דלוקים בגבעתרון

דלוקים בגבעתרון

צריך, צריך לפרגן למשרד הפרסום (לא הספקתי לראות את שמו) שעשה את הפרסומת למשקה האנרגיה החדש בכיכובה של להקת הגבעתרון. אחלה יציאה האמת! החלק הישראלי שבי מאוד רוצה לדעת כמה כסף הם קיבלו החבר´ה האלה בשביל הפרסומת וכל הכבוד להם על האומץ! נשאלת השאלה, מה הלאה הבחורים מאפיקים מפרסמים ויאגרה????
 
נכון...

זה הרעיון.... עשו את זה מה זה טוב :)... ובעיקר השם של המוצר.. XTC (=אקסטזי?) ... אני בטוח שלקחו את החישוב הזה.. כשחשבו על השם..
 
המוצר זה משקה.....

כמו רד-בול.... לא ידענו עד שלא ניסינו ואז היינו צריכים ללכת כל 10 דקות לשירותים... זה משהו כזה... לא יודע באיזה טעם ומה הוא מכיל.. אבל זה הסגנון.. ממממ. מפחיד.... ספוקי
.... מישהו ניסה את הסם הזה כבר?..
לילה לבן
 
הבנתי....

ואם כבר מדברים על רד בול, רק הרחתי את המשקה ולא העזתי לטעום!! יש לזה ריח של אקמול מקולקל!!!
 
חבל שלא טעמתי

כמו שאמרתי, הריח ממש הרחיק אותי מהפחית במהירות של טיל בליסטי אבל המקררים של הפחיות מה זה מגניבים...פחחחח :))
 

MOON..

New member
חייבת להגיב גם...

סוף סוף פירסומת שבאמת קשורה למוצר! לא קופידון שיורק על אנשים גלידות ודרך האוכל הם מתאהבים <למרות שאותי תמיד אפשר לשחד עם אוכל..אבל לא קשור עכשיו> בכל אופן פירסומות צעירה, רעננה ואנרגטית!! פשוט ע=נ=ק! ולפי דעתי הצעד הבא הוא פירסומת לסכיני גילוח 3 להבים עם גורילות בערפל
 
למעלה