דירוג הפורום- מקום 5

Rapgamer

Well-known member
שלי:

5. לוקה- בהמשך לדיון מסיבוב שעבר, ננצל את הבמה למניפסט ארוך מהרגיל שגם יסביר את ההדחה וגם יזמין אתכם לתובנות של דיון רחב יותר.

אז נתחיל מהמובן מאליו- הסקילסט שלו שווה יותר ( גם של אמביד אגב). בעוד שהקייס להדחת אמביד די פשוט (אנדר אצ'יבינג עקבי בפלייאוף), הקייס להדחת לוקה יותר מורכב. הוא מתחלק לשניים- סגנון משחק והישגים קבוצתיים.

א. סגנון- לוקה מחזיק בכדור יותר מדי. זה נכון גם באופן ישיר, כי הוא מוביל את הליגה במשך החזקה בכדור 3 שנים רצוף, אבל גם באופן עקיף- הוא לא עושה שום דבר אוף דה בול. לא שומר, לא זז בלי כדור, לא עושה את המהלכים הunselfish שעוזרים לקבוצה. אחוז גבוה מדי מהזמן שלו בלי הכדור מתבזבז על ריב עם שופטים ולכן זה לא מפתיע שהצוות המשלים התקשה העונה to buy in. במילים אחרות זה סוג של היעדר מנהיגות.

סגנון המשחק של לוקה מוביל לstagnance התקפי. בשנים קודמות לא עפתי על הסגנון אבל הערכתי את ההישגים ודירגתי אותו גבוה יותר, מה שמוביל אותי לחלק השני-

ב. הישגים- הכישלון של דאלאס העונה הוביל אותי לdeep dive שכלל ממצאים יחסית מפתיעים. למשל העובדה שהרייטינג של דאלאס בשנים האחרונות מאוד יציב על +3 בדקות שלוקה על המגרש. זה פלוס יחסית נמוך שיכול להימחק בקלות בדקות הספסל. בשנים קודמות ברנסון הוביל את דקות הספסל שדאלאס ניצחה באופן עקבי. אלא שהעונה הספסל מפסיד ליריבות וכך גם המאזן בכללותו. כלומר כבר הרבה שנים לוקה בונה יתרון קטן בלבד בדקות שלו, והעונה אין את הספסל האיכותי ששומר עליו/מגדיל אותו. זה לא תומך בטענה האינטואיטיבית שלוקה הוא תעודת ביטוח ל45 ניצחונות (מה גם שנוכחנו לדעת העונה שזה לא המצב).

בהסתכלות רחבה על ההישגים של לוקה- he can take you this far. עשה סדרות סיבוב ראשון של tough out, הייתה לו את הריצה המרשימה בעונה שעברה שהציגה כנראה את התסריט האופטימי של הקבוצה. העונה בא לידי ביטוי התסריט הפסימי- גם החיסרון של ברנסון וגם מה שאני רואה בתור תחושת מיאוס של השחקנים שסביבו, עם ירידה ברייטינג הגנתי ממקום 7 לפני שנה למקום 25 השנה.

המעלות של לוקה ידועות ואני לא חולק עליהן. הוא מכונה לייצור מבטים, הוא מפלצת פלייאוף, הוא השפיל את בוקר במגרשו הביתי בגיים 7 בעונה שעברה. אבל נכון להיום יותר קשה לי לדמיין את לוקה זוכה בטבעת בהשוואה למספר שחקנים, כולל כאלו שדירגתי מתחתיו. חבר'ה שיודעים לתת 90% מהתפוקה של לוקה ולעשות את זה בקונטקסט יותר קבוצתי ובריא. אני חושב שלוקה ינצח ברמות הכי גבוהות רק כאשר הוא ישפר את ההרגלים שלו, בין אם זה יקרה בדאלאס או במקום אחר.
 

Krit123

Well-known member
נתחיל מהסוף - אני לא חושב שהסגנון שלו ימנע ממנו לזכות באליפות מול אלו שדורגו תחתיו על סמך היכולת שהציגו (או פשוט לסחוב קבוצה רחוק יותר), בהינתן צוות מסייע ראוי לשני הצדדים. ומי מהם בדיוק משמש תעודת ביטוח ל45 ניצחונות בסגל חלש..? אולי רק אמביד. למעשה אני חושב שיאניס ויוקיץ היחידים כרגע שהייתי צפה מהם לסחוב קבוצה קרקשה למאזן בסגנון year in and year out. נוסיף שבעונה כזו של 40 וקצת ניצחונות מאת השחקנים בדבוקה, הייתי הכי מפחד לפגוש את לוקה בסיבוב הראשון.

שווה לציין שהקבוצה החזיקה במאזן 29-26 לפני שקיירי הגיע, ובמאזן חצוי (33) במשחקים בהם לוקה שותף. נחת שם הבחור הכי לא יציב בליגה, בתמורה למוביל הכדור המשני איתו לוקה למד להסתדר יחסית (דינווידי), ובתמורה לפיני סמית', הלוא הוא שר ההגנה ושחקן ליבה שהיווה גורם מחבר לאורך הקדנציה בדאלאס (והוא home grown). מה ששוכחים לציין, זה את העובדה שקליבר (סגן שר ההגנה) פספס מעל חצי עונה בעקבות פציעות שהובילו לdown year.
בקיצור, נשמע סביר. אכן כישלון, רק ממש לא קולוסאלי או בהכרח מעיד בצורה מקיפה לגבי לוקה. בגלל היותו אובראצ'יבר, הרוויח בקלות את חמת הספק. צריך כאן לפחות כישלון יחסי נוסף שניתן לחבר לעונה חלשה לפני שמסיקים מסקנות לגבי התקרה שלו בסגנון הנוכחי. כאמור הבנאדם משחק עם הצוות המסייע הכי גרוע בהשוואה לאחרים כבר 4 שנים בערך.
אולי ישנו יקום מקביל בו אנשים מתווכחים האם טייטום ראוי להיות מדורג טופ 12 בידיעה הוא בקושי גירד פלייאוף עם שארלוט.

אהבתי את ההערה לגבי השופטים ואפשר לחזק את הסטגנטיות בנתון שנתקלתי בו ואין לי כוח לחפש לגבי חיתוכים לסל. הנאגטס איפשהו בצמרת ודאלאס כבר כמה שנים בתחתית.
עוד לגבי הסגנון, שווה לומר שקיד זורק אותו קצת לפוסט בניסיון להימנע מכדרורים. בשנתיים שקדמו לכך הוא עמד על 1 ו1.6 פוזשנים בממוצע, אצל קיד 2.6 ו-3.6 בהתאמה.
 

FrecCo

Member
לא מביןבכדורסל אבל חיכיתי ששמו יוזכר כדי להגיד שלוקה ב5 זה סנאב לא משנה מה הנסיבות
הוא הכי טוב בעולם בלשים את הכדור בסל ובפער מסוים
הפאדיחה של 2023 היא צירוף של נסיבות והקבוצה שלו בנויה בערך הכי גרוע שאפשר עבור הסגנון שלו
שימו סביבו קבוצה הגנתית ראויה והגמר האזורי של 22 הוא כבר לא התקרה
היה ונשאר מספר 3 בעולם (ואני פאנבוי ידוע של סטף מזה כמה שנים) וגם זה רק לעת עתה
תרמתי את שלי לדירוג ביי
 

Krit123

Well-known member
5. ג'ימי באקטס
קקה על אמביד. לא מסכים עם יובל שהוא ראוי להמשיך אך יש מקום לאזן את הדירוג שלו נועם.
 

fatnoam

Active member
כמובן שלוקה זה סנאב ב-5, להאשים אותו בחוסר הישגיות כשזעזעו לו את הקבוצה זה לא כזה רציני. צפיתי בדאלאס המון, קבוצה שאפשר לשנוא כי היא גורמת לך לצפות לדברים מקאולי סטיין או להתגעגע לחזרתו של הארדוואי ג׳וניור הפצוע.
הטרייד בעונה שעברה לחלוטין derailed את הקבוצה מתכניותיה המקוריות, והטנקינג בסוף בשביל הבחירה גם נספר בסטט׳.

יובל, אתה מרעיף מחמאות על המספרים של ברונסון, כאשר הוא לפרקים פשוט נכנס לואקום של לוקה. הרי סביב בראנסון לא הייתי בונה קבוצה שלמה שמחכה רק שתיצור, אלא משהו הרבה יותר מאורגן וכנראה כולל בול האנדלרס נוספים. קצת כמו האופוריה סביב ג׳ורדן פול שנכנס לסיטואציה של סטף וניצל אותה ל(חוזה )מקסימום.

זו תהיה עונת מבחן עבור לוקה, אבל עדיין מדובר בסקורר הטוב בליגה כנראה, ועוד זיליארד דברים נוספים. הדחיה מהסגנון היא מובנת; אני הכי שנאתי את יוסטון של הארדן. גועל נפש של כדורסל. לוקה התאהב בסקורינג יותר מדי, וזה מביא אותו להביא את הסגנון ההליוצנטרי למחוזות הארדן הדוחים, במקום לשאוף לאיזורי סטיב נאש, ולא יודע מג׳יק ג׳ונסון או וואטאבר.

קורה בקריירות של סופרסטאר שנזרקות עונות לפח, זו האחרונה של לוקה. זה גם וויק אפ קול עבורו. לא חושב שהעונה הזו מעידה על יכולתו האמיתית, וגם בעונה הזו הוא מילא את הסטט׳ שיט (ואת האוזניים של השופטים בשיט) בטירוף.

נראה מה יהיה , 5 זה מוקדם, אבל נראה בהימורים האחרים.
 

fatnoam

Active member
5. אמבייד -
לא חושב שיש לי מה להוסיף לקייס. אני מקווה שהזכייה באם וי פי תוריד אותו מהשטויות האלה ותגרום לו להתעסק בניצחונות נטו. לפי הניחוש שלי, זה לא המצב.

אמבייד מפלצת בשני צידי המגרש, אני חושב שהשאלה אצלו זה בגישה, הוא לא בא לטרוף, הוא פציע, לפעמים מוכר. לכן הוא לא בקלאס של יאניס ויוקיץ למרות שהסקילז לגמרי שם.
 

Rapgamer

Well-known member
תגובה מרוכזת
טל- הנתונים שהבאת הם בהחלט מתכון למאזן מפסיד. להיות חצויים במשחקים שלוקה משותף, וגם הרייטינג של +3 בדקות שלו שעקבי על פני העונות האחרונות ולא בונה יתרון יציב לדקות הספסל.
הסיבה שהטרייד על קיירי בוצע מלכתחילה היא שדאלאס אכזבה השנה וניסו to shake things up. זה לא שדברים עבדו שם ופתאום הכל נהרס עם הטרייד.
הבעיה שלי עם הסגנון זה הדרך בה הוא מגביל שחקנים טובים שמשחקים לצדו. לכן אני חושב שזה סגנון שמציב לך תקרה. הזינגר זכה לכינויים "לא שחקן כדורסל" לפני שדורג אצלכם בטופ 50. ברנסון היה afterthought לצד לוקה עד שדורג אצל כולנו בtwenties בלעדיו. וכשקיירי הגיע הדיבור היה שיתרון הביתיות עדיין זמין->אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בסיבוב הראשון-> הם עולים באנקר מהפליי אין-> רגע למה הם מפסידים בלי הפסקה.
ברנסון, קיירי או זינגר- אני חושב שכל אחד מהם היה מפיק יותר משותפות עם יתר דיירי הטופ 10, מאשר עם לוקה.

מנגד, ואין טעם להכחיש זאת, אחד היתרונות של הסגנון הריכוזי של לוקה שהוא אמור להבטיח לך רצפה קשיחה. אבל השנה אפילו זה לא קרה. אם לסיים במקום ה11 זה כישלון לא קולוסאלי אני לא יודע מה אמור להיות הרף לשחקן טופ 5.

מודה שלא הבנתי מתי לוקה הרוויח את התווית של אובר אצ'יבר. הייתה לו עונה מוצלחת אחת בקריירה ברמה הקבוצתית שאחריה הגיע הכישלון הנוכחי. מולו עומד ג'ימי באטלר שאנשים קברו את הסיכויים שלו לעבור ליטרלי בכל סיבוב מחדש.

ודבר אחרון- דירגת את ג'ימי 6 ואז דירגת אותו 5. מעוניין להבהיר?

============
נועם- שחקנים ש"נכנסים לואקום" הם לא שחקנים שמובילים לניצחונות. ברנסון הוביל את דאלאס לניצחונות כשלוקה היה בחוץ- גם בעונה הרגילה וגם לפלייאוף. יותר מזה, לקלוע 30 ו40 נקודות במשחקי פלייאוף זה לא "מילוי ואקום" אלא פשוט יכולת מצוינת. לא מוצא דימיון לג'ורדן פול (שחקן מוכשר בפני עצמו אגב). ועל הדרך נתקן- פול לא קיבל חוזה מקס'.

מה שקשה לי להבין זה את חוסר הקישור בין דברים שמאוד קשורים זה לזה. אתה אומר- הסגנון ש לוקה דוחה, והעונה של דאלאס נזרקה לפח, אבל גם בעונה הזאת הוא מילא את הסטט' שיט.
ובכן- הוא מחזיק יותר מדי בכדור, זה ממלא את הסטט' שיט, אבל זה גם מתכון לבינוניות קבוצתית או במקרה של העונה אחרונה מתחת לבינוניות.
 

Krit123

Well-known member
מאזן חצוי כולל הסרטץ' החלש עם קיירי כן? שהוא בעצם ליבת הטיעון שלך, ומוזר לי לשים כל כך הרבה משקל עליו בהתאם לנסיבות (האופי/התאמה של קיירי והחשקנים שהועברו תמורתו). בעצם לא מוזר, פשוט לא הוגן. 29-26 בסגל מאוד חלש זה יפה. האחרים לא היו עושים פה לימונדה.
לא נכון לומר שהטרייד בוצע כי הם אכזבו. הטרייד היה פאניק טרייד תמוה שנועד לכפר על הנטישה של ברונסון ולמנוע מלוקה להתחיל לתהות לגבי עתידו.

אפשר לטעון שהסגנון מגביל חלק מהשחקנים הטובים ובאותה המידה מטיב עם שחקנים מוגבלים. בכל אופן הדוגמאות לא סוחבות. השימוש שלך בברונסון רק הולך ונעשה פחות ברור לי. אתה מתבטא as if הם נכשלו ביחד, ואז ברונסון השתחרר ממנו ועשה גמר אזורי עם הניקס. או לחלופין נתן פלייאוף טוב, הוחזר לנפטילן והקבוצה דשדשה לפני שהועבר בטרייד במהלך העונה. אחי הם סיפור הצלחה שהופסק באמצע. ברונסון התחיל שדרוג במעמד וביכולת תחת קיד, ואז עזב. זה מה שקרה. הם מאוד הצליחו, ואז הפסיקו לשתף פעולה.
לעומת זאת שיתוף הפעולה עם קיירי לא נגמר... לקחת 15-20 משחקים משותפים ולהסיק מהם שאחרים היו מפיקים יותר.. על סמך מה? תן להם הזדמנות להיכשל באמת לפני כן.
הזינגר לא עשה שדרוג, הוא השתקם. החזקתי ממנו יותר כשתפקד לצד לוקה. דורג 60 אצלי אשתקד וקצת מעל העונה. כאמור השיפור שלו התבטא בכישלון להגיע לפלייאין בתור גלגל שלישי בוויזארדס. איך זה מוכיח שהוא ינצח לצד אחרים בטופ 10 אני לא יודע, הרי ברגע שהבנאדם עזב הם הגיעו להישג השיא. הסטרץ' שלו מאז הסדרה השנייה מול הקליפרס מלמד יותר עליו מאשר על לוקה, והיא לא מציגה אותו באור חיובי.
לדעתי אתה מבלבל כאן שדרוג בסטט/נגיעות בהתקפה עם תקרה גבוהה יותר בהכרח. אולי הזינגר מגיע למספרים טובים עם טייטום/באטלר/אמביד, מעניק להם תקרה עדיפה? לדעתי לא.

אני לא מכחיש שהוא נכשל בלהבטיח רצפה העונה. אני פשוט אומר שלדעתי מדובר בהבלחה ושהאחרים לא מגיעים לרצפה הזאת עם סגל דומה, מה גם שהסגנון שלו לא הוכח כמפסיד עדיין, בטח בהשוואה אליהם. הוא הרוויח את הלייבל של אובר אצ'יבר כי בהשוואה לאחרים הרוסטר שלו היה כמעט בדיחה לאורך 4 עונות והוא כמעט הדיח את הקליפרס במו ידיו, פעמיים, ואז עקץ גמר מערב מול הפייבוריטית בכניסה.
ביחס לציפיות שהיו ממנו ומהקבוצה בזמנו הוא תמיד התעלה, עד לעונה הנוכחית.

ודבר אחרון- דירגת את ג'ימי 6 ואז דירגת אותו 5. מעוניין להבהיר?
ג'ימי של מקום 6 הרשים אותי יותר מג'ימי של מיקום 5. במקום הראשון ידורג ג'ימי של המקום הראשון, שזה שדרוג לעומת ג'ימי שדורג אצלי במקום העשירי במקור.

וברצינות, הייתי צריך עוד קצת שכנוע כדי שיעקוף בחזרה את אמביד, אז נעזרתי בכם.
 
נערך לאחרונה ב:

Rapgamer

Well-known member
מאזן חצוי כולל הסרטץ' החלש עם קיירי כן? שהוא בעצם ליבת הטיעון שלך, ומוזר לי לשים כל כך הרבה משקל עליו בהתאם לנסיבות (האופי/התאמה של קיירי והחשקנים שהועברו תמורתו). בעצם לא מוזר, פשוט לא הוגן. 29-26 בסגל מאוד חלש זה יפה. האחרים לא היו עושים פה לימונדה.
לא נכון לומר שהטרייד בוצע כי הם אכזבו. הטרייד היה פאניק טרייד תמוה שנועד לכפר על הנטישה של ברונסון ולמנוע מלוקה להתחיל לתהות לגבי עתידו.
ליבת הטיעון שלי הוא שהסגנון של לוקה לא בריא לקבוצה, ומקשה על שחקנים סביבו לפרוח.
אני מתקשה להבין איך אתה גוזר מהמאזן השלילי של דאלאס מאזן חצוי (עם לוקה) ומהמאזן החצוי גוזר מאזן חיובי (לפני הטרייד). אלה פשוט להטוטים חסרי משמעות. אף אחד לא מבודד את המאזן של פיניקס עם בוקר ואת של הלייקרס עם AD. אם תטרח לעשות את זה תמצא שוב שלוקה נכשל בהשוואה ליתר.
אם אתה כל כך מתעקש לבודד את האפקט של לוקה אז דפדף לחלק העליון של הפוסט- רייטינג +3 בשנים האחרונות.

הטרייד היה פאניק טרייד כי הקבוצה לא עמדה בציפיות. למה שמישהו יכנס לפאניקה אם הכל עובד לפי התכנית?
אפשר לטעון שהסגנון מגביל חלק מהשחקנים הטובים ובאותה המידה מטיב עם שחקנים מוגבלים. בכל אופן הדוגמאות לא סוחבות. השימוש שלך בברונסון רק הולך ונעשה פחות ברור לי. אתה מתבטא as if הם נכשלו ביחד, ואז ברונסון השתחרר ממנו ועשה גמר אזורי עם הניקס. או לחלופין נתן פלייאוף טוב, הוחזר לנפטילן והקבוצה דשדשה לפני שהועבר בטרייד במהלך העונה. אחי הם סיפור הצלחה שהופסק באמצע. ברונסון התחיל שדרוג במעמד וביכולת תחת קיד, ואז עזב. זה מה שקרה. הם מאוד הצליחו, ואז הפסיקו לשתף פעולה.
ברנסון "קפץ מדרגה" ברגע שלוקה נפצע. זו לא הייתה קפיצת מדרגה אמיתית, הוא פשוט היה ממש טוב גם לפני כן אבל הסגנון של לוקה מנע מזה להתבטא.
לעומת זאת שיתוף הפעולה עם קיירי לא נגמר... לקחת 15-20 משחקים משותפים ולהסיק מהם שאחרים היו מפיקים יותר.. על סמך מה? תן להם הזדמנות להיכשל באמת לפני כן.
הייתה להם הזדמנות להצליח העונה והם נכשלו. אז ככה אני קורא לזה- כישלון. בעונה הבאה תהיה להם הזדמנות נוספות להצליח או להיכשל...
הזינגר לא עשה שדרוג, הוא השתקם. החזקתי ממנו יותר כשתפקד לצד לוקה. דורג 60 אצלי אשתקד וקצת מעל העונה. כאמור השיפור שלו התבטא בכישלון להגיע לפלייאין בתור גלגל שלישי בוויזארדס. איך זה מוכיח שהוא ינצח לצד אחרים בטופ 10 אני לא יודע, הרי ברגע שהבנאדם עזב הם הגיעו להישג השיא. הסטרץ' שלו מאז הסדרה השנייה מול הקליפרס מלמד יותר עליו מאשר על לוקה, והיא לא מציגה אותו באור חיובי.
בכלל לא השתמשתי במילה שדרוג. הוא פשוט היה פחות טוב לצד לוקה.
גם לא השתמשתי במילה הוכחה. הדבר היחיד שהוכח הוא שהזינגר טוב יותר בוושינגטון מאשר בדאלאס.
הוא הרוויח את הלייבל של אובר אצ'יבר כי בהשוואה לאחרים הרוסטר שלו היה כמעט בדיחה לאורך 4 עונות והוא כמעט הדיח את הקליפרס במו ידיו, פעמיים, ואז עקץ גמר מערב מול הפייבוריטית בכניסה.
ביחס לציפיות שהיו ממנו ומהקבוצה בזמנו הוא תמיד התעלה, עד לעונה הנוכחית.
לא הבנתי איך הדחות בסיבוב הראשון הן אובר אצ'יבינג. אנחנו בטופ 5 אחי, זה לא הישג לנצח 45 משחקים ולהפסיד בסיבוב הראשון. לקרוא לסגל שלו "בדיחה" זה לא מחזיק מים כשהם משחקים כדורסל טוב בקבוצות אחרות.
הייתה לו עונה אחת של אובראצ'יבינג (21/22) ועונה אחת של אנדראצ'יבינג (22/23). בלקסיקון שלי זה לא מספיק כדי לתאר אותו בתור אובראצ'יבר, בטח לא בהשוואה לשחקנים אחרים בטופ 5 שעקומת ההישגים שלהם מרשימה פי כמה משלו.
הכדורסל האינדבידואלי של לוקה תמיד היה מרשים ואני לא חולק על האיכויות שלו. פשוט לקלוע מלא נקודות לא עונה להגדרה של אובר אצ'יבינג.
וברצינות, הייתי צריך עוד קצת שכנוע כדי שיעקוף בחזרה את אמביד, אז נעזרתי בכם.
אז כדי להבהיר- אמביד מדורג אצלך 6? זה חשוב כי זה מה שיקבע בשורה התחתונה מי מביניהם יוביל בדירוג המשוקלל.
 
נערך לאחרונה ב:

Krit123

Well-known member
ליבת הטיעון שלי הוא שהסגנון של לוקה לא בריא לקבוצה, ומקשה על שחקנים סביבו לפרוח.
אני מתקשה להבין איך אתה גוזר מהמאזן השלילי של דאלאס מאזן חצוי (עם לוקה) ומהמאזן החצוי גוזר מאזן חיובי (לפני הטרייד). אלה פשוט להטוטים חסרי משמעות. אף אחד לא מבודד את המאזן של פיניקס עם בוקר ואת של הלייקרס עם AD. אם תטרח לעשות את זה תמצא שוב שלוקה נכשל בהשוואה ליתר.
אם אתה כל כך מתעקש לבודד את האפקט של לוקה אז דפדף לחלק העליון של הפוסט- רייטינג +3 בשנים האחרונות.
הסגנון שלו לא בריא, לא אומר שהסגנון הבריא של האחרים מציב תקרה גבוהה יותר. אנחנו לא משווים את לוקה ליאניס או יוקיץ'.
אין כאן להטוטים, אני מנסה להגיד שהם קבוצה חלשה שעמדה בציפיות מרבית העונה ואז נכשלה עם קיירי.
הטרייד היה פאניק טרייד כי הקבוצה לא עמדה בציפיות. למה שמישהו יכנס לפאניקה אם הכל עובד לפי התכנית?
איזה ציפיות אמורות להיות לקבוצה עם דינווידי כסגן? אותן ציפיות לא ריאליות התבססו על הגדולה של לוקה נטו. מה גם שמאזן 29-26 בסגל הזה הוא הצלחה בעייני. אפשר להיכנס לפאניקה בהסתכלות רחבה בליגה בה כוכבים לא מהססים לבקש טרייד, ובידיעה שהוויתור על ברונסון רק הפך למגוחך ומתריס יותר עם הזמן, גרר תגובות של לוקה עצמו. לא הפעם הראשונה בה הם מבצעים מהלכים מוזרים.
ברנסון "קפץ מדרגה" ברגע שלוקה נפצע. זו לא הייתה קפיצת מדרגה אמיתית, הוא פשוט היה ממש טוב גם לפני כן אבל הסגנון של לוקה מנע מזה להתבטא.
אני רואה את ברונסון מאז עונת הרוקי, הוא לא היה כזה טוב. בתור רכז שצריך את הכדור ביד הוא השתפר בלעדיו תחת קיד, ואם הדיכוי של לוקה לא מנע מהם להגיע לגמר אזורי, אז מה הטיעון פה בעצם? אתה כאילו מנסה לשכנע אותי שהסגנון מנע מהם הישגים, למרות שהם עשו גמר אזורי ואז הפסיקו לשתף פעולה.
נשתמש בקלישאה - לוקה לא חייב לברוח מהאריות בצמרת, מספיק שהוא עוקף הטרף מאחור. זה שברונסון אולי היה עושה גמר עם יוקיץ' לא אומר שהוא היה עושה יותר מגמר אזורי לצד באטלר.
הייתה להם הזדמנות להצליח העונה והם נכשלו. אז ככה אני קורא לזה- כישלון. בעונה הבאה תהיה להם הזדמנות נוספות להצליח או להיכשל...
לא הייתה הזדמנות ריאלית להצליח באמת. נכשלו להגיע לפלייאין. בתמונה הכללית ובהתאם לנסיבות זה לא אומר הרבה.
בכלל לא השתמשתי במילה שדרוג. הוא פשוט היה פחות טוב לצד לוקה.
גם לא השתמשתי במילה הוכחה. הדבר היחיד שהוכח הוא שהזינגר טוב יותר בוושינגטון מאשר בדאלאס.
הוא לא טוב יותר מהגרסה שלו בבועה לדעתי. השתמע מהדברים שלך שהוא השתדרג אם לא החזקנו ממנו שחקן כדורסל לפני כן. אני עדיין לא מחזיק ממנו שחקן מנצח, הוא נכשל בוושינגטון. כאמור הוא יכל להיות "יותר טוב" ברמה האישית לצד טייטום, ולהגיע לשומקום. דיכוי לצד שחקן אחד לאו דווקא מתרגם לתקרה גבוהה לצד אחר.
לא הבנתי איך הדחות בסיבוב הראשון הן אובר אצ'יבינג. אנחנו בטופ 5 אחי, זה לא הישג לנצח 45 משחקים ולהפסיד בסיבוב הראשון. לקרוא לסגל שלו "בדיחה" זה לא מחזיק מים כשהם משחקים כדורסל טוב בקבוצות אחרות.
הייתה לו עונה אחת של אובראצ'יבינג (21/22) ועונה אחת של אנדראצ'יבינג (22/23). בלקסיקון שלי זה לא מספיק כדי לתאר אותו בתור אובראצ'יבר, בטח לא בהשוואה לשחקנים אחרים בטופ 5 שעקומת ההישגים שלהם מרשימה פי כמה משלו.
הכדורסל האינדבידואלי של לוקה תמיד היה מרשים ואני לא חולק על האיכויות שלו. פשוט לקלוע מלא נקודות לא עונה להגדרה של אובר אצ'יבינג.
כי יש דבר כזה שנקרא הישג לשעתו. ביחס לציפיות הם תמיד הצליחו, עד לעונה.
אז כדי להבהיר- אמביד מדורג אצלך 6? זה חשוב כי זה מה שיקבע בשורה התחתונה מי מביניהם יוביל בדירוג המשוקלל.
כן.
 

Rapgamer

Well-known member
הסגנון שלו לא בריא, לא אומר שהסגנון הבריא של האחרים מציב תקרה גבוהה יותר.
באטלר עשה פעמיים פיינלס ועוד גמר איזורי, דרך היריבות הכי קשות בליגה, עם צוות מסייע יחסית צנוע. בעיני זו מסקנה מתבקשת.
איזה ציפיות אמורות להיות לקבוצה עם דינווידי כסגן?
הציפייה שלי מכל כוכב על היא לכל הפחות להגיע לפלייאוף.
היו ללוקה הרבה סגנים- דינווידי, פיני סמית', הארדווי, ווד. באמת חסר שם כוכב משני אבל פה מגיעות הדוגמאות של זינגר, ברנסון וקיירי שהבאתי.

אתה כאילו מנסה לשכנע אותי שהסגנון מנע מהם הישגים, למרות שהם עשו גמר אזורי ואז הפסיקו לשתף פעולה.
כל עוד הם הגיעו להישגים לא הורדתי ללוקה נקודות על סגנון. דורג אצלי 3 בעונה שעברה. אבל כשהסגנון בעייתי והקבוצה נכשלת, מתעוררת אצלי התהייה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע עם הסגנון הנוכחי.

נשתמש בקלישאה - לוקה לא חייב לברוח מהאריות בצמרת, מספיק שהוא עוקף הטרף מאחור. זה שברונסון אולי היה עושה גמר עם יוקיץ' לא אומר שהוא היה עושה יותר מגמר אזורי לצד באטלר.
לא יודע לאן ברנסון היה מגיע לצד באטלר, זה לחלוטין ספקולציה. אני מעריך שאם היית מחליף בין לוקה לבאטלר בעונות האחרונות אז ההבדל העיקרי היה שמיאמי הייתה מגיעה להישגים פחות טובים.

לא הייתה הזדמנות ריאלית להצליח באמת. נכשלו להגיע לפלייאין. בתמונה הכללית ובהתאם לנסיבות זה לא אומר הרבה.
לא מבין למה.

הוא לא טוב יותר מהגרסה שלו בבועה לדעתי. השתמע מהדברים שלך שהוא השתדרג אם לא החזקנו ממנו שחקן כדורסל לפני כן. אני עדיין לא מחזיק ממנו שחקן מנצח, הוא נכשל בוושינגטון. כאמור הוא יכל להיות "יותר טוב" ברמה האישית לצד טייטום, ולהגיע לשומקום. דיכוי לצד שחקן אחד לאו דווקא מתרגם לתקרה גבוהה לצד אחר.
לדעתי התקופה של הזינגר בדאלאס הייתה פחות טובה מאשר בניקס או בוושינגטון. גם אני לא מחזיק ממנו מי יודע מה, פשוט זו דוגמה לשחקן מוכשר עם skills שהולך לאיבוד בסגנון של דאלאס.

כי יש דבר כזה שנקרא הישג לשעתו. ביחס לציפיות הם תמיד הצליחו, עד לעונה.
אובר אצ'יבינג הוא הישג מעבר לציפיות. ההדחות של לוקה בסיבוב הראשון לא מבטאות אובר-אצ'יבינג, בודאי לא בקונטקסט של טופ 5 או בהשוואה לג'ימי.
 

Krit123

Well-known member
באטלר עשה פעמיים פיינלס ועוד גמר איזורי, דרך היריבות הכי קשות בליגה, עם צוות מסייע יחסית צנוע. בעיני זו מסקנה מתבקשת.

לא יודע לאן ברנסון היה מגיע לצד באטלר, זה לחלוטין ספקולציה. אני מעריך שאם היית מחליף בין לוקה לבאטלר בעונות האחרונות אז ההבדל העיקרי היה שמיאמי הייתה מגיעה להישגים פחות טובים.
את כולן באטלר עשה במיאמי עם ספו, לצד באם, שהוא טוב בהרבה מהסגנים שהיו ללוקה. באטלר שיתף פעולה בקריירה עם טאונס, ווייד, אמביד, לוקה הכוכב היחיד ששיחק עם אף אחד. באטלר עדיין פתיל קצר וטיפוס לא קל. בארגונים אחרים הדברים היו נראים אחרת.
לא יכל להסכים פחות שמיאמי הייתה מגיעה לפחות, הם היו בונים סביבו קבוצה מעולה. בדאלאס באטלר לא היה מרים אותם לגמר אזורי לטעמי.
הציפייה שלי מכל כוכב על היא לכל הפחות להגיע לפלייאוף.
היו ללוקה הרבה סגנים- דינווידי, פיני סמית', הארדווי, ווד. באמת חסר שם כוכב משני אבל פה מגיעות הדוגמאות של זינגר, ברנסון וקיירי שהבאתי.
הם לא סגנים ראויים ואפשר לפספס פלייאוף איתם. אני לא מחמיר כמוך בציפיות פלייאוף ללא הקשר לסגל, אפשר לפספס פלייאוף במידה ולא מדובר בדפוס. העונה לא הייתה כושלת לאורכה (טיי למקום החמישי לפני הטרייד), היא התרסקה כשקיירי הגיע. חורה לי ששנינו החמרנו עם קיירי ומכירים בבעיות שלו, ופתאום לעשות איתו סטרץ' חלש נענה בקנס. הוא התאמה חלשה ללוקה, התמורה הייתה ענפה, והוא טרללה על כל הראש. חייב לתת להם הזדמנות להיכשל פרופר.
כל עוד הם הגיעו להישגים לא הורדתי ללוקה נקודות על סגנון. דורג אצלי 3 בעונה שעברה. אבל כשהסגנון בעייתי והקבוצה נכשלת, מתעוררת אצלי התהייה עד כמה רחוק הוא יכול להגיע עם הסגנון הנוכחי.
למה להגיד "הם"? ברונסון כבר לא היה שם, הוא לא נכשל איתו. התהייה במקום (בהשוואה לאחרים בדבוקה) במידה והיה נשאר והיו דורכים במקום או לוקחים צעד אחורה. הוא טרם נכשל בסגנון הנוכחי בהינתן מספר 2 ראוי.
לדעתי התקופה של הזינגר בדאלאס הייתה פחות טובה מאשר בניקס או בוושינגטון. גם אני לא מחזיק ממנו מי יודע מה, פשוט זו דוגמה לשחקן מוכשר עם skills שהולך לאיבוד בסגנון של דאלאס.
בניקס לפני הפציעה היה שחקן אחר. הוא טוב בוושינגטון בערך כמו שפול יהיה טוב בוושינגטון, לא מרשים במיוחד. וצריך לומר שהוא עדיין אבוד, הוא 3'7 מוכשר שאמור לתת אימפקט של לאורי מארקנן והסגנון שלו טרם משפיע חיובית על ניצחונות, אפילו בתור כינור שלישי. הוא לחלוטין לא מממש את הפוטנציאל שלו, מהותית שום דבר לא השתנה.
אובר אצ'יבינג הוא הישג מעבר לציפיות. ההדחות של לוקה בסיבוב הראשון לא מבטאות אובר-אצ'יבינג, בודאי לא בקונטקסט של טופ 5 או בהשוואה לג'ימי.
כמעט להדיח אחת מהפייבוריטיות פעמיים זו התעלות על ציפיות בעייני, בקונטקסט שלהם לדירוג/מעמד שלו נכון לאותה השעה. בעונתו השנייה בלבד הקליפרס היו על החבלים בבועה עד שקייפי נפצע והוא סובב קרסול. במפגש השני הם הובילו 3-2 למרות תמורה כמעט אפסית מאת קייפי וברונסון, שקרלייל אפקטיבית מחק מהרוטציה. בצירוף לגמר האזורי בעונה לאחר מכן ואיכות הסגל הכללי, אובר אצ'יבינג בעייני
 

Rapgamer

Well-known member
אז אפשר לסכם שיש בינינו מחלוקות גם בשאלות היפותטיות וגם על דברים שקרו.

שאלה לסיום- מה הציפיות שלך מלוקה בעונה הקרובה? מה יחשב אצלו להצלחה ומה לכישלון?
 

Krit123

Well-known member
הציפייה היא פלייאוף, להתחרות על ביתיות. קשה לראות אותם הופכים לקונטדרים תוך שנה, אז זו תהיה הצלחה. עכשיו גיליתי שרג'י בולוק עבר לספרס, אז הם תולים תקוות בג'וש גרין הגנתית. למרות שאני בעדו ובעד גרנט וויליאמס, לא רואה איך זה מחזיק. גרנט הוא יותר סוויצ'ר מאשר פריימרי דפנדר לעמדות 3-4 שרודף סביב חסימות וכו'. ג'וש מסוגל לשמור רכזים נמוכים? לא יודע.. בקיצור אלא אם כן הרוקי סנטר פתאום הופך לקסלר ווקר, אני צופה שיהיו hot mess כזה בהגנה.

כישלון יהיה לפספס פלייאוף, או להגיע אליו ממש בקושי, מהצד הלא נכון של הפלייאין בדרך לתבוסה בסיבוב הראשון.

עריכה: האמת שתכננתי להפנות את השאלה לנועם, שמחזיק מקיירי טופ 25 ומדרג את לוקה טופ 4 לפחות. אולי סיבוב הבא אם יפספס פה
 
למעלה