דילמה, התלבטות והתייעצות
ביתי בת ה - 16 מאובחנת עם הפרעת קשב וריכוז לא פשוטה. ערכנו לה את האבחון כבר לפני העלייה לכיתה א' ובמהלך השנים ניסינו את כול סוגי הכדורים והטיפולים. הכדורים גרמו לחרדות והטיפול והתראפיות הרבות שעברנו היו נחמדים ואפילו מועילים במידה מסוימת אך התלונות עליה היו רבות וההישגים הלימודים ירדו. נתנו הוראה מתקנת למרות שאין לה לקויות למידה. בקיצור ניסינו הכול ועם העלייה לכיתה ז', ביקשנו להעביר אותה לכיתה קטנה במסגרת בית ספר רגיל. בקשתנו אושרה אך לצערי הרב, הכיתה אינה מתאימה לה, אין התקדמות לימודית, יש פער עצום בין התלמידים וההתייחסות של בית הספר פשוט רק מחדדת את הפער. אפילו פיזית הכיתה נמצאת בסוף בית הספר, בפינה. שלוש שנים שהיא שם ועכשיו כשעולים לתיכון אני רוצה להוציא אותה ומבקשת שתלמד בכיתת מב"ר.. בית הספר אינו מסכים וטוען שיש לה פער לימודי רב.
ואם אני מתנגדת לכיתה הקטנה היא תעבור לכיתה הרגילה!!!!! שמעתם דברים כאלה??? סליחה שהרחבתי כול כך אבל אני ממש מיואשרת ולא יודעת מה לעשות. תודה, רונית
ביתי בת ה - 16 מאובחנת עם הפרעת קשב וריכוז לא פשוטה. ערכנו לה את האבחון כבר לפני העלייה לכיתה א' ובמהלך השנים ניסינו את כול סוגי הכדורים והטיפולים. הכדורים גרמו לחרדות והטיפול והתראפיות הרבות שעברנו היו נחמדים ואפילו מועילים במידה מסוימת אך התלונות עליה היו רבות וההישגים הלימודים ירדו. נתנו הוראה מתקנת למרות שאין לה לקויות למידה. בקיצור ניסינו הכול ועם העלייה לכיתה ז', ביקשנו להעביר אותה לכיתה קטנה במסגרת בית ספר רגיל. בקשתנו אושרה אך לצערי הרב, הכיתה אינה מתאימה לה, אין התקדמות לימודית, יש פער עצום בין התלמידים וההתייחסות של בית הספר פשוט רק מחדדת את הפער. אפילו פיזית הכיתה נמצאת בסוף בית הספר, בפינה. שלוש שנים שהיא שם ועכשיו כשעולים לתיכון אני רוצה להוציא אותה ומבקשת שתלמד בכיתת מב"ר.. בית הספר אינו מסכים וטוען שיש לה פער לימודי רב.
ואם אני מתנגדת לכיתה הקטנה היא תעבור לכיתה הרגילה!!!!! שמעתם דברים כאלה??? סליחה שהרחבתי כול כך אבל אני ממש מיואשרת ולא יודעת מה לעשות. תודה, רונית