דלתות פנדור- תיזהרו!!!
הזמנתי דלתות אצל פנדור בסניף דן דיזיין (ב"ב) ושילמתי על העסקה. לאחר מספר ימים הם טענו שחייבים להתקין משקוף עיוור תמורת תוספת נכבדה. כשרצינו לשלם נענינו כל פעם בתירוץ אחר- המחשב נפל, צריך לשאול את הנהלת חשבונות, נחזור אליכם וכו'. זה לקח להם חודשיים, עד שגבו את התשלום הנוסף, מה שבפועל עיכב את אספקת הדלתות. ללא שום הסבר סופקו רק חלק מהדלתות, בטענה שחומר הגלם מתעכב בחו"ל. כמובן שלא יידעו אותנו. שאר הדלתות הגיעו באיחור רב, ללא שום עדכון, טלפון כלשהו. ביום שהיו אמורות להגיע שאר הדלתות והמתקין היה כבר בביתנו התקשרו פתאום מהמפעל לדרוש את התשלום עבור המשקופים העוורים (מלפני חודשיים). הם דרשו אישור כרטיס אשראי בפקס, אבל מה לעשות ואין לנו פקס בבית, ולכן הם חייבו את המתקין לעזוב את ביתנו מבלי להתקין את הדלתות. אחרי דין ודברים נוסף (והם מצידם לעולם לא חוזרים, ואפילו פעם אחת לא טרחו להרים טלפון וכל פעם טוענים שאין להם את מספר הטלפון שלנו), הותקנו הדלתות, אבל ללא ידיות!!! רק אחרי התעקשות שלנו להישאר על הקו כדי לזכות סוף סוף למענה הסמנכ"ל, אדם גס רוח בשם אבי (שטורק את הטלפון ללקוח), ואחרי איומים בתביעה, הגיעו הידיות המיוחלות. הכל לווה ביחס מזלזל, כאילו אני חייב להם משהו או כאילו הם מעבידים שלי לפחות.
הזמנתי דלתות אצל פנדור בסניף דן דיזיין (ב"ב) ושילמתי על העסקה. לאחר מספר ימים הם טענו שחייבים להתקין משקוף עיוור תמורת תוספת נכבדה. כשרצינו לשלם נענינו כל פעם בתירוץ אחר- המחשב נפל, צריך לשאול את הנהלת חשבונות, נחזור אליכם וכו'. זה לקח להם חודשיים, עד שגבו את התשלום הנוסף, מה שבפועל עיכב את אספקת הדלתות. ללא שום הסבר סופקו רק חלק מהדלתות, בטענה שחומר הגלם מתעכב בחו"ל. כמובן שלא יידעו אותנו. שאר הדלתות הגיעו באיחור רב, ללא שום עדכון, טלפון כלשהו. ביום שהיו אמורות להגיע שאר הדלתות והמתקין היה כבר בביתנו התקשרו פתאום מהמפעל לדרוש את התשלום עבור המשקופים העוורים (מלפני חודשיים). הם דרשו אישור כרטיס אשראי בפקס, אבל מה לעשות ואין לנו פקס בבית, ולכן הם חייבו את המתקין לעזוב את ביתנו מבלי להתקין את הדלתות. אחרי דין ודברים נוסף (והם מצידם לעולם לא חוזרים, ואפילו פעם אחת לא טרחו להרים טלפון וכל פעם טוענים שאין להם את מספר הטלפון שלנו), הותקנו הדלתות, אבל ללא ידיות!!! רק אחרי התעקשות שלנו להישאר על הקו כדי לזכות סוף סוף למענה הסמנכ"ל, אדם גס רוח בשם אבי (שטורק את הטלפון ללקוח), ואחרי איומים בתביעה, הגיעו הידיות המיוחלות. הכל לווה ביחס מזלזל, כאילו אני חייב להם משהו או כאילו הם מעבידים שלי לפחות.