דירוג הפורום: מקומות 41-45

Rapgamer

Well-known member
אני ממשיך עם טייר 4- סופר רול פליירס

45. ואן פליט- שחקן שאני אוהב גם מבחינת הסקילסט (שילוב של קליעה-מסירה-הגנה ברמה טובה) וגם מבחינת הגמישות בתפקיד. הוא יכול להיות אופציה שנייה סבירה בהתקפה או לזוז הצידה בקלות ועדיין לתרום כמעט מבלי לגעת בכדור. הקושי שלו לייצר seperation מול הגנות פלייאוף מוריד אותו לtier הנוכחי.

44. מרכוס סמארט- קצת דעך בהגנה בהשוואה לשנים קודמות והיה קצת פחות טוב מוויט לאורך העונה הרגילה. אלא שאני חושב שסמארט מביא איתו הרבה intangibles- מנהיגות, winning plays, פוזשנים של פוסט אפ פה ושם. הוא מופיע במשחקים גדולים וחילץ את בוסטון מצרה בשני הניצחונות הכי קשים שלהם בפלייאוף (גיים 6 בפילדלפיה בפיגור 3-2, גיים 6 במיאמי בפיגור 3-2). יהיה מעניין לראות האם הוא מצליח להביא את ההשפעה החיובית שלו גם לממפיס.


טייר 3ב- קליבר אולסטאר. הטייר הזה סופר צפוף והחלק הכי קשה בדירוג.

43. זאק לאבין- סקורר טוב מאוד ותו לא. מודה שקצת נשבר לי ממנו, חיפשנו בנרות שיפור מינורי אצלו כמוסר אבל זה פשוט לא קורה. כשהידית מאופסת קשה לעצור אותו, בשאר הזמן הוא לא תורם בשום פרמטר. העובדה שהסקורינג שלו כן יעיל, ושהיו לו לאחרונה עונות בקליבר אולסטאר, גורמות לי לדרג אותו מעל הרול פליירס שתופסים את רוב המקומות ב44-50.

42. לאמלו בול- ניפח מספרים בקבוצה שהייתה לא תחרותית בעליל השנה. אין ספק שהוא טוב גם בסקורינג וגם בפליימייקינג אבל אני חושב שהיוסאג' שלו התחיל לעבור את גבול הטעם הטוב. בנוסף לכך קשה להדגיש עד כמה הוא היה גרוע בהגנה העונה. יש לו את הכישרון להיות כוכב אבל הוא צריך לשחק בקבוצה יותר בוגרת ועם מנהיג, שני דברים שחסרים בהורנטס.

41. ג'וליוס רנדל- ב3 השנים האחרונות נבחר פעמיים לאחת מחמישיות העונה ועדיין יש לי הרגשה שחלקכם תדרגו אותו נמוך מ41. יש לו יכולת כדרור וקליעה מרשימים לשחקן עם הנתונים הפיזיים שלו. שתי הבעיות העיקריות הן קבלת החלטות (בבחירת זריקות ובנטייה להחזיק יותר מדי בכדור) וdrop off משוגע מהעונה הרגילה לפלייאוף. אני לא חושב שהמשחק שלו בהכרח קורס מול הגנות פוסטסיזן כמו שיש שם בעיה מנטלית שהוא לא מצליח להשתחרר ממנה.
 

Krit123

Well-known member
45. ואן פליט

44. רנדל

צדק ראפ, אני פחות קונה אותו כעסקת חבילה. הייתי מוסיף שלצד הפן המנטלי, הקושי בפלייאוף נובע מהפער בפיזיות והסקאוטינג, במהלך העונה הרגילה לקבוצות חלשות אין ראש או שומרים להתמודד עימו, בפוסט סיזן קל יותר לשרטט את החולשות, וברגע שמשווים את הפיזיות משהו בו בדרך כלל מתערער.

43. מקסי
למרות ש-two guards נמוכים הפכו למקוצה, אני חושב שטייריס יוצא מופסד מהציוות בין הארדן לאמביד. הם לא ששים להיפרד מהכדור, כל אחד מהמניעים הסטיסטיים שלו. בשל לדפוק מספרים בהנחה שיחפשו אותו. חייב להשתפר בהגנה (היה לא רע בעונת הרוקי אגב), לא יזיק לו לחבור לרכז גבוה ביום מן הימים.

42. דז'ונטה מורי
אכזב העונה וחשף אופי בעייתי משהו. גרוע בלהגיע לקו וקשה לבנות על הקליעה שלו, כך שנוצר רושם שעל מנת לקבל ממנו 6-8 אסיסטים (או פשוט תפוקה מסוימת) תצטרך להעניק לו נפח יפה של כדרורים וFGA's.

41. דריימונד גרין
אני התרשמתי שדריי התקמבק העונה או לכל הפחות בלם מגמה שלילית, אז אני לגמרי פתוח להצעות פה, תרביצו כמה פרופוגרינדה שאתם רוצים.
 

Rapgamer

Well-known member
לא תקבל ממני כאן פרופגנדה, מסכים עם הball park של השמות שציינת.
כן שמתי לב לאותה מגמה מהסיבוב הקודם שאתה נותן קצת יותר קרדיט ממני לסקוררים יחסית חד מימדיים, בין אם מקסי שהדחתי סיבוב אחד לפניך או לאבין ולאמלו שממשיכים אצלך לסיבוב הבא (ואולי יותר? נחכה בסבלנות בלי ספוילרים).
 

fatnoam

Active member
45. פאולו באנקרו - the guy’s a menace. חזק, עם סקיל, אתלט, לא נגר. מגיע מלא לקו, ממש חיה עם כדורסל. חושב שנצפה לעונה מאוד טובה ממנו. כדורסל השלשות הביא איתו המון רכות לליגה, ושחקנים חזקים ואגרסיבים פורחים גם אם הם אנדרסייזד בצבע.

44. אוון מובלי - אני חושב שממש זלזלתם בו, הוא אחלה שחקן, חכם ומגוון, ובגרף עליה מתמיד. כאילו אני מופתע שג׳וליוס ראנדל מופיע פה אצלכם ואתם אשכרה מעדיפים אותו על מובלי? באיזה עולם?

43. דמאר דרוזן - פייר, אני לא יודע אם הוא פשוט לא נכנס ל-50 שלכם או שפשוט דרגתם אותו גבוה יותר, אבל הוא בהחלט ראוי לפיפטי, עדיין סקורר בחסד, עדיין ווינר שוטס, עדיין יודע לייצר סל מכלום.

42. ברוק לופז - לא זוכר לאחרונה שחקן שהזדקן כל כך טוב, נראה שבכל שנה הוא רק נהיה חשוב יותר ויותר לקבוצה שלו. אני לא ממש מאמין שהוא זוכה בתואר שחקן ההגנה של העונה בכל קבוצה אחרת, אני חושב שיאניס לצידך משדרג את היכולת שלך לשמור אבל ללא ספק הזכיה ואפילו המועמדות מעלה את קרנו.

41. קריסטאפס פורזינגיס - עונת שיא של הלטבי, שלצד שיפור בסקורינג ובריבאונד בעיני בעיקר הראה שיפור בהבנת המשחק שלו וברצון שלו להיות חלק מקבוצה ולא סתם להרים שלשות לא קשורות. זה די מדהים כי זה קרה בסיטואציה מפסידה, מה שמוכיח לי שבאמת הוא התבגר והשתנה וזה לא היה בגלל הקבוצה.
 

Rapgamer

Well-known member
אז אתה אומר- סיאקם לא מספיק טוב בתור אופציה ראשונה בהתקפה של קבוצה של 40 ניצחונות, בוא נדרג מעליו אופציה שנייה בקבוצות של 30 ניצחונות.

מחבב את באנקרו, חושב שהוא ווליום סקורר שלא תורם מספיק מסביב כדי לעבור את הרף לטופ 50. נגיד אם השארת את מקסי ולאבין בחוץ, שניהם סקוררים יותר טובים ויעילים ממנו לדעתי.

מובלי שחקן התקפה מוגבל, הוא נראה מגוון אבל למעשה הוא לא ממש קולע מחוץ לצבע, יעידו על כך 9.8 נקודות למשחק בסדרת הפלייאוף שלו השנה מול הניקס. מה שמיצ'ל רובינסון עשה לו (ולג'ארט אלן) בריב' התקפה בצד השני של המגרש מוציא אותם singlehandedly מהטופ 50.

אוהב את ברוק לופז והוא נכנס אצלי למרות שמרגיש לי שהוא יותר על סף ה50 מאשר ה40.

הטרלה יפה לחרבן על פורזינגיס בכל הזדמנות ואז לדרג אותו כאן במקום מאודדד נדיב.

סך הכל 4 השחקנים הנ"ל עם 0 בחירות לאולסטאר או לחמישיית העונה בשנים האחרונות, סיאקם לבדו עם 4 כאלה. diggity check yo'self before you wreck yo'self.
 

fatnoam

Active member
אגב את ואן פליט, מקסי ולאבין לא דירגתי בכלל, כנראה הייתי צריך לתת שם קצת אהבה בחמישיה הקודמת, כנראה במקום בארנס ודירק ווייט להכניס שניים מהם.

בקשר לביקורת שלכם על סיאקם ממקודם - כן, את כל מי שכתבתי כאן הייתי לוקח לפני סיאקם בדראפט חלומות כזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
וואלה להכניס את באנקרו ל 50 אחרי עונת רוקי, נשמע לי מוגזם.
מילא אם היה נותן איזה עונה מטורפת.
יש לו פוטניצאל ענק אבל כרגע זה עדיין בגדר פוטנציאל.

אהבתי את הדירוגים של ואן פליט
למרות שאני משוחד, אני בכל זאת חושב שלאבין יכול להיות מדורג קצת יותר גבוה...לא הרבה אז אולי זה לא קריטי כל כך.
ובטח שדרוזן צריך להיות יותר גבוה.
 

fatnoam

Active member
אין כזה הבדל בין סיאקם לפורזינגיס בעיני אם אתה רוצה להחליף בינם קדימה.

כל השחקנים כאן ברמה דומה בעיני, ולמעשה עוד איזה שניים שלושה מהבאץ׳ הבא גם קשורים לפה
 

Rapgamer

Well-known member
אין כזה הבדל בין סיאקם לפורזינגיס בעיני אם אתה רוצה להחליף בינם קדימה.
אני חושב שההבדל מאוד גדול... סיאקם סקורר עדיף, יוצר לאחרים יותר טוב בפער, שחקן הגנה עדיף בהרבה, גמיש מבחינת עמדה/סגנון משחק, ועושה את כל הנ"ל בקבוצה יותר טובה.

בוושינגטון אני נוטה להעדיף את קוזמה על פני הזינגר, אם כי שם הפערים קטנים.
 

Krit123

Well-known member
תגובה מרוכזת

*עשיתם אוברייט קל ללופז. הוא מלך בדרופ, לא מסתדר מדהים בכיסויים אחרים. ואני חושב שרק לבוסטון יש סגל הגנתי עדיף על הנייר, הוא מלווה בשתי מועמדים לDPOY בחמישייה.

*אולי עשינו אנדרייט קולקטיבי לקליי? הופתעתי שלא נכנס או התקרב במיוחד אצלכם, אז באיחור נשתף נתון שנתקלתי בו - הוא שותף ב20 משחקים העונה בהם סטף ישב בחוץ, הווריורס החזיקו במאזן 12-8 והוא סיפק 26 בממוצע במהלך הסטרץ'. בהנחה שסטט מיוז הבינו מה אני רוצה מהם.

*באנקרו וקייפי היו בגבוליים אצלי. אני לא מתנגד לכניסה של באנקרו, פשוט הייתי מעדיף על הקשקש. פורזינגס מקרה מעניין כי לשאלה "מי עדיף הוא או לופז?" מציבה התלבטות כנה, אך לדעתי איך דרך לתרץ את ההישגיות הדלה שלהם כקבוצה. ביל-קייפי-קוזמה, שלישייה שהייתה אמורה לגרד פלייאין, כך שהכניסה לגיטימית אך מיקום גבוה מדי.

*למרות שמובלי גבוה מדי, אם אתה מתעדף את הסקילסט שלו אני לגמרי מבין את הסנטימנט. לדעתי הוא מתפספס קצת תחת המאמן והשיטה (הציוות עם אלן לצד קו אחורי נמוך) והוא נעל את רנדל הרמטית.

*לגבי לאמלו, לא הייתי מגדיר אותו כסקורר, הוא מוסר נדיר לפני הכל.

*גורדון לא הופיע אצל אף אחד מכם. זה נטו הטרלה בשביל שאני יאלץ ללכלך עליו.
 

Rapgamer

Well-known member
תגובה לתגובה

* לופז- דירגתי באמצע בין שניכם, אני גם חושב שהוא קרוב יותר לfifties הנמוכים מאשר לforties הנמוכים.

* קליי- אחד היחידים שדוקא אנחנו בקונצנזוס לגביו. היה לו שם באמת סטרץ' יפה אבל אני לא חושב שזה ריאלי לבנות התקפה סביבו, ובסדרה נגד הלייקרס הוא פשוט התאדה. מסוג השחקנים שאם היו מסיימים חזק את העונה היו משתחלים פנימה לדירוג.

* באנקרו וKP- לא שקלתי אפילו את באנקרו. זה לא שהיכולת שלו מאוד רחוקה מהרף של ה50 אבל בעיני יש מעל 50 שחקנים שמשפיעים על ניצחונות יותר ממנו.
אני מעדיף את מיילס טרנר על פני הזינגר. הנוכחות שלו בהגנה משנה את הגאוגרפיה של המגרש יותר מאשר זו ההתקפית של הזינגר בעיני. וכפי שכתבתי כאן, אני התרשמתי שקוזמה היה מעט עדיף על KP העונה.

* הסקילסט של מובלי הוא בעיני יותר ניצוצות של סקילסט מאשר משהו מגובש שאפשר באמת לעבוד איתו. שלא תבינו אחרת- הוא יהיה תותח, פשוט היום הכדרור-מסירה-קליעה הם לא באמת ברמת הגבוה הטכני שיודע לעשות הכל. זה יגיע בהמשך.

* ללאמלו יש ראיית משחק אבל העונה הוא היה ball hog. ידעת שהוא מרים 10.6 שלשות למשחק? זה 0.8 פחות מסטף. והקבוצה הייתה ממש זבל השנה. הוא נמצא גם אצלי טייר מעל מי שדיברנו כאן, אבל בתחתית הטייר הזה.
 

fatnoam

Active member
בסופו של יום, כשהזינגר נכנס היריבה עושה התאמות ולא נוח לה. נכון שהוא לא יציב וחלש לעיתים, אבל הוא הרבה יותר משמעותי ממיילס טרנר.

גורדון אצלי תיכף טל.
 
למעלה