"דיל" בדקה 90

jessica_dog

New member
"דיל" בדקה 90

הזמנתי דיל לשישה לילות בפראג מחברת "הדקה ה-90" יומים לפני מועד הטיסה. ב-6 בערב לפני הטיסה, התקשר נציג שלהם עם הבשורה שהטיסה בחזרה לישראל, שהיתה אמורה להיות ב- 23:59 בוטלה, ולכן נאלץ לחזור בטיסה אחרת, שיוצאת ב- 01:15, 22 שעות לפני המתוכנן! עוד דאג הנציג לבשר, שעקב כך נפוצה ב- $20 ושאסור לנו לבטל את הדיל בהתאם לחוזה. כאשר קיבלנו את הכרטיסים בשדה התעופה, התברר שהשובר למלון הוא לחמישה לילות במקום שישה. הנציג בשדה הבטיח שיתקשרו מהחברה בקשר לכך, אך כמובן שלא יצרו עימנו קשר. לסיכום, הורידו לנו לילה במלון, הקדימו טיסה ב- 22 שעות. מה כדאי לעשות והאם יש עוד אנשים שנתקלו בתופעות דומות? דרך אגב, החבילה היתה של חברת "השטיח המעופף".
 

odedg

New member
בעיה עם דילים וטיסות שכר, במיוחד

שלום, לא סיפרת מתי האירוע היה, אך מאחר ונראה כי הכל כבר מאחור, ונשאר החור בכיס והטעם הרע בפה, כדאי לפנות להנהלת החברה במכתב רשום ולדרוש פיצוי של ממש על הפרת הסכם. כדאי לעיין באמת גם בפירוט של האותיות הקטנות שעל גבי שוברי הכרטיס וכן התקנון. אם העינינים לא יוסדרו, ניתן לפנות לתביעות קטנות או לארגוני הצרכנים שאולי קודם לכן ינסו לסייע בעניין.
 

avielss

New member
ההה מזכיר לי משהו

עברתי ליד חנות ובחלון הראווה היה משפט יפה "טעמו המר של האיכות הגרועה ועוגמת הנפש נשאר הרבה אחרי שהמתיקות של המחיר מתפוגגת"
 
למעלה