתים מעגת הרחוב, אבל אני לא מבין כיצד קרה ומוחה נמרצות על כך שהשפה הגבוהה נהייתה ללא לגיטימית. האם משורר בן ימנו חייב מכורח התקופה לוותר על מורשת תרבותית נהדרת של שפה עשירה? האם אלה שיקולי המכירה או שיקולי האופנה שמעצבים את השירה בכלל ואת ההתייחסות כלפיה כאן בפרט? אודה על הענותכם.
לאחרונה מתקבל אצלי הרושם שיש מעין סטיגמה בפורום כנגד שפה נמלצת. היא נתפסת כדרמאטית, מרוחקת ולא אמינה, היא נחשבת ללא אופנתית וככזו היפה בעיקר לכתיבה במבנים עתיקים כסונטה, סיסטינה וכו'. ( כדוגמה תוכלו להתייחס לפרסום האחרון שלי כאן : אסיר מרצון) אני מבין שבשירה עכשווית יש נטייה לפרוץ כמעט את כל המסגרות שאפיינו את השירה בתקופות אחרות ובין השאר הפך ללגיטימי גם השימוש בשפה רזה ודלה השאובה לעיתים מעגת הרחוב, אבל אני לא מבין כיצד קרה ומוחה נמרצות על כך שהשפה הגבוהה נהייתה ללא לגיטימית. האם משורר בן ימנו חייב מכורח התקופה לוותר על מורשת תרבותית נהדרת של שפה עשירה? האם אלה שיקולי המכירה או שיקולי האופנה שמעצבים את השירה בכלל ואת ההתייחסות כלפיה כאן בפרט? אודה על הענותכם.