דיס- המלצה על כלנית בטבע בישוב כלנית- מוזנח ולא מתוחזק

yasulin

New member
דיס- המלצה על כלנית בטבע בישוב כלנית- מוזנח ולא מתוחזק

שלום לכולם.
אתמול חזרנו כל המשפחה (תשעה משפחות) מנופש של חמישה ימים בכלנית בטבע בישוב כלנית. בדר"כ איני נוהגת לכתוב ביקורות רעות אולם כולנו היינו תמימי דעים לגבי איכות המקום והרגשתי צורך להעביר הלאה ע"מ שלא יהיו מאוכזבים כמונו.
מדובר במתחם של עשרה צימרים בשני טורים שבקצה אחד שלהם יש פינת מנגל עם הרבה שולחנות ובקצה השני יש בריכה נחמדה (שהיא הייתה בערך הדבר היחידי שנחמד שם) עם פרגולה גדולה.
דבר ראשון- שתי הפרגולות- הן של הבריכה והן של המנגל מקורות רק עם במבוקים דקים/ יוטה ולא עם קירוי שמגן נגד גשם. בשבת בערב החל גשם חזק ו- 20 אנשים נאלצו להתפזר לחדרים במקום לשבת בכיף בפרגולה.
יש מלא מלא זבובים. הם לא מרססים או שמים מלכודות זבובים ולכן אם משארירים דלת פתוחה ליותר משניה- כל החדר התמלא זבובים. מכיון שהילדים הקטנים שלי לא תמיד זכרו לסגור דלת כשיצאו לבריכה- החדר התמלא זבובים שפשוט חיו איתנו עד סוף הנופש. גם במתחמי הישיבה יש מלא זבובים מה שמעיק מאוד על הישיבה.
בחלק מהחדרים לא היו מים חמים לאורך כל הנופש. הבוילרים הם על גז ולמרות זאת לא חיממו את המים ובנוסף, עקב כך היה ריח חריף של גז מדי פעם. החדרים צפופים. הגלריה למעלה שבה היו מיטות הילדים קרובה מדי לתקרה והבת הגדולה שלי (בת 9 בסה"כ) נאלצה להוריד את המזרון לריצפה ע"מ לא לקבל מכה בראש כשהיא קמה. המיטה בחדר ההורים תופסת את רוב החדר ויש שם ארון אחד קטן שאולי מתאים לזוג אבל לא למשפחה של חמש נפשות. כתוצאה מכם חלק מהבגדים נשארו בתיקים על הריצפה מה שהפך את החדר לצפוף יותר. התמונה בטלויזה אצלנו נעלמה פעמים ובצימר אחר גם פעם אחת.
הרצפות בחדר נעשות מאוד חלקות אם הן מתרטבות כך שכשהילד נכנס אחרי הבריכה ומעט מטפטף על הריצפה- הילדה הקטנה שנכנסה אחריו החליקה- וזה קרה כמה פעמים.
בבקרים קמתי כולי עקוצה ברגלים - ולא מיתושים (בוודאות).
בעלת הבית לא הראתה את פרצופה אפילו לא פעם אחת בשביל להתעניין באורחים שלה. יש לה שני מנהלי משק מהכפר הסמוך ואותם הזעקנו על כל בעיה (והזעקנו אותם הרבה- בגלל המים החמים, התמונה בטלויזה שנעלמה, חשמל שלא היה בפרגולה וכו'). יאמר לזכותם שהם היו מקסימים ועזרו לנו בכל. ולא מדובר על להזעיק מישהו מהבית הסמוך, אלא מהכפר הסמוך...
החדרים לא מאובזרים בצלחות, סכום וכו'. כשדודה שלי ביקשה סכום הביאו לה לחדר עבור כל החדרים ואנחנו היינו צריכים ללכת אליה לקחת במקום שכל חדר יהיה מאובזר בפני עצמו
ולקינוח- ביום האחרון כשארזנו את התיקים- ראינו עכבר על הספה בחדר. לכו תדעו כמה זמן הוא ישן איתנו...

בקיצור- מומלץ בחום להתרחק מהמקום. הדבר היחידי שנחמד שם זה הבריכה ומצקן המי עדן שיש בכל חדר, אבל זה לא שווה תשלום של 1000 ש"ח למשפחה ללילה....
לשם בטוח לא שלא נחזור ונמשיך גם להמליץ שלא להגיע.
חג שמח לכולם
 

אורנה 20

New member
מצטערת בשבילכם על החוויה

אולי בעתיד כנסו לפורום לפני חופשה להתייעץ לגבי מקומות
 
רבים מעמיתיי נרדמו בשמירה על איכות המקום שלהם

קשה לי לקרוא את הדברים,כואב לי מצד המארח שאני יכול להעריך איך הוא מרגיש אחרי ביקורת קשה כמו זאת,וקשה לי מצד האורחים שמשלמים ממיטב כספם ומקבלים את מה שמתואר כאן.לדעתי רבים מעמיתיי בעלי הצימרים שמתחילים עם צימרים יפים,נקיים ומאובזרים,מתחילים ככל שחולף הזמן לראות את האורחים כמובן מאליו,מנורה נשרפת אומרים לא נורא מה יכול להיות אני אחליף בפעם אחרת,איכות הצימרים האחרים הולכת ועולה עם הזמן,בעלי מתחם צימרים גדול ,לא מסוגלים להשקיע את ההשקעה הנדרשת,ולכן המתחם שלהם הופך עם הזמן למקום מיושן,וגורם לביקורות מהסוג הזה,אני גם לוקח בחשבון שהמבקרים קצת נסחפים,אני מכיר את זה שכשאורח מתאכזב ממשהו מסויים הוא לא יכול לכתוב רק עליו,כי אחרת יגידו שהוא קטנוני,ואז מוסיפים עוד דברים,זבובים,פרגולה,מיטות קרובות לתקרה,טלוויזיה שנעלמה פעם או פעמיים (לא שאני מזלזל בתקלות הללו,אבל אם לא היה הטריגר שבגללו התלוננו הדברים האחרים לא היו עולים) אחד הדברים שהכי מכעיסים אותי אצל עמיתיי בעלי הצימרים,הוא חוסר הקשר עם האורחים,לא מקובל עליי שמארח לא פוגש את המארח לפחות 3 פעמים עם האורח,בזמן הקבלה,פעם אחת באמצע האירוח,וכמובן בסיום או הפרידה מהאורח,אחד הסיבות שאני לא מוותר על הגשת ארוחת בוקר,היא כדי לפגוש את האורחים,לשאול איך עבר הלילה,ואם צריכים משהו,הייתה תקופה שלא יכולתי להגיש ארוחת בוקר,פניתי למישהו בישוב שעבודתו הייתה הכנת ארוחות בוקר,ובמפורש ביקשתי להביא את הארוחה אליי הבייתה,ואני הוא זה שהיגשתי אותה,וזאת כדי שאוכל לפגוש את האורחים וגם כדי שאוכל לראות את הארוחה בעצמי ,(אני רוצה לראות מה הגישו,)
 

yasulin

New member
תודה לשניכם על התגובות

אני יודעת שזה מאוד קל למצוא סיבות להתלונן אבל אני מקווה שתאמין לי שאומר לך שאני לא טיפוס שמתלונן בקלות.
לא הייתי רושמה לתפוז לפני כך שאם עשיתי מאמץ להירשם במיוחד בשביל לחלוק את חוויותי אז כנראה שהמצב באמת היה גרוע.
חשוב לי לציין שמהחופש כן נהנתי אך לא בגלל הצימרים. ממש לא. אך ורק בגלל החברה והבילוי המשפחתי. וכולנו במשפחה היינו תמימי דעים בנוגע לאיכות הצימרים.
המצחיק הוא שכשדודה שלי הזמינה את המקום היא אמרה לבעלת המקום שזו שנה שניה שאנו עושים נופש משותף ואנו מחפשים מקום שנוכל לחזור אליו כל שנה בסוכות במקום לחפש. אני מתארת לעמי שאתה מבין מה המשמעות של זה- שאם היינו מרוצים אז כל שנה היא הייתה יכולה לסגור 9 צימרים מתוך 10 עבורנו. אבל אין ספק שלשם כבר לא נחזור.
אם הבעיה הייתה רק הטלויזיה- לא הייתי חושבת על להתלונן בפומבי. תקלות קורות (למרות שכשזה קורה רבע שעה לפני משחק כדורגל חשוב אז בשביל בעלי זה ממש סוף העולם
), אבל יש דברים מינימלים שבעל צימר חייב לדאוג להם- מים חמים (אם זה היה חד פעמי ונפתר- לא הייתה בעיה אבל זה חזר על עצמו כל הנופש ובת דודה שלי נאלצה במהלך ארבעה ערבים לקלח שלושה ילדים קטנים בצימרים אחרים), ריסוס נגד זבובים- אם הייתה תלויה אפילו מלכודת אחת יכולתי לתת להם את הקרדיט על נסיון למנוע אבל מה שהיה שאת המניעה אנחנו ניסינו לעשות- תלינו אנחנו סביב הפרגולה 15 שקיות שקופות עם מים כי שמעתי שזה מונע זבובים- זה לא עזר..., וקירוי נורמלי נגד גשם כך שנוכל לשבת בחוץ גם כשגשום. לא היה קר ובהחלט היה ניתן לשבת בחוץ אם היה קירוי נורמלי.
וריח הגז החריף... למרות שהבנו שלא מדובר בדליפה אלא שזה נובע מהבוילרים זה עדיין לא נעים.
המקום מלא פוטנציאל וחבל שהוא ממש רחוק ממימוש.
אני כן חייבת לציין לטובה את מנהל המשק והעוזר שלו שכן ניסו לעזור כמה שניתן ובאו כל פעם שהיתה בעיה.
יש לי תחושה שאם הם היו בעלי המקום- זה היה נראה אחרת.

נקווה שיהיה יותר מוצלח שנה הבאה.
חג שמח
 

kobia2307

New member
חייבים פיקוח רגולטורי על הצימרים

התלונות על הצימרים נשמעות שוב ושוב ופוגעות פעם אחר פעם בכל מי שמארחים באהבה ומטפלים בצימרים שלהם ובאורחיהם מכל הלב.
בעבר היה ניסיון של משרד התיירות ליצור דרוג אחיד לצימרים אשר יחייב את בעל הצימר לעמוד ב-140 פרמטרים שונים ובביקורות תקופתיות על מנת לקבל את הדירוג ( IBB למי שזוכר ) אבל הפרוייקט החשוב הזה התאדה ונעלם...
אם לא נתעורר כולנו ונעלה את הדרישה הזו למשרד התיירות להחזרת דירוג IBB לצימרים נמשיך לשמוע על מקרים כאלו מצערים מבלי למנוע את המקרה הבא. לא יתכן מצב שלאורח בצימרים אין איפה להתלונן לגבי השירות שקיבל ואין גורם מרכזי שיבדוק בצורה אובייקטיבית את תלונת האורח ( שלא בהכרח תמיד צודק ).
דרך אגב כיום אתר משרד התיירות ( או GOGLIL.CO.IL ׂ) מציגים עדין את הצימרים אולם נוספו להם עוד המון אתרי צימרים שכלל לא דורגו בעבר בדירוג IBB
 
140 פרמטרים,אתם תהיו מוכנים לשלם עבורם?

אני מניח שחלק מ-140 הפרמטרים ייקרו את העלויות,וכמו שאני מכיר את הישראלים הם לא יהיו מוכנים לשלם ,או הם ישלמו אך יקטרו למה כל כך יקר,לפעמים נדמה לי שיש ישראלים שמתגעגעים לימי הקפיטליזם שהיו בישראל בשנות ה-50 וה-60 ובתחילת שנות ה-70,האמת גם אני מתגעגע,העניין הוא שאני הפנמתי שהימים הללו לא יחזרו,אבל אם ישנם עדין אנשים שרוצים קפיטליזם הם צריכים לבחור ממשלה קפיטליסטית,כי מי שדורש פיקוח ורגולציה מתכוון לחזרה לימים הללו,ועם הממשלות של השנים האחרונות זה בלתי אפשרי
 

kobia2307

New member
אוצר הגליל זה ממש לא הכיוון

140 פרמטרים הכוונה שיבחנו את הצימר ב-140 נקודות שונות כמו איכות המזרון , האם יש מנורות לילה ליד המיטה , האם יש אינטרנט אלחוטי , האם יש מראה וכו'
לא כל דבר כזה יעלה כסף ואם יעלה אז זה חלק מההשקעה להביא את הצימר לרמה טובה מינימאלית טובה
לגבי רגולציה קצת הלכתם רחוק עם קפיטליזם ועוד מילים יפות , בסך הכל צריך גוף מרכזי שאליו הצרכן יפנה אם יש לו תלונות על הצימר ולאור הכישלונות בעבר של כל מיני איגודי בעלי הצימרים שהוקמו בעבר אני חושב שמי שאמור לקחת את העניינים לידים זה משרד התיירות באמצעות המחלקה הכפרית שלו
 
מזרן טוב עולה כסף,אינטרנט עולה כסףואני מניח שעוד 138 נקודות

אני הרבה שנים בפורום,ובענף,תמיד אלה שהציעו את הרגולציה היו אלה שמימילא יש להם ,וגובים 1000-1200 ש"ח ללילה,אם הייתי גובה 1000 ש"ח ללילה הייתי שם עוד 240 נקודות,זה לא חוכמה לשים דברים בצימר ולהעלות את המחירים,מראה,שעון,סכו"ם יש לכולם,כשמדברים על רגולציה,מדברים על דברים שעלולים לייקר את עלות הארוח בצימר
 
למעלה