דיסקאברי מתכוננת לפרו-טור...

דיסקאברי מתכוננת לפרו-טור...

ירוסלאב פופוביץ האוקראיני כנראה סגור בקבוצה. שילוב מעניין פופו וארמסטרונג, השאלה היא מי מהם יגיע לטור ומי לג'ירו? ואולי שניהם יגיעו גם לטור וגם לג'ירו?
 
דיברתם על יורשים?

השילוב של פופו+לאנס+ברונייל, אני לא יהמר (כי ההימורים שלי תמיד נכשלים), אבל אני ממש ממש ממש ממש לא יופתע אם ירוסלאב פופוביץ' יזכה במהלך הקריירה שלו בגרנד טורס (בעיקר בזה שמתקיים בצרפת
).
 
יורשים עתידיים...

דרוג ה-UCI עד גיל 25. אין הפתעות בצמרת, ואלוורדה, קונאגו ובונן, בהפרש ענק מהאחרים.
 
פופו לא מגיע על תקן של פועל...

בעקבות המעבר לפרו טור, כל הקבוצות יצטרכו להתחזק. כשהמטרה היא להחזיק יותר מכוכב אחד בקבוצה. פופוביץ' כנראה יוביל את דיסקאברי באחד מהגרנד טורס (ג'ירו?) בלטרן ואזבדו יובילו בגרנד טור אחר (וואלטה?) וארמסטרונג בגרנד טור האחרון (טור?). צריך לזכור שבפרו טור לכל מרוץ הקבוצה חייבת להגיע עם 2 מתוך 5 הרוכבים הבכירים שלה.
 
הוצאת לי את המילים מהמקלדת

זוכרים איך הראס טען שמה שהוא רוצה זה ללמוד מארמסטרונג איך לנצח? אובכן, עכשיו הוא כבר יכול להרשות לעצמו לשלוח את הילדים לאוניברסיטת מדריד
 
זה לא רק ה-$$$$$, אבל זה בעיקר...

אני כן חושב שמקצועית USPS (דיסקאברי) תרמה להראס ותתרום בעתיד לפופו. אבל ללא המשכורות הענקיות שהובטחו להם, יכול להיות שהם היו מוותרים על ההתקדמות המקצועית. ובכל מקרה אני שמח שפופו מגיע לדיסקאברי, אני חושב שהוא כישרון ענק. ואני חושב שבדיסקאברי הוא יוכל לממש את עצמו (וגם יהיה יותר עשיר). ולגבי כישרונות עתידיים, יש לנו 2 סוגים שונים של רוכבים. והשאלה היא מי מהם יצליח להשתלט על הענף בתקופה הפוסט לאנסית. המטפסים: קונאגו וואלוורדה (מצויינים בהרים בינוניים בנג"ש) או השענים: רוג'רס, פופוביץ' וקארפטס.
 
הבהרה...

פופוביץ' וקארפטס הם לא רק שענים, הם רוכבים מגוונים (שורדים מצויין בהרים) שהצד החזק שלהם הוא נג"ש.
 
ועוד הבהרה

לא ברור מה למד הראס ביו. אס. פוסטל: לטפס הוא כבר ידע מקודם, ונגד השעון הוא עוד לא למד ללכת. אז מה הוא למד? איך לנצח בוואלטה בלי קבוצה? בשביל זה הוא עזב את קלמה? ברור שלא. קלמה קבוצה דלת תקציב, וביו. אס. פוסטל אולי לא קידם את ענייניו המקצועיים (אלא נאלץ לעבוד עבור ארמסטרונג בלי לקבל עזרה דומה בוואלטה), אבל ענייניו הכלכליים השתפרו פלאים. אז ברור שלפחות במקרה של הראס, השיקול היה כלכלי בלבד. במקרה של מנואל בלטראן, מדובר ברוכב כישרוני גם אם קצת גחמני, שיש לו תקופות טובות יותר ופחות. גם ביו. אס. פוסטל הוא עשה קצת צרות, אבל הוא מעולם לא היה מוביל שלהם. קשה לי לראות קבוצה רצינית מציעה לבלטראן תפקיד של מוביל.
 
ארמסטרונג עדיין מתחרה באירופה

ברגעים אלו הוא רוכב יחד עם ג'ורג' הינקפי בתחרות בגרמניה של זוגות נגד השעון. כרגע מוביל הצמד של CSC בובי יוליק ויינס פוקט.
 
למעלה