די לא יכול יותר

ל י ר 1

New member
די לא יכול יותר

בתור ילד בן 17 אני צריך לסבול יותר מדי לחץ מההורים. איפה להתחיל? הכל התחיל לפני 8 חודשים, כשטיילתי עם חברים באנגליה ופגשתי את הבחורה הכי מקסימה שיכולה להיות. אומנם אני צעיר אבל היא ללא ספק אהבת חיי. אבל מה? גרה באנגליה, כלומר אנחנו חיים בין טלפונים, מצלמות וכמה ביקורים בודדים. אה כן, היא גם נוצריה. ההורים שלי לא מפסיקים לזלזל לעשות הכל בשביל להפריד. בינתיים אני מסיים את הלימודים בקיץ הקרוב, ומתכנן לעבור לאנגליה (יש לי דרכון אירופאי) ובעוד שנה להרשם לאוניברסיטה, רק שהכל יקר ואני עובד כמו חמור, כי ההורים הנפלאים שלי מעדיפים שאני ארקב כל חיי כאן, בלי אהבה ובלי טעם, העיקר שחלילה לא תכנס נוצריה למשפחה (והם אפילו לא מסורתיים). לא יודע מה לעשות אני אוהב את ההורים שלי, אבל אם יגרמו לי לבחור, אני אלך עם הבחורה שנתנה לי משמעות לחיים.
 
למה אתה חושב שאתה צריך לבחור?

קשר מרחוק הוא אף פעם לא כמו קשר מקרוב. למה אתה לא יכול לעבור לאנגליה ולראות לאן הדברים זורמים. זה שאתה חושב ומרגיש שהיא אהבת חייך עדיין לא אומר שאתם נשואים בחתונה קתולית. והרבה דברים יכולים להשתנות (לטוב וגם לרע)
 

טלטוש

New member
אם אני אספר לך כמה "אהבות חיי" היו לי

לפני ואחרי גיל 17.... בכל מקרה, אתה אוהב אותה, אתה רוצה להיות איתה, אחרי שתסיים את התיכון, ואחרי שתסיים את הצבא, תוכל לנסוע לאנגליה ולממש כל מה שאתה רוצה, גם אם היא לא יהודייה. ההורים שלך בסוף יקבלו כל בת זוג שאתה תבחר. (אה, רגע לא כתבת כלום על הצבא.. ....)
 
למעלה