דמות אהובה ושנואה

galiklein

New member
דמות אהובה ושנואה

הי, במסגרת העבודה הסימנריונית שלי אשמח לשמוע מי הן הדמויות האהובות והשנואות וכמובן למה. אני יכולה להעיד על עצמי שבאופן אישי אני ממש לא מסמפטת את פול, הוא כזה צדקן, הסצנות איתו משעממות נורא אפילו עם איזבלה ומבחינתי זה בזבוז זמן של דמויות הרבה יותר עסיסיות. מה שמעניין שדווקא דמות ששנאתי בעבר היום היא דמות אהובה עלי וזה מייקל, תמיד קורה סביבו משהו מעניין ולמרות הטעם הרע מתחילת הקשר בינו לבין כריסטין, היום קשה לא להזדהות עם כאב אהבתו הבלתי ממומשת אליה.
 

python 4

New member
מעניין מי יכתוב "דמות שנואה - כריס"

האצבע מוכנה על הכפתור שחוסם אנשים
סתם סתם. הדמות האהובה עלי היא פיליס כמובן, אם כי אהבתי אותה יותר כשהיא היתה רעה לפני כמה שנים. הדמות השנואה עלי היא ללא ספק ד"ר אוליביה ווינטרס
, דמות פשוט מעצבנת מכל בחינה אפשרית.
 
הדמות האהובה עליי

זה דני רומולטי החתיך כבר שנים שאני עוקבת אחריו עוד בימים הישנים ואני לא מסכימה עם כולם לגבי כריסטין היא באמת יכולה להיות מעצבנת אבל בגלל שהם הזוג האהוב עליי אז אני משוחדת. והדמות השנואה עלי זה מלקום למרות שהוא חתיך הוא מתחיל להיות מעצבן ביחד עם דר" אולבייה כמובן,וכמובן פול הבלש היבשושי הכי מעצבן שיש.
 

nimix

New member
אני לא מבין

איפה לומדים בדיוק על אופרות סבון?? .... הדמות האהובה עליי זה ויקטור .. נו מה לעשות - הבן אדם יודע להפחיד כשצריך ולהיות רומנטי או עדין, הוא שולט ! פשוט אין עליו השנואה אני חייב לומר גם אוליביה אבל גם בריטני היא קרצי לא קטנה !! לפחות הייתה נראית טוב ...
 
עונה

דמות אהובה, ניקולס, חתיך,חכם,יפה רגיש, וכל התכונות הטובות... שנואה, איך לא, אוליביה, לא נראה לי שצריך להוסיף מילים...
 

Kalla

New member
דמות אהובה - זה קשה.

אולי מייקל בולדווין. דמות שנואה - ללא שום תחרות: אליביה.
 

venustudent

New member
הדמויות שלי

הדמות האהובה עליי היא מק (אשלי באשיום)- קודם כל, יש לה פנים עם הבעה, פנים מיוחדות, שקשה למצוא בעולם הסבון של ימינו. הדמות עצמה היא מבחינתי דמות שאני יכולה לפעמים להזדהות איתה. הדמות השנואה עליי היא טרישה- עם השיגעון המופרך שלה. וזה עם כל הכבוד לאוליביה, ואין כבוד.
 

dvd3434

New member
ותורי

דמות אהובה: כמובן- ויקטור, האיש והשפם- אני אוהב את האסרטיביות שלו ואת היכולת שלו לשלוט בכל מצב. דמות שנואה: פה היתה תחרות בין מקנזי המעצבנת, ראול השפוט, מרי הצדקנית...אבל בסופו של דבר ההכרעה ברורה: אוליביה פני עכבר- פנים מעצבנות, אופי מעצבן- והכל מעצבן שם.
 

The Abbott Girl

New member
האמממ ../images/Emo72.gif

ג'קו מצד אחד ויקטור מצד שני לא ממש צריכה להסביר למה
 
למעלה