דמות WIP

EdithSharon

New member
דמות WIP

שלום, אני עובדת עכשיו על סרט של כחמישים שניות על וינסנט ואן גוך. בימים הקרובים אאלץ להפסיק למרוח זמן יקר על מידול ולהתחיל עם כל השאר. אשמח לקבל ביקורות והערות על הדמות שלי, כדי לדעת במה למקד את המאמצים. לפי שאר הפוסטים כאן האתר פחות מתמקד ב work in progress אבל חשוב לי שהמודל יעמוד כמו שצריך לפני כל הווג'ארס של טקסטורות ושלד ומשקולות וכו'. אני משתמשת במאיה, קיוויתי להעביר את המודל Z brush אבל הזמן מועט והמלאכה מרובה, אני כבר בספק אם יהיה לי זמן. תודה לכם ושבוע טוב, אדית
 

EdithSharon

New member
פרצוף

ההבעה המונגולואידית זה כי עדיין לא ייצרתי blendshapes ומידלתי אותו בפה פתוח כי איפשהו קראתי שככה צריך.
 

eldarinn

New member
ברוכה הבאה לפורום קודם כל ../images/Emo42.gif

לדמות שלך יש הרבה אופי אבל גם ירכיים קצת נשיים. ברור לי שהמראה נובע אולי מהעובדה שמדובר בחולצה ארוכה מהודקת בחגורה (?) אבל תצטרכי לתת לו קוים יותר גבריים. לפי מיט בזכרוני וינסנט ואן גוך גם היה בזמנו עני מרוד ולכן הגיוני שהיה רזה מאד, מה שהדגשת בפנים ושווה להדגיש גם בגוף.
 

EdithSharon

New member
תודה! :)

אני כבר מרחפת פה די הרבה זמן בלי פוסטים אז כבר הרגשתי כמו בבית :). כן, אתה צודק משום מה יצרתי לו ירכיים של ג'יי לו, וכתפיים של ארנולד שוונצנגר, זה לא כל כך בולט פה אבל כשאני קושרת את המש לריג ומורידה את הידיים למטה הוא נראה כאילו הוא לובש מדי פוטבול. הנה כמה תיקונים. מקווה שהפעם אצליח להעלות את הקבצים עם המודעה, היו לי קצת בעיות קודם.
 
אני חושב שהוא מקבל כתפי פוטבול

בגלל שבאזור הכתפיים חסרות לו לפחות עוד 2 חלוקות בשביל לעדן את הקיפול. מפרקים כדוריים אמורים לקבל יותר חלוקות לסגמנטים ממפרקים זוויתים. מעבר לזה, טל גנב לי את המילים :)
 
אפשר לקבל עוד זוויות ו wire?

מפה כרגע נראה שיש לך בעיה בחיבור השרוולים לבגד, ובקצה השרוול נראה פוליגוני מדי. במיוחד בגלל הפרוט הגדול של כף היד. החיבור של השרוול לבגד יכול לעשות לך בעיות בהמשך עם הריג, בכל מקרה, שימי וייר בשביל ביקורת קצת יותר מושכלת.
 

EdithSharon

New member
וייר פריים זה רעיון מעולה, אבל...:)

הי בומס, תודה! זה היה מהיר :), תקשיב, לא נעים לי להודות ככה בפני כולם אבל אני לא סגורה על איך לעשות טקסטורת וייר פריים במאיה, כשאני מנסה דרך ה hardware זה פשוט נראה רע, הכל מפוקסל. אם יש לך איזו שיטה פשוטה אני אשמח לשמוע, אם לא - אני אפשפש בפורומים ואמצא משהו. לגבי הבדלי הפרטים בין כף היד לזרוע - אתה צודק, אבל רציתי המון פרטים על היד כי במשך כל הסרט הוא מצייר והמצלמה תתמקד בה הרבה. לא רציתי להוסיף המון מידע מיותר על הזרוע אז אני פשוט משאירה את היד כmesh נפרד ועושה bind לשני האובייקטים על אותו מפרק. סליחה על המישמש של העברית והפסבדו אנגלית, פשוט אין מספיק מונחים בשפת הקודש לתלת... תודה שוב ושלום,
 
אני לא מומחה במאיה, והתשובה שלי

נכונה למאיה 5. אני מניח שהיו שינויים אבל זה צריך להיות דומה. את נכנסת ל Window > Rendering Editors > Hardware Render Buffer ובתוכו נכנסת ל Render > Attributes ומעבירה לרינדור בויירפריים. הבעיה איתו שהוא נותן ויירפריים דו צדדי, אני מקווה ששיפרו את זה מאז, ובטח יש פה מישהו שמבין יותר ממני במאיה שיכול לעזור לך.
 

Tricksy Hobit

New member
פשוט ...: )

את יכולה ללכת לחלון עבודה shading-wireframe on shaded ואז פשוט תעשי צילום מסך של הדמות אם הרשת .
 

Tricksy Hobit

New member
my comment

היי המודל לפי הרשת נראה בסדר לטעמי , למרות שאני הייתי משנה אותו מעט . האם התכוונת ליצור אותו נמוך ? כי ככה הוא נראה לי...למען האמת עבדת אם איזשהוא רפרנס ואם כן אפשר לראות ? אני יודע זיברש רק מספר חודשים והיא הקפיצה את כל המודלים שלי האורגניים שלב אחד קדימה לפחות . אני ממליץ לך מאוד אל זיברש . אם לא נגעת בתוכנה הזו בכלל זה קצת בעייה אבל יש מספיק טוטוריאלים ב _ www.pixologic.com נ.ב אני חושב שתיהיה לך בעייה כאשר תעשי סמוט למודל באזור של הלופים בחלוק .
 
למעלה