דירק - סופי? אני מקווה

Newbie 91

New member
דירק - סופי? אני מקווה

שלום לכולם :) תודה רבה על התגובות הקודם עזר לי מאוד הייתי קצת בצבא אז לא יצא לי לעבוד על העניין, היום הגעתי לכבוד יום הזכרון אז לפני החלטתי קצת להמשיך ולתת פינישים אחרונים למודל. הדברים העיקרים שעבדתי עליהם זה המצח (שעבר שידרוג כללי), הבאמפ של הביגוד, קצת העינים וזהו בעיקורון, אשמח לשמוע תגובות ובכלל כל הערה, תודה רבה לכולם.
 

eldarinn

New member
המודל נראה מעולה.

מה שכם הטקסטורה של העור שלך מבריקה מדי (נראה קצת יותר כמו עור סינתטי) ואולי היתי הולך על BUMP במצח יותר חזק
 

Newbie 91

New member
תיקון קטן

תודה טל, האמת שנסיתי להחליש את הספק וזה פשוט נראה קצת פלסטי, אני ימשיך לשחק אם זה, למצוא משהו באמצע.
 

AyeletMor

New member
דמות מקסימה!

גם העיצוב שלה, וגם ברמה הטכנית, באמת עבודה יפהפיה. הערה קטנה אחת כן יש לי. נכון שכל המשחק של הBUMP-ים העדינים על העור הופכים את הדמות לריאליסטית ועושות את ההבדל, אבל פה זה הפך להיות כמעט היפר-ראליסטי. אם תבדוק טוב תראה שלהרבה מהשחורים יש עור פנים הרבה יותר חלק ומושלם מלאדם עם עור מעורב כמו לרבים מאתנו. לכן אם טיפה היית 'מיישר' את העור באיזור הסנטר וטיפה מוריד נקבוביות במצח, זה היה עוד יותר ריאלסטי לדעתי. כרגע זה טיפה מתאמץ ומזיע עם הריאליזם. ושו אני אומר שזו עבודה מקסימה, והדמות... אחחח... אפשר לעשות בינינו הכרות? הוא פנוי?
 
או מיסטר לוטן לונג טיים נו סי (הרבה

זמן אין ים)לגבי דירק: הוא עשוי טוב אבל יש כמה נקודות קטנות שנראה לי ששווה להתעכב עליהם. כמו שאמרו קודמי הספקיולר באזור המצח חזק מדי,למרות שהוא נראה כאילו הוא עובד בסדר לאף ולשפתיים בתנאי התאורה האלה. אני מצרף קישור לטוטוריאל עם הסבר כללי טוב לגבי יצירת עור ריאליסטי, הוא למקס אבל לא נראה לי שתהיה לך בעיה לתרגם את זה לקסיסית :) אם אתה נתקל בבעיה אני אעזור לך בתרגום.הקמטים במצח נראים לי הפוכים (הם צריכים להתקמר עם תנועת הגבות שלו וכרגע הם לא מגיבים לגבות בשום צורה), ובעיניי הם לא מספיק צפופים, אבל זה די עניין של טעם.לגבי האף הבאמפ נראה לי נכון אבל הגודל של הנקודות צריך להיות קטן יותר, בדומה לגודל של הנקודות באזור הלחי, כרגע זה נראה כמו נקבוביות מוגדלות מאוד.הייתי משנה גם את הצבע רקע או לחילופין יוצר רקע מתאים יותר, הוא קצת נבלע בו.כל השאר עשוי בעיניי בצורה טובה מאוד סחטיין עליך, שומר על כושר אפילו בצה"ל.
 

eldarinn

New member
עדין נראה שהברק חזק מדי...

נסה ללכת "עד הסוף" עם ה TOGGLE שך זה ואז להוסיף כל פעם קצת במקום להוריד כל פעם קצת..
 

ruzzO

New member
נראה מצויין.

יכול להיות שצריך להחליש את הWEIGHT של הספקולר. וגם הייתי בודק יותר דיטייל בשפתיים.(שפתייים מחורצות יותר.) יאללה לסי ג'י טוק!
 

d o g b i t e

New member
nice

אבל ... שלושה דברים שמיד צצו לי מהוויר. 1.לא כל כך חשוב, אבל הרצועה שיוצאת מאמצע האף, ממשיכה ללחי ואז משלימה את הגבות צריכה להיות יותר נמוכה. 2.בין הגבות, אזור שבאנימציה פעיל מאוד. עדיף שיהיה חלק מהגבות, כאילו המשך של הרצועה ושלא יהיה בנוי מכוכבים( מחבר של נקודות עם יותר מ-4 EDGES) 3.אנטומיה של הצוואר, אני לא יכול להגיד לך במדויק איך הצוואר בנוי אבל בעקרון יש רצועה שיוצאת מאחורי האוזן ומגיעה מתחת לגרוגרת.
 

Newbie 91

New member
תודה דוגבייט

האמת אבל כמו שאמרתי הדגש בעבודה היה יותר טקסטורות וחומרים, בכל זאת אני יגיב, ההערה הראשונה לא הבנתי בדיוק אשמח אם תסביר. השניה, ידוע לי שזה לא טוב לאנימציה, אין בעיה לסדר שם פוליגונים רבועים, פשוט אבל לא התעסקתי בזה כי אין צורך (כי אין תוכניות לאנימציה), למרות שבאמת אני תמיד מנסה לבנות נכון, החלק הזה הוספתי בסוף וזה לא הטריד אותו כל כך. לגבי הצוואר, יש אדג'ים שזורמים מאחורי הראש לכוון קדימה הצוואר כפי שזה צריך להיות, אומנם זה לא בולט כי הוא לא אדם לא רזה ולא שרירי, אז רציתי שזה יהיה מאוד סאבטל, אצל רוב האנשים זה מאוד לא בולט ולא שמים לב לזה כמעט, ניתן לראות את זה בתמונה השיידד שאני יעלה עכשיו. תודה על התגובה, אשמח לשמוע גם לגבי החומרים, תאורה וכדומה.
 

ORNEO

New member
תגובה+שאלה

קודם כל אחלה מודל מרשים מאוד, באיזה תכנה נעשה המודל פוליגונס, נרבס והאם יש לך כוונה לעשות לדמות החביבה אנימציה?
 

Newbie 91

New member
אהלן אורן

שלום לכולם תודה על התגובות. לגבי תוכנה, נעשה ב-XSI ומודל בעזרת פוליגונים. מצטער בזמן הקרוב לא נראה לי שאני יעשה איזה אנימציה עם הדמות אני כבר עובד על המודל הבא :) תודה לכולם.
 
למעלה