דלית ושירלי מחליקות

stagadish2

New member
שירלי מאכזבת

כן, היא נורא עכשיו בקטע של להשתדל להיות יפה וכל זה, אבל למה להיות כל כך חסרת אופי ולעשות החלקה כמו איזו פקצה מצויה?
 

stagadish2

New member
כל הפרטים בפנים!

בנקודה כלשהי על ציר הזמן התקבעה בתרבות הפופ ההנחה ששיער חלק>שיער לא חלק. להחליק את השיער פירושו להרוס את השיער - מורחים לך על השיער כל מני תכשירים כדי שהוא חלילה לא יחזור לצורתו הקדומה והמזוויעה. רק ספרים אומרים שזה לא הורס את השיער. חוצמזה, שאחת לכמה זמן היא צריכה לחזור למספרה כדי להחליק את השערות החדשות שגדלו, זאת אומרת שהיא פאקינג משועבדת לשיט הזה. אז כן, מי שהורסת לעצמה את השיער כדי ליישר קו עם השטויות של החברה, היא, WAIT FOR IT, חסרת אופי.
 
אז באותה האנלוגיה

ניקח את כל בעלי הקעקועים, המעשנים, השותים וכנראה שעל פי מחקרים אחרונים גם את אלו שמדברים בסלולרי. כולם פוגעים בעצמם אז הם חלשי אופי.
יכול להיות שההחלקה של שירלי קשורה לרצון שלה לרצות (To satisfy) מישהו אבל בינינו? כל אחד אדון לעצמו וכל עוד הוא לא פוגע באחרים, לשפוט אותו זו חולשת האופי האמיתית.
 

stagadish2

New member
אנלוגיה בעייתית

אין איזשהו קעקוע אוניברסלי שכולם עושים - אז דווקא קעקועים כן יכולים להיות כלי לביטוי עצמי. החלקה מביאה למראה אחיד והיא לא כלי לביטוי עצמי בשום צורה שהיא.
היום זה מעט בעייתי לחיות ללא מכשיר סלולרי. לחיות בלי החלקה, לעומת זאת, אפשר.
אני חושבת שיש הבדל בין דברים שאתה עושה כדי להיראות לבין דברים שאתה עושה כדי לחוות. כלומר, קשה לומר שאדם חווה למען אחרים. החוויה הפיזית משתלטת לך על כל הגוף - כלומר, ההנאה או החוסר הנאה שלך יכריעו האם תמשיך לעשות את זה ולכן לדעתי אי אפשר לומר שאתה שותה בגלל מניעים לא אותנטיים. מתחיל לשתות - הגיוני שלא מתוך רצון טהור, ממשיך לשתות - אני נוטה לחשוב שלא. בכל אופן, המניעים שגורמים לבן אדם לעשות החלקה הם לרוב לא אותנטיים בעיניי. אני לא מבינה מה ההבדל בין שיער חלק לגמרי לבין שיער לא-ממש-חלק מבחינת החוויה. זאת אומרת שבעיניי אין ערך מוסף לנזק שזה גורם, אין איזשהו משהו שמפצה על זה כמו במקרה של אלכוהול. מה, זה כאילו בוסט לאגו? המדיה גרמה לזה להיראות ככה. היא הגדירה מה יפה, ברגע שאתה לא נכנס בהגדרה, הביטחון העצמי שלך ירוד ואז כדי להעלות אותו אתה צריך לעשות כל מני פעולות לא טבעיות כדי לברוא לעצמך ביטחון עצמי. אנשים שמבססים את הביטחון העצמי שלהם על עד כמה השיער שלהם חלק (דלית) זה די עצוב. כאילו, אז מה אתם עושים בbad hair day? לא רוצה לדעת.
סיגריות מוצגות בקולנוע ובטלוויזיה מאז ומעולם כדבר מגניב וסקסי, שגם כאן שטיפת מוח ממושכת היא שגרמה לאנשים לרצות להתחיל לעשן.


אני מניחה שעכשיו תגיד שאין לי זכות לקבוע איזה רצון הוא טהור ואיזה לא, ואז הוויכוח ייכנס ללופ כי הגבול בין הרצון שלך לבין רעשי הרקע של המציאות שמחוצה לך הוא מטושטש להחריד.
אני לא טוענת שאפשר לחיות לגמרי קיום נטול השפעות חיצוניות, אבל כן אפשר לחתור לאיזושהי מידה מינימלית של אינדיבידואליזם.
 

Harvest07

New member
אם בענייני שיער עסקינן

מה ההבדל בין לעשות החלקה יפנית לבין להוריד שיערות?
 

NosferatuHelge

New member
זו קצת הגזמה.

זה כמו שלהגיד שהעובדה שאני כרגע מסתובב עם שיער קצר וקוצים מבולגנים כאלה זה אומר שאני חסר אופי כי זה מה שהחליטו בשבילי סטייליסטים?

אני מסתובב ככה כי ניסיתי ואהבתי את זה. אני ממש לא מתלהב מהאופי של שירלי וזאת בלשון המעטה, אבל לא צריך כבר להגזים בשטויות.
 

stagadish2

New member
...

יש הבדל בין להסתפר בין לעשות החלקה.

אגב, שיער ארוך לבנים זה ה-דבר.
 

nenarey

New member
ההיגררות של שירלי לא מתבטאת רק בשיער

אני מבינה את מה שניסיתם להגיד, לא צריך באמת לקרוא יותר מדי פרשנות לעניין כמו החלקת שיער, אבל באופן כללי היא יותר מדי מנסה להיות כמו הבנות האחרות, בצורה שמאוד מזכירה את הילדה השמנה מכיתה ג' שנגררת אחרי מלכות הכיתה כי היא חושבת שהן "מגניבות". רואים גם בסדרה איך היא מתאמצת להיות חלק מהן ואיך היא מאושרת מזה ויש בזה משהו קצת פטטי כי ברור שאין להן יותר מדי במשותף. הניסיון שלה להיות כמו איזה כוסית טיפוסית הוא מיותר כי היא בחיים לא תהיה כזו, היא צריכה ללמוד לאהוב את מי שהיא עכשיו.
 

svety

New member
האם כל כניעה ללחץ חברתי היא חסרת אופי?

האם "כניעה" ללחץ חברתי, אחרי מחשבה מעמיקה ושקלול של פלוסים ומינוסים עם כל אופציה אפשרית היא חסרת אופי?
האם אופי או עמוד שדרה משמעו תמיד ללכת נגד ההתניות החברתיות?
 

MacabreDoll

New member
והכי חשוב, האם לגבור על לחץ חברתי...

משמעותו להיראות כמו תחת של סמור בגשם?
להתנגד לטיפוח ולהזניח את עצמך מעיד על אופי חזק?
 
זה לא כזה שחור ולבן

אני יכולה לעשות החלקה עכשיו ובעוד חצי שנה זה ימאס לי ואני בכלל אסתפר קצר. זה בסך הכל שיער ורוב האנשים לא מפתחים אובססיות אליו כמו דלית. גם לצבוע את השיער הורס אותו ורוב הנשים מגיל מסויים (וגם חלק מהגברים) משתעבדים לצביעת השיער, זו גם כניעה למוסכמה חברתית ששיער אפור ולהראות מבוגר זה פויה.

בלי קשר לדעתי במקרה של שירלי זה חבל כי יש לה שיער טבעי מאוד יפה, כל המוסיף גורע.
 

auah vfuxht

New member
את זה אפשר להגיד על כל מה שקשור לטיפוח...

גם הסרת שיער מגוף האישה,בניית ציפורנים או כל דבר אחר שקשור בטיפוח-אפשר להגיד שהחברה קבעה את זה ועכשיו אנחנו משועבדים לזה.
יכול להיות שזה נכון, מצד שני אני עושה את כל הדברים האלו והרבה בנות אחרות.להגיד שזה נקרא להיות חסרת אופי-לא נראה לי.
 

MacabreDoll

New member
לקחת את זה ממש קשה

מרצון להראות טוב עד פקצה חסרת אופי הדרך ארוכה
 
למעלה