דיופיקס - שרות גרוע

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
דיופיקס - שרות גרוע

הזמנתי ראש דיו HP650B מקורי למדפסת בדיופיקס, הגיע אלי לאחר כשבועיים, התקנתי אותו במדפסת שהודיעה שאינו תקין, הכנסתי מחדש את הישן ולא היתה בעיה, בדקתי שוב - ושוב לא תקין
התקשרתי טלפונית - ביקשו שאשלח אליהם לבדיקה, - שלחתי - לאחר 8 ימים הודיעו שהמשלוח התקבל והם מעבירים לספק שישלח למעבדה ויקח כחודש עד שאקבל תשובה, שאלתי מה הבעיה, שיכניסו למדפסת ויראו, השיבו שמאחר וזה ראש מקורי אלה הנהלים
אז מה היה לנו - במקרה הטוב המדפסת תהיה מושבתת חדשיים (או שאצטרך לקנות במקום אחר והלך הכסף ששילמתי לדיו פיקס + הוצאות המשלוח אליהם)
מסקנה - אולי המחיר נראה טוב אך איכות המוצר גרועה והשרות גם
 
"דיו בזול" - שירות מעולה !

בדיוק בדיוק אותו סיפור - רק הפוך
...
הזמנתי ראש דיו חלופי למדפסת ב"דיו בזול", הגיע למחרת היום
.עם שליח וללא תשלום של דמי משלוח.
התקנתי אותו במדפסת שהוציאה הודעת שגיאה שאינו תקין. הכנסתי מחדש את הישן ולא היתה בעיה. בדקתי שוב - ושוב לא תקין :) (סיפור מהיום - אמת לאמיתה :) )...
מכאן תפנית בעלילה - התקשרתי טלפונית ולפני שהספקתי לפרט אמרו
שישלחו לי חדש, ללא עלות ומיידית. רק ביקשו אם אוכל (במקביל !!) לבדוק שוב
על ידי הוצאת המחסנית וניתוק המדפסת מהחשמל וחיבור מחדש לאחר 10 דקות.
התקשרתי לומר שלא עובד גם הפעם וכבר השליח היה בדרך עם דיו חלופי.
ביקשו לשלוח את ראש הדיו התקול (במקביל!!) במעטפה מבויילת שיצרפו
לראש הדיו החדש.
עד עכשיו כל המחסניות שלהם היו תקינות.
מחיר טוב , איכות טובה בדרך כלל, ושירות מעולה :) ...
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
המשך

התקשרתי אליהם שוב וביקשתי שיחת מנהל
אמרו שיחזור (3 ימים אמרו "היום, לבסוף הצלחתי לתפוס אותו.
אמר שאלו הנהלים שנמסרו מחברת HP וחזקה עליהם שאינם עוברים על החוק ושלא נראה לא שאגיש תביעה על 57 ש"ח, שהוא אינו יודע איך מתקשרים למעבדה, הוא פועל דרך סוכן של HP ואינו מוכן למסור את שמו ומספר הטלפון שלו
 

Lhuna1

New member
זה מעבר לשירות גרוע. חוצפה וטיפשות ברמות על.

במקומך הייתי מתלוננת שוב ובאופן פומבי בעמוד הפייסבוק שלהם
https://www.facebook.com/dyofix1/
בתקווה שהם יבינו שפרסום גרוע ברשת חברתית יכול להזיק להם יותר מתביעה על 57 ש"ח.
&nbsp
 

evike

Well-known member
מנהל
אני כבר מזמן עושה זאת. הפרסום השלילי בפייסבוק בד"כ עובד טוב. אני רק משכללת את זה. לא כותבת על הקיר של החברה, כל חברה, כי לא פעם הם מוחקים כדי שהפידבק הרע לא יתפרסם, אלא על הקיר שלי בתיוג החברה. את זה הם לא יכולים למחוק, וכל החברים שלי וגם חברי החברים רואים. לא פעם הם משתפים את הפוסט, וכשזה ממש חשוב, מראש אני מבקשת שישתפו.
אפשר גם לכתוב אצלם ואצלכם.
 

nikos10

New member
דיופיקס - שרות גרוע

הזמנתי ראש דיו HP650B מקורי למדפסת בדיופיקס, הגיע אלי לאחר כשבועיים, התקנתי אותו במדפסת שהודיעה שאינו תקין, הכנסתי מחדש את הישן ולא היתה בעיה, בדקתי שוב - ושוב לא תקין
התקשרתי טלפונית - ביקשו שאשלח אליהם לבדיקה, - שלחתי - לאחר 8 ימים הודיעו שהמשלוח התקבל והם מעבירים לספק שישלח למעבדה ויקח כחודש עד שאקבל תשובה, שאלתי מה הבעיה, שיכניסו למדפסת ויראו, השיבו שמאחר וזה ראש מקורי אלה הנהלים
אז מה היה לנו - במקרה הטוב המדפסת תהיה מושבתת חדשיים (או שאצטרך לקנות במקום אחר והלך הכסף ששילמתי לדיו פיקס + הוצאות המשלוח אליהם)
מסקנה - אולי המחיר נראה טוב אך איכות המוצר גרועה והשרות גם
מסכימה איתך
אין לתאר את החוסר שירות ואחריות של החנות והמנהלים
רכשתי לפני שבועיים וחצי דיו למדפסת, הם התקשרו אחרי שבוע לומר שהמוצר לא נמצא ושהם יזכו אותי, למחרת התקשרו שוב להגיד שהמוצר הגיע ומחר ישלחו לי אותו, עד רגע זה לא קיבלתי אותו, לאחר שיחה איתם היום הם שכחו לעדכן שהספק בסוף לא שלח להם אותו בכלל וזה אחרי שבועיים מההזמנה ושבוע מרגע שהודיע שישלחו. הנציגה התחמקה מלתת לי לדבר עם המנהל ואמרה שתחזור אלי, שוב טילפנתי ועדיין אין תשובות מהאחראי.
מאוכזבת מהם ומרמת השירות שלהם.
לא ממליצה לקנות אצלם בכלל!!!!
 

רכות מפנקת

Well-known member
לשלם באתרים רק עם PAYPAL ואתר שאין בו PAYPAL לא קונים בו. ככה אם צריך הגנה יש את PAYPAL.
ואם האתרים יפסיקו לעבוד עם PAYPAL תמיד יבוא בעל העסק שימשיך לעבוד אתם ואותו נפרנס.
רק PAYPAL.
 

evike

Well-known member
מנהל
אכן, למדפסות HP כדאי להשתמש רק במחסניות מקוריות, כי החלופי לרוב לא עובד. מוזר שהיתה בעיה במקורי. כל השנים היו לי רק מדפסות HP, ונמאס לי ממחירי המחסניות.
לאחר שהמדפסת האחרונה סיימה את חייה, קניתי (בהמלצת הבן) מדפסת של ברדר. נכון, הממשק של HP יותר נוח, אבל בסוף מתרגלים, והאמת, לא כל כך גרוע.
בברדר אין בעיה עם מחסניות חלופיות, והמחיר שלהן ממש זול. אני קונה רביעייה בחנות המחשבים הקבועה שלי במחיר טוב, ויש לי אותה במקום. אם יש בעיה, אין בעיה. שרות מעולה.
מעניין שחבר שלנו חשב שצריך מקורי בכל מדפסת, קנה לברדר שלו דיו מקורי בהרבה כסף, והדיו לא היה תקין. כל הצבעים. המלצתי לו על חלופי, ומאז הכל עובד היטב.
 

SicTransit

Active member
קניתי (בהמלצת הבן) מדפסת של ברדר.
אני עדיין לא יודע אם המדפסת שקניתי (MFC-J1010DW) שווה את הכסף, אבל כבר ברור לי שמבחינת התמיכה בלקוחות HP טובים בהרבה מרשף (אלה שנותנים את התמיכה הטכנית לברדר).

הפרטים בטח לא מעניינים במיוחד את אנשי הפורום הזה, כך שאגיד רק שהנציג שלהם סרב להתייחס להודעות שגיאה שמציפות את יומן הארועים בגלל איזה מודול שלהם, ובלי שום בדיקה טען שהבעיה היא במחשב שלי וזהו. הנציג מחק את ההתקנה, התקין את המדפסת מחדש תוך התעלמות מהודעות שגיאה שצצו לאורך כל הדרך ("נראה, אולי היא תעבוד בסוף". הפלא ופלא, היא באמת עובדת, אבל זה היה המצב מלכתחילה), סימן "V" על פתרון הבעיה והשאיר לקוח שככל הנראה לא יקנה שוב מדפסת מאותה תוצרת - אלא אם זאת שקניתי תתברר בהמשך כמדפסת ממש מעולה. מאחר שאני ממילא עומד להחליף את המחשב אני לא ממשיך להציק להם, אבל בעיות שהיו לי בשעתי עם מדפסת זולה הרבה יותר של HP זכו לטיפול הרבה יותר רציני.

קשה להעריך כמה שווה תמיכה טכנית טובה, מאחר שברוב המקרים כמעט לא נזקקקים לה, אבל דווקא במדפסות התקלות תכופות יחסית וכדאי לקחת גם את זה בחשבון.
 

SicTransit

Active member
אני עדיין לא יודע אם המדפסת שקניתי (MFC-J1010DW) שווה את הכסף, אבל כבר ברור לי שמבחינת התמיכה בלקוחות HP טובים בהרבה מרשף (אלה שנותנים את התמיכה הטכנית לברדר).

הפרטים בטח לא מעניינים במיוחד את אנשי הפורום הזה, כך שאגיד רק שהנציג שלהם סרב להתייחס להודעות שגיאה שמציפות את יומן הארועים בגלל איזה מודול שלהם, ובלי שום בדיקה טען שהבעיה היא במחשב שלי וזהו. הנציג מחק את ההתקנה, התקין את המדפסת מחדש תוך התעלמות מהודעות שגיאה שצצו לאורך כל הדרך ("נראה, אולי היא תעבוד בסוף". הפלא ופלא, היא באמת עובדת, אבל זה היה המצב מלכתחילה), סימן "V" על פתרון הבעיה והשאיר לקוח שככל הנראה לא יקנה שוב מדפסת מאותה תוצרת - אלא אם זאת שקניתי תתברר בהמשך כמדפסת ממש מעולה. מאחר שאני ממילא עומד להחליף את המחשב אני לא ממשיך להציק להם, אבל בעיות שהיו לי בשעתי עם מדפסת זולה הרבה יותר של HP זכו לטיפול הרבה יותר רציני.

קשה להעריך כמה שווה תמיכה טכנית טובה, מאחר שברוב המקרים כמעט לא נזקקקים לה, אבל דווקא במדפסות התקלות תכופות יחסית וכדאי לקחת גם את זה בחשבון.
היום נצרכתי שוב לתמיכה של רשף, והפעם דווקא קיבלתי תמיכה טובה מאד, כך שאולי מיהרתי מדי להשמיץ אותם.

אבל פטור בלי כלום אי אפשי, ולכן אציין שהסיבה לכך שנזקתתי לעזרתם היא שבאתר של חברת brother העולמית מופיעות הוראות שלא מתאימות למציאות.
 

evike

Well-known member
מנהל
תמיכה טכנית שווה הרבה. אבל אם קונים מוצר טוב, התמיכה הטכנית כמעט מיותרת.
מסתובב כאן או בפורום השכן תומך בשם המצחיק זאדק הערס הפולני. בזמנו, ואולי גם היום, הוא עבד בברדר. נסה לשאול אותו, אולי יוכל לעזור לך.
 

SicTransit

Active member
תמיכה טכנית שווה הרבה. אבל אם קונים מוצר טוב, התמיכה הטכנית כמעט מיותרת.
מסתובב כאן או בפורום השכן תומך בשם המצחיק זאדק הערס הפולני. בזמנו, ואולי גם היום, הוא עבד בברדר. נסה לשאול אותו, אולי יוכל לעזור לך.
תודה (ודומני שהוא באמת עוזר, או עזר, בפורום מחשבים) אבח מחשב חדש ייכנס לפעולה תוך יומיים שלושה ואני מקווה שהודעות השגיאה ייעלמו.
 
למעלה