jessica_dog
New member
"דיל" בדקה 90
הזמנתי דיל לשישה לילות בפראג מחברת "הדקה ה-90" יומים לפני מועד הטיסה. ב-6 בערב לפני הטיסה, התקשר נציג שלהם עם הבשורה שהטיסה בחזרה לישראל, שהיתה אמורה להיות ב- 23:59 בוטלה, ולכן נאלץ לחזור בטיסה אחרת, שיוצאת ב- 01:15, 22 שעות לפני המתוכנן! עוד דאג הנציג לבשר, שעקב כך נפוצה ב- $20 ושאסור לנו לבטל את הדיל בהתאם לחוזה. כאשר קיבלנו את הכרטיסים בשדה התעופה, התברר שהשובר למלון הוא לחמישה לילות במקום שישה. הנציג בשדה הבטיח שיתקשרו מהחברה בקשר לכך, אך כמובן שלא יצרו עימנו קשר. לסיכום, הורידו לנו לילה במלון, הקדימו טיסה ב- 22 שעות. מה כדאי לעשות והאם יש עוד אנשים שנתקלו בתופעות דומות? דרך אגב, החבילה היתה של חברת "השטיח המעופף".
הזמנתי דיל לשישה לילות בפראג מחברת "הדקה ה-90" יומים לפני מועד הטיסה. ב-6 בערב לפני הטיסה, התקשר נציג שלהם עם הבשורה שהטיסה בחזרה לישראל, שהיתה אמורה להיות ב- 23:59 בוטלה, ולכן נאלץ לחזור בטיסה אחרת, שיוצאת ב- 01:15, 22 שעות לפני המתוכנן! עוד דאג הנציג לבשר, שעקב כך נפוצה ב- $20 ושאסור לנו לבטל את הדיל בהתאם לחוזה. כאשר קיבלנו את הכרטיסים בשדה התעופה, התברר שהשובר למלון הוא לחמישה לילות במקום שישה. הנציג בשדה הבטיח שיתקשרו מהחברה בקשר לכך, אך כמובן שלא יצרו עימנו קשר. לסיכום, הורידו לנו לילה במלון, הקדימו טיסה ב- 22 שעות. מה כדאי לעשות והאם יש עוד אנשים שנתקלו בתופעות דומות? דרך אגב, החבילה היתה של חברת "השטיח המעופף".