דילמה: כדאי ששי יעוף או לא?

Ping Poong

New member
דילמה: כדאי ששי יעוף או לא?

מצד אחד הוא חופרררר רצצצחח שבא לתת לו איזה כאפה!!! והוא מעצבן בטירוף!!!! אבל מצד שני, הוא מחמם שם את האווירה, ומתעצבן מיוסי..ויכול לגרום לאקשן בכל מיני דברים מה אתם אומרים?
 

ליעדון

New member
שיעוף

ויתחתן, יהפוך להיות בעל מכה עד שאשתו תכרות לו את הפין. לא סובל אותו. הוא הכלבה אמיתית של הוילה. מעדיף את הקימוטים של מיקי כבר.
 

Come Alive

New member
דוגרי קימוטים!!!!!!!! ../images/Emo6.gif

פאק היא נראית זקנה כל כך בגלל זה
 

אורישקי

New member
שירלייייייייייייייייייייייייייייייייי../images/Emo24.gif

הצטרפת לכאן?יהיה נחמד לדבר איתך פה. ואני לא סובל את שי
 
אורישקי מתוק

איזה כיף לראות גם אותך פה
לגבי שי, אני מאוד אמביוולנטית לגביו, ועם כל הכאב על יוסי (כי אני קצת מרחמת עליו) לדעתי הוא ממש מעכיר את האוירה בבית. חבל שהוא נשאר
 

אורישקי

New member
../images/Emo9.gif

עכשיו שיניתי את הדעה שלי ואני מאחל הצלחה לעינב וליוסי ושיוציאו את שי והשפוטים שלו ונסה וערן שעושים עליהם חרם דוחה שמתי לב שבהרבה דברים אנחנו לא מסכימים.חחח.
 

יניבל1

New member
לא! לפחות לא עד השלבים האחרונים

אחד הבודדים שממש באו לשחק(למרות כל ההצהרות שלו על "אני בא לפה כדי לעשות גוד טיים" וכל השיט) וגם עושה את זה בצורה די טובה בקשר לאופי שלו? אמממממ בואו נגיד שיש אנשים עוד יותר מעצבנים ממנו שצריכים לעוף לפניו (אחד מהם זה ליאון,אבל לצערי אני בדעת מיעוט בקטע הזה) חו7ץ מזה שיש לו יכולת להפוך שיחת רנין-ג'ני טיפוסית ומשעמת לשיחה דינמית עם לא מעט פרובוקציות ועניין . שורה תחתונה : הוא אידיוט אבל הוא עדיף על כל השאר בוילה
 

בודהה7

New member
איזה לא-שיעיפו אותו מייד.הכיף יהיה לראות

את החבורת
שלו מתחילה לשקשק כשהוא לא נמצא.
 

יניבל1

New member
איזו חבורה בדיוק?

בוריס עף הביתה , איתי אמנם קצת מעריץ אותו אבל עדיין שומר על עצמאות משלו, וערן השפוט היחיד שלו ממילא לא רציך אותו כשיש לו את שיפרה לזיין זה לא הישרדות פה
 

יוליקה

Member
מנהל
בסוף יעיפו 2 הערב ולא אחד

בגלל שביטלו את ההדחה בשבוע שעבר, התוכנית מתארכת להם... לכן הם צריכים להעיף היום 2 ולא אחד!!
 

יניבל1

New member
שטויות

אין דבר כזה "התוכנית מתארכת להם" כמה שיותר תוכניות (כלומר כמה שיותר כסף מאסמסים) מבלי שהקהל ירגיש מריחה, ככה יותר טוב זה רק בכלליות, בלי קשר להדחה היום. חוץ מזה שבאתר של קשת כתוב "מי הראשון שיודח" אז הסקתי מזה שרק אחד מודח , ככה שאני סבור ב-99 אחוז שכך יהיה (וחבל)
 

BeN ShaDe

New member
למרות ששי תמיד מחמם את כולם נגד יוסי...

אני אוהב אותו. הוא מצחיק , הוא תורם והוא מנהיג. רוצה וסביר להניח שיישאר עד השלבים האחרונים של המשחק ואולי אפילו ינצח אותו.
 
ממש לא כדאי שיעוף

יש לו מצבים שהוא מתלהב ומרים את הקול אבל שימו לב שבסך הכל הוא בחור רגוע אם לא פוגעים לו בחוש הצדק (המאד מפותח) שלו הוא מתנהג בנימוס ואפילו בעדינות עד עכשיו צדק בכל מה שאמר למרות שאמר את זה לפעמים בצעקות בהחלט להשאיר
 

sukrazit

New member
לא כדאי שיעוף.

אם כבר הסיבה להעיף אותו זה דווקא זה שהוא מתעצבן על יוסי ומדבר אליו בצורה לא מכובדת אבל אני יכולה להבין שהוא גם התעצבן...אני חושבת שהוא בנאדם מאוד מחושב שמגיע לו להישאר.
 
אליל הבנות החדש

ונסה אמרה שלא משנה כמה רחוק שי יגיע בתוכנית - כשהוא יצא מהוילה הוא יהיה האליל של הילדות, שבטוח הכי יאהבו אותו יותר מכל הבנים כי הוא חתיך, חמוד, מצחיק וגבר אה????
 
למעלה