די לדבר שטויות על הסילבסטר!!!!!!!!!

EmpoTempo

New member
די לדבר שטויות על הסילבסטר!!!!!!!!!

האפיפיור הזה שנא יהודים אבל הנוצרים בכללית לא שונאים יהודים! ולהפך,דווקא באיסלם מופיע הסיפור של "דאר אל סאלאם" ו"דאר אל חרב". האיסלם טוענים כי כל מי שלא מאמין באל אחד צריך לההרג"דאר אל חרב",כל מי שאיסלמי שייך ל"דאר אל סאלאם" ומי שמאמין באל אחד אך לא איסלאמי נמצא ב"דאר אל סולח". אז לכו ותהנו,סילבסטר רצה להרוג אותנו אבל הוא לא היחיד! אני מציע לכם ללכת ולהינות מכל שנייה. למה?גם כי אי אפשר לשנות את סדרי העולם וגם כי כשאנחנו חוגגים אנחנו מראים שלמרות הכל אנחנו עוד קיימים ונתקיים. תרימו את הראש ותהינו.
 

beatman

Member
עלית על נקודה טובה

כולם אוהבים לשנוא את הנוצרים ואת תרבות אירופה ולהאשים אותם באנטישמיות ורצח יהודים. ואת הערבים והתרבות שלהם(שהרבה אנשים בארץ חיים לפיה) לא מאשימים בכלום,למרות שהם כבר יותר מ-80 שנה פוגעים בנו וגרמו אבידות ונזקים קשים למדינה.
 

EmpoTempo

New member
תמיד הייתה ותהיה שנאה

עלינו או על אחרים ולא משנה על מה. אז אם לא סילבסטר מבחינתי זה גם יכול להיות ז'אק שיראק וכאלה. במילא,זה לא שהחג פתאום יתבטל או משהו. דרך צלחה ושיהיה בסבבה. HAPPY NEW YEAR.
 

beatman

Member
גם לך

happy new year
 

דנטל

New member
לדעתי מאשימים יפה מאוד גם את הערבים

וגם אלה פגעו בנו וגם הנוצרים פגעו בנו, אבל לעשות מזה איזו הכללה שכל הנוצרים אנטישמים וכל הערבים רוצחים זו טעות וזה מרגיז.
 
סילבסטר זה אחד שרצה להרוג יהודים

אבל אני חצי נוצרייה, ואני לא רוצה להרוג יהודים
זה לא אומר שכולם הלכו בעקבות סילבסטר
תשימו את עצמכם בנעליים של הנוצריים שככה יורדים עליהם בגלל בן אדם 1 טמבל שאף אחד לא רצה בכלל להרוג יהודים והוא הסיט אנשים
אם כולנו נרצה, נוכל להסדיר את זה ככה שכולם יהיו מרוצים... כל אחד מחליט לעצמו עכשיו מה הוא רוצה : א. להמשיך להשבית את החג למרות ההסבר המהולל שלי שנוצרים לא שונאים יהודים. ב. לקחת את עצמך בידיים ולהחליט שאתה גומר את הדילמה הזאת ופותר את הבעיה
אי אפשר עכשיו לתקן את מעשיו של סילבסטר, אבל אפשר לתקן את מעשינו
תחשבו קצת על מה שכתבתי...
 

MAN 19

New member
חג שמח ויבוא ישוע לארץ ותיהיה גלות

אמן! חג שמח חג של אור וחיים טובים !
 
למעלה