דיו לממדפסות מסוג hp

orenass

New member
דיו לממדפסות מסוג hp

מה עדיף לעשות במקרה של התרוקנות מחסנית הדיו? לקנות מחסנית מקורית, לקנות מחסנית חלופית או למלות דיו במילוי מיוחד?
 
דיו חלופי ודיו מקורי

למשתמשים במדפסת HP יש פתרון טוב - מחסניות חלופיות. במדפסות אלו ראש ההדפסה (החרירים הקטנים מהם יוצא הדיו אל הניר) הוא חלק ממחסנית הדיו ולמעשה מחליפים זאת בכל החלפה של מחסנית. אם הדיו לא מוצלח או החרירים הללו נסתמים, פשוט זורקים וקונים סוג אחר. אפשר אם רוצים למלא לבד אבל להקפיד לזרוק ולהחליף את המחסנית כל 3 מחזורי מילוי כאלו. בכל מקרה, לא להתפלא אם איכות ההדפסה לא תהיה אותו הדבר, אבל אם היא מספקת לדרישות, אז למה לא? במדפסות אחרות, לדוגמה מדפסות אפסון, ראש ההדפסה בנוי אחרת והוא קבוע כאשר מחסניות הדיו הן לא יותר ממיכלי פלסטיק ובהן דיו. שם אם בגלל דיו לא מתאים יש סתימת חרירי ההדפסה - התיקון מחייב החלפת ראש שעולה כמו חצי מדפסת. במדפסות אלו אמליץ על דיו מקורי.
 

odedg

New member
ראשי דיו למדפסות

לא מזמן נגמרו לי ראשי הדיו (hp )של המדפסת ובדקתי בשוק. מסתבר כי יש באמת כמה פתרונות: *מקורי- עולה כמעט כמו חצי מחיר של מדפסת חדשה *תואם- חיקוימהמזרח הרחוק בדרך כלל עם סכנה כלשהי לאי תאימות הראש האלקטרוני שהוא העתק של הראש המקורי. צריך לדרוש אחריות מלאה מהמוכר ואז אין חשש. מילוי מחדש- כמה חברות ישראליות אוספות ראשים מקוריים, מנקים את הראשים, ממלאים דיו וצבע, אוטמים הרמטית (?) ןמוכרים. *ערכות למילוי עצמי- זה כנראה כוונתך, חתול זקן. הערות:אני עובד כבר כחודש על מיככלים ממולאים מחדש ואין בנתיים שום בעיה. יש לי חבר שעובד כבר יותר משנה על ערכות מילוי- ללא בעיה. המוכרים בחנויות בהן יש רק ראשים מקוריים מזהירים מפני סכנות של פגיעה במדפסת אם ישתמשו ב"לא מקורי" אני אישית לא מכיר מישהו שנפגע. בתקופת האחריות כדאי לשקול את השימוש כדי לא להגיע למצב שהיבואן ינסה להתנער מאחריות, ואז כדאי שתהיה באמת אחריות של יבואן/יצרן הצבע הלא מקורי. מחירי נמילוי הם כנראה הזולים ביותר (עשה זאת בעצמך). התואם/ממולא מחדש דומים אחד לשניוזולים בכ40% 30% מהמקורי נשמח לקבל תגובות ורעיונות בנושא צרכני חשוב זה
 

ניב ד

New member
כמה הערות

ראשי דיו מקוריים אכן עולים הרבה. זה כמו טלפון סלולרי- מכשיר משוכלל חצי חינם וזמן אויר שעולה ביוקר. לגבי ראשי דיו ממוחזרים - אני עבדתי עם סוגים רבים של מדפסות דיו ולייזר וניסיתי גם מקורי וגם ממוחזר. המסקנה היתה שבממוחזרים יש הרבה יותר בעיות (החל מבעיות זיהוי ראש ההדפסה, מריחות דיו וכן הלאה). כמו כן חד-משמעית בראש מקורי יש יותר דיו מאשר בממוחזר, בראשים גדולים (למשל כמו של לקסמרק) ממש אפשר להרגיש את ההבדל במשקל. לגבי טונרים למדפסת לייזר - במדפסות שחור לבן עושה רושם שרוב הטונרים בסדר, גם הממולאים מחדש. מכיון שלגבי מדפסות לייזר ההפרש גדול, שווה לשקול שימוש בממוחזר. לגבי מדפסות הזרקת דיו - אני הייתי בודק ומנסה, אישית אני משתמש במקוריים במידת האפשר.
 
למעלה