דיכאון חג ובדידות

Starman3

New member
דיכאון חג ובדידות

אז לקח לי קצת זמן להבין שאני כנראה בדיכאון. על פניו הכל בסדר, אני מתפקד כרגיל , אבל מרגיש עצוב בפנים , הייתה מישהי חמודה מאוד שהתחלתי לצאת איתה ובסוף זה לא הסתדר , החשש שלי מלהכיר מישהי חדשה גובר על ההיגיון שלי ..
בסופו של יום אני די לבד (חברים עסוקים / נשואים) וכמה אפשר לקרוא / לראות סרט / לשמוע מוסיקה , בסוף צריך את המגע האנושי שכל כך חסר.
אני מניח שאחרי החג כבר אהיה במצב רוח טוב יותר, אבל שוב, אכנס לתוך העשייה וכשהיא תסתיים שוב ארגיש כך.
מתסכל
 

קשה10

New member
עזרה

מאוד חשוב להבין שלא כל בן אדם שבזוגיות בהכרח מאושר. למען האמת לדעתי רוב האנשים שנמצאים בזוגיות בכלל סובלים מזה ויעידו אחוזי הגירושים המטורפים שאנחנו עדיים להם לאחרונה. לכן אין למה להיכנס לדיכאון בגלל מחסור בזוגיות. האמונה החברתית הופכת את זה למשהו שהוא קריטי לאושר. ברור שמאוד מתיש לרצות משהו במשך תקופה ולא לקבל אותו וזה מכניס לדיכאון. אבל לדעתי אפשר להיות מאושר גם בלי זוגיות. לדעתי הרעיון הוא למלא את החיים הדברים שאתה מאמין שהם ערכים ובעלי משמעות.
 

Starman3

New member
תודה על התגובה, ו..

אני מסכים שלא כולם בהכרח מאושרים בזוגיות.

אני באופן כללי אדם יחסית עסוק וגם היום יש לי מה לעשות, אבל הצורך בקשר ובמגע הוא צורך אחר , לא כל דבר אפשר למלא בעשייה אחרת. זה עוזר לזמן מסוים, אבל ברגעים מסוימים זה צף חזרה.
 

קשה10

New member
תודה גם לך

אני מסכים איתך שיש צורך אמיתי במגע של אישה, בחיבוק ובחום שלה. אין מה לעשות וצריך לנסות כמה שיותר להיות פעיל בתחום הזוגי בנוסף לעבודה. ויש הרבה מאוד רגעי משבר בדרך. כמו הרגעים שאתה מתאר וגם קוראים די הרבה. אבל צריך לדעת להגיד לעצמך שיש הרבה מאוד אנשים בזוגיות והם לא מאושרים. או להגיד לעצמך שאין בן אדם שיש לו הכל בחיים. זה מאוד חשוב. בנוסף אני חושב שחברה תומכת היא גם כן מאוד חשובה. כמו הפורום הזה. לדעת שאתה לא לבד. איך אומרים צרת רבים חצי נחמה.
 

Berethor

New member
אם הופכים לChaos Warrior אז אין יותר 'צורך' במגע של אישה


"Sealed within impossibly large Chaos Armor, these men will never more feel the need of hunger, thirst, or the touch of a woman. They fully become weapons dedicated to the Gods of Chaos. They are no longer truly human, but living weapons, honed perfectly for the bloody tasks before them."

[URL]http://warhammerfantasy.wikia.com/wiki/Chaos_Warrior[/URL]

 

cancer3009

New member
מזדהה מאוד

תמיד כשאני בין עבודות, או בחגים, ימי הולדת ושנה חדשה כשיש רגע וחצי לחשוב על החיים אני מתחיל טיפה להיכנס לדיכאון..
אבל בסוף חוזרים לעבודה ולשגרה וזה עובר.. בתקווה שהזמן יעשה את שלו ובסוף כולנו נמצא את הזוגיות המיוחלת
 

Starman3

New member
השנייה וחצי האלה קשות

אבל זה טוב שיש אותן כי אי אפשר להדחיק את המצב הזה כל הזמן. בתקווה שאולי משם יתחיל השינוי ובחג הבא לא נהיה רווקים יותר :)
 
למעלה