המורה מיכל1
New member
דילמה בקשר לתלמיד בכיתתי
הנני מחנכת כיתה ב- מורה כוללת. בכיתה א הגיע אל כיתתי תלמיד שהתקשה להיפרד מאמו. צעקות הבכי שלו קורעות הלב שלו והצמדות לאמו לתקופה ארוכה, לא רק לתקופה ההתחלתית של תחילת שנה. הוא לא יכל להיפרד מאמו ואמו נאלצה לשבת בכיתה תקופה של חודש, הילד הופנה לאבחון פסיכאטרי בעקבות המלצת הצוות המקצועי הבית ספרי . הוא אובחן כבעל חרדת פרידה והומלץ על מתן כדורים פסיכיאטריים ולווי והדרכה צמודים.. יש לציין שהילד בעל רמת משכל מעל הממוצע. הבעייה מתחילה כאשר הוריו לא נותנים לו באופן קבוע את הכדורים ואז הוא ממאן להיכנס לכיתה, התפרצויות הבכי נמשכות כמעט יום שלם, דבר המקשה על התלמידים ללמוד ועליי ללמד. השאלה שלי האם להעביר אותו לכיתה קטנה בה יקבל מענה או להשאירו בכיתה רגילה ולבקש סייעת צמודה?
הנני מחנכת כיתה ב- מורה כוללת. בכיתה א הגיע אל כיתתי תלמיד שהתקשה להיפרד מאמו. צעקות הבכי שלו קורעות הלב שלו והצמדות לאמו לתקופה ארוכה, לא רק לתקופה ההתחלתית של תחילת שנה. הוא לא יכל להיפרד מאמו ואמו נאלצה לשבת בכיתה תקופה של חודש, הילד הופנה לאבחון פסיכאטרי בעקבות המלצת הצוות המקצועי הבית ספרי . הוא אובחן כבעל חרדת פרידה והומלץ על מתן כדורים פסיכיאטריים ולווי והדרכה צמודים.. יש לציין שהילד בעל רמת משכל מעל הממוצע. הבעייה מתחילה כאשר הוריו לא נותנים לו באופן קבוע את הכדורים ואז הוא ממאן להיכנס לכיתה, התפרצויות הבכי נמשכות כמעט יום שלם, דבר המקשה על התלמידים ללמוד ועליי ללמד. השאלה שלי האם להעביר אותו לכיתה קטנה בה יקבל מענה או להשאירו בכיתה רגילה ולבקש סייעת צמודה?