דירוג הפורום: מקומות 19-20

Rapgamer

Well-known member
שלי:

20. ג'יילן ברנסון- לפני שהתחלתי לדרג לא חשבתי שיגיע לכאן. אבל למה בעצם? השחקן הכי טוב בקבוצה שהגיעה לסיבוב השני, כל שאר השחקנים שיכולים לומר זאת נמצאים בטופ 10 שלי (ספוילר). השוויתי אותו לפוקס בתור גארדים שהם scoring first, ההערכה שלי שברנסון>פוקס הייתה אחד העוגנים בדירוג הפנימי בדבוקה הנוכחית. הוא שחקן פנטסטי בסט אופנס ולכן גם מככב מול הגנות פלייאוף. אם נחזור לשנה שעברה אני חושב שיש לו הרבה מניות בהצלחה של דאלאס, ולהיעדרות שלו יש מניות בכישלון שלהם העונה.

=====תזכורת קצרה- עד כאן דירגנו שחקנים בטייר 3 שהם בקליבר אולסטאר. עכשיו אני עולים חצי מדרגה לטייר 2.5- כמעט סופרסטארים.
*במידה ופול ג'ורג' היה מדורג השנה זה כאן מבחינתי, בין ברנסון לשחקן הבא-

19. טריי יאנג- עקרונית אני עדיין מאמין בכישרון ההתקפי הנדיר שלו אבל אחרי שנתיים של תוצאות יחסית מאכזבות כבר קשה לתת לו להינות מהספק. התקפית הוא שווה מקום בטופ 10-12, שחקן סופר טכני עם תשובה לכל מה שתזרוק עליו. אלא שהגנתית הוא חור שקשה לסתום, ומי שציפה ממנו להיות אפקטיבי אוף דה בול לצד דז'ונטה התבדה.
 

Krit123

Well-known member
הסברים קצרים אולי נרחיב בהמשך

20. פוקס
להוציא את הקליעה משלוש הוא שיפר את המגרעות האחרות - חזר לשמור, פרח מתוך שיתוף פעולה והכיל שנמוך בהיררכיה, שיפר את משחק הביניים ובכך הפך לשחקן שפורח גם בדקות סטטיות מול הגנה עומדת ולא רק במגרש הפתוח, הלוא הוא הלחם והחמאה שלו.
לטעמי במידה וחבר לקבוצה שלא עונה לשם מאנק (הוא אחלה שום דבר נגדו) היה פורח בסדרה לעומת שורת הנעלמים (סאבו, הורטר, קיגן מורי בחצי מהסדרה ובארנס), אז הם כנראה היו עוברים את האלופה המכהנת. ואולי פציעה אחת באצבע פחות גם הייתה עוזרת.

19. ג'יילן בראון
עדיין מחזיק בתואר הנכסף "הג'יילן הטוב בליגה". לפחות עד לעונה הפריצה של ג'יילן סמית. דירגתי אותו די באוטומטיות האמת, אני דווקא מתחבר להשגות.
 

fatnoam

Active member
20. האליברטון
בניגוד לבראנסון המדהים, שאתה רואה את התקרה, אצל האליברטון אין תקרה. יש בו קצת מלוקה, קצת משיי. בכדורסל של היום יש יותר מקום לסלימס. הוא קולע טוב ומטפל בכדור ורואה משחק ומנהיג. נכון שאין ציפיות אבל הוא מייצר אותם. השחקןן נראה כמו סופרסטאר בהתהוות.

19. דארון פוקס
אני חושב שאמרתם הרבה דברים נכונים, אבל בשלב זה של המשחק הגענו לשחקנים שעושים הבדל שהם על המגרש, ופוקס הוא כזה. במיוחד ברבע הרביעי השנה. הוא המהיג, הוביל, ביצע, שיחק פצוע. הוא כיכב.
מבאס להפסיד לווריירס נכון, אבל פרגנתם לבראנסון סיבוב שני… הניקס היו יוצאים מהסדרה הזו? ודאי שלא.
בסופו של יום לשחקנים בפלייאוף סטט׳ מאוד דומה עם יתרון קטן לפוקס, אבל בראנסון טיפה יותר יעיל.
 

Rapgamer

Well-known member
ג'יילן ברנסון בסדרה נגד מיאמי- 31 נקודות ב50% מהשדה, 6 אסיסטים על 2 איבודים.
ג'יילן בראון בסדרה נגד מיאמי- 19 נקודוות ב41% מהשדה, 3.5 אסיסטים על 3.5 איבודים.

אז לשאלתך- השם של ברנסון לא טופ 20. היכולת כן.
 

Rapgamer

Well-known member
זה סיבוב של יישור קו.
אני וטל חולקים 17 מתוך הטופ 18, ההבדל היחיד שאצלי נכנס באם ואצל טל יאנג.
אצל נועם טיפה יותר קשה לעקוב אבל גם כאן כל אחד ניפה שחקנים שכבר הודחו אצל השני.

שני דברים קטנים לנועם לגבי ברנסון-
1. אמרת שהניקס בודאות לא היו עוברים את גולדן. אני מסכים שגולדן פייבוריטית אבל אם להיות כנים- גם היינו מניחים שהניקס לא יעברו את קליבלנד, לולא ראינו אותם נותנים להם בראש.
2. הסטט' של ברנסון בפלייאוף ובפרט היכולת שלו הייתה טובה בבירור משל פוקס. המספרים שלו יותר טובים והם הגיעו בסדרות בקצב משחק הרבה יותר נמוך.
 
למעלה